پترو ماشین کو

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

هواوی سال گذشته با معرفی زمانه هوشمند هواوی واچ GT با عمر باتری ۱۴ روز ه، نظر بسیاری از کارشناسان و کاربران را به خود دعوت کرد. عمر باتری ممتاز درکنار قشری جذاب و استعداد های درخورتوجه ورزشی و قیمتی مقرون به نفع باعث شد هواوی واچ GT آمار سودا بسیار از سه میلیون وسیله را تجربه بطی ء. 

مقاله ی مرتبط:هواوی واچ GT 2 معرفی شد

ساعاتی پیش غول چینی دنیای فناوری نسل متاخر هواوی واچ جی تی را با پردازنده ی توانمند نمدار و قابلیت های بیشتر در ردیابی ورزشی، امکان مکالمه ی صوتی و عمر باتری بیشتر تو دو نسخه ی ۴۶ و ۴۲ میلی متری معرفی کرد. نسخه ی ۴۶ میلی متری که خصوصی آقایان تولید شده، از تعبیر طراحی اسپرت بهره می برد؛ در حالی که نسخه ی ۴۲ میلی متری طراحی لوکس لطافت دارد. هواوی واچ GT 2 به همان سیستم عامل لایت او اس (Lite OS) مهیا است و زندگی باتری ۱۴ روز در استعمال ی عادی را به ارمغان می آورد. با بود گشایش های مفرط هواوی واچ GT 2، این شایسته کردن هوشمند رقبای توانمندی درمقابل خود می بیند.



ناگفته نماند اپل واچ نسل پنجم نیز به تازگی معرفی شده است و در روزهای آتی به میدان عرضه خواهد شد. این روزگار هوشمند با جسم ای جدید، از ورق عرضه ابد روشن نیز بهره می سرما تا برای مشاهده ی ساعت بوسیله نمایان کردن ورق نمایش نیازی نباشد. راهنما نمای تویی و اپلیکیشن نقشه نیز درون اپل واچ ۵ امکان مسیریابی دقیق را فراهم می کنند. پردازنده ی توانمند و امکان انجام وفاق صوتی درکنار نبوغ های وسیع ی پایش سلامت و حرکات ورزشی، اپل واچ ۵ را به یکی از توانمند ترین ساعت های هوشمند دنیا تبدیل می بطی ء. البته در این بین، نباید از عمر باتری یک بسرعت ی آن چشم پوشی کرد؛ جایی که مدت ها است پاشنه ی آشیل اپل واچ محسوب می شود.



سامسونگ، یکی از نام های آشنای گجت های پوشیدنی، تعدادی پیش نسل دوم گلکسی واچ اکتیو را معرفی کرد که از اصطلاح طراحی کلاسیک و لوکسی یکروز می برد. این زمانه که به جهیز عامل Tizen مهیا شده، توانایی بررسی و ثبت نوارقلب را نیز دارد تا درکنار اپل واچ، خویشتن را بوسیله عنوان یکی از بهترین گزینه های موجود داخل پایش صلح و صفا کاربران معرفی نرم. نمایشگر Super AMOLED و پردازنده ی توانمند Exynos 9110 و تجهیز به سیم کارت الکترونیکی، از دیگر توان های ساعت هوشمند سامسونگ به شمار می رود.



امیزفیت از دیگر نام های سرشناس صنعت گجت های پوشیدنی است که تو مالکیت شیائومی فراغت دارد. این انبازی چندی پیش زمانه هوشمند امیزفیت GTR را رونمایی کرد که با زندگی باتری ۲۴ روز، خود را به نشانی توانمند ترین نمونه ی ممکن درون این بخش معرفی می بطی ء. امیزفیت GTR همچنین داخل دو نسخه با ابعاد ۴۷ و ۴۲ میلی متری نمایش می شود که با قابلیت نمره و بررسی ۱۲ ورزش و مقاومت دربرابر فایده آب تا عمق ۵۰ متر، گزینه ی جذابی برای بازی کاران نیز به شمار می جوی.

از دیدگاه شما نیکوترین روزگار هوشمند فعلی بازار چیست؟ آیا هواوی واچ GT 2 موفق می شود تسهیم خود را در میدان تکثیر دهد؟بیشتر بخوانید:هواوی با وجود تحریم های آمریکا بوسیله پیشتازی درون مملکت 5G امتداد می دهدنگاه نزدیک ویدئویی بوسیله گوشی های خانواده میت 30 و زمانه هواوی واچ GT 2برنامه هواوی برای تکرار اختفا اپلیکیشن های گوگل تو سری میت ۳۰ چیستسامسونگ، همکاری نزدیک خود با گوگل را بوسیله عارض هواوی کشیدهواوی میت 30 پرو دربرابر رقبا