پترو ماشین کو

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس بوسیله نقل از روابط اشتراکی وزارت دفاع، خلال مراسمی با آستان وزیر دفاع، روسای سازمان های عقیدتی دیپلماتیک و نگاهداری مفروضات وزارت دفاع،   مدیران عامل سازمان ها و پرسنل از معاونین وزارت دفاع، معاون جدید هماهنگ کننده، رئیس بازرسی و مدیرعامل بن تعاون وزارت دفاع منصوب شدند.

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح داخل این مراسم با اشاره به ایام اربعین حسینی و راهپیمائی عظیم دوستداران و عاشقان اهل بیت عصمت و فسق و فجور(ع) و سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش از اقصی نقاط جهان به سمت کربلای معلی اقرار داشت: خداوند موفقیت انس با ائمه معصومین(ع) را بوسیله ما نیکوکاری کرد و انشاء الله بتوانیم در مسیرنورانی ائمه معصومین(علیهم السلام) و و لایت روحانی ثابت قدم بمانیم.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه این جلسه با مرام پاس و معارفه عده ای از خدمتگزاران عرصه صنعتی دفاعی برگزار شده است اظهار داشت: در نظم مدیریت کلان و راهبردی گردش مشاغل و مسئولیت ها موجب پویایی، رشد و لول در خوش نویسی صعود هر چه بیشتر سازمان بوسیله سمت اهداف متعالی خود می شود.

امیر سرتیپ حاتمی با رمز بوسیله اینکه جابه جایی های شغلی فرصتی برای بروز خلاقیت ها و نوآوری  در راه اندازی است افزود: در این اقدام باید از افراد ضامن و متخصصی بهره نبض که سازمان را با برنامه های بوسیله روز و کارآمد چندین گام به سمت اهداف ترسیم شده سوق دهند.

وی با بیان اینکه بهره مندی صحیح و حداکثری از تنخواه های ارزشمند انسانی شالوده اصلی تعالی هر سازمان محسوب می شود اشعار داشت: شناخت باریک بین نیروها و به کارگیری سزاوار سرزنش با امتحان و تخصص هر فرید یکی از موضوعات مهمی است که در مجموعه وزارت دفاع بوسیله آن اهتمام اختصاص مبذول شده است.

وزیر دفاع  در بخش دیگری از سخنان خود با رمز به تهدیدات دشمنان قسم خورده زیبایی اسلامی که از هیچ فرصتی بخاطر ضربه به کیان ایران اسلامی دریغ نمی کنند تصریح کرد: ما امروز به عمه مطلوبی از قدرت بازدارندگی در حوزه های مختلف دفاعی رسیدیم و انشاء الله این مسیر با ظرفیت عناصر لایق دیگری با غلبه بیشتری امتداد خواهد داشت.

امیر سرتیپ حاتمی با اعتراف اینکه در دامنه دوم نهضت شکوهمند اسلامی در پاره های متنوع وزارت دفاع از ظرفیت نیروهای کبیر بهره مند خواهیم شد افزود: خاندان جوان بطور طبیعی دارای ایده های نو و متفاوت است و این ویژگی می تواند مولد فرصت های مناسبی برای دگرگونی و تکاپو درون جسم صنعت دفاعی باشد.

وی بوسیله نقل از فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه «جوان، سرشار از امید و نشاط است و مایل است کاری به او محوّل کنند و آن را با شجاعت و خطرپذیری عمل دهد.» افزود: نیروی شباب برآمده از سه گانه مولفه انرژی، امید، بدعت است که می تواند آن را مبدل بوسیله سواری محرک اجتماع نماید.

وی خاطرنشان ساخت : جوانان همانطور که داخل خیزش اسلامی ملت ایران، دوران دفاع مهذب و تثبیت و ثبات جمهوری اسلامی نقش آفرینی بارزی داشتند، امروز نیز در پیشگامی و پیش رانی لول انقلاب به سمت اهداف و آرمانهای والای قیام اسلامی نقشی تعیین کننده و بی بدیل دارند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه جوانگرایی جزء نسب نیروهای مسلح است، گفت: پروگرام های دفاعی را منطبق بر بیانیه گام دوم رهبر معظم نهضت اسلامی مورد بازنگری صبر دادیم  و یک متخصصِ جوان دهه ۶۰ را تو مسند خدمت رسانی بوسیله کارکنان وزارت دفاع و خانواده های آنها به عنوان مدیر عامل جدید بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب کردیم.

در این مراسم مهندس سید مهدی نامجوی به نشانی مدیر عامل جدید اساس تعاون وزارت دفاع منصوب و از زحمات و تکاپو صادقانه سرتیپ پاسدار علیرضا تمیزی مدیر عامل سابق بنیاد تعاون  وزارت دفاع به احترام گذاردن سال ها  تقلا در نیروهای مسلح به ویژه ۸ سال دفاع مقدس و عرصه نوکری رسانی به دست اندکاران صنعت دفاعی  تقدیر به انجام آمد.

نیز در این تشریفات از زحمات و جدیت های ارزنده امیر سرتیپ روحانی حسنی معاون سابق هماهنگ کننده وزارت دفاع تجلیل  و امیرسرتیپ شعبانیان که پیش از این تو مسئولیت رئیس بازرسی وزارت دفاع ایفا مقرری می کرد، با نشانی دستیار هماهنگ کننده وزارت دفاع معرفی شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رسولی نیز به عنوان مهتر متاخر بازرسی وزارت دفاع منصوب  شناساندن شد.
  • ۹۸/۰۷/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی