پترو ماشین کو

پروگرام و علاقه ی اپل بخاطر استفاده از نمایشگر مینی LED در آیپد پرو بسیار واضح است و طی یک سال گذشته، بارها تماشایی انتشار شایعاتی در مورد استعمال ی اپل از این سنخ صفحه عرضه بوده ایم. گزارش جدید خبرگزاری الزام ای ET News، وهله دیگر از اضافه شدن نمایشگر مینی LED در سال آینده میلادی به آیپد پرو حکایت دارد.مقاله ی مرتبط:اپل احتمالا درون حال کار روی مک پروی کوچک تری است

همان نعوظ که می دانید و پیش خیس  توضیح داده شد، مینی LED نباید با میکرو LED اشتباه گرفته شود، میکرو LED فن شناسی جدید فناوری صفحه نمایش است که با توجه به قیمت بیش بالا و هزینه ی تولید بسیار زیاد، در حال حاضر در پشیز دستگاهی مورد استفاده قرار می گیرد؛ ولی مینی LED لباس جدیدی از تلالو پس مبنا برای ورقه های LCD است که بسیاری از مزایای قرین OLED (ارگانیک LED) را درون خود جای داده و می تواند باعث افزایش روشنایی، گشایش نصیب وری انرژی و کاهش سربزرگی سوختن LED شود.

به گفته ی خبرگزاری ET News، الجی دیسپلی (LG Display) نمایشگرهای مینی LED را دراختیار اپل قرار می دهد و اپل از اوایل سال آینده، این صفحات را ابتدا در آیپد پرو و بعد در مک بوک و آی مک استعمال خواهد کرد.

الجی دیسپلی در حال آماده سازی بخاطر عرضه ورقه ارائه LCD با نور پس ماخذ مینی LED بوسیله اپل است. نمایشگر جدید آن ها از LED-های کوچکی به عنوان پرتو پس شالوده استفاده می کند که عملکرد فروغ و نسبت کنتراست را گشایش می بخشد.

ازآنجاکه اپل در سال آینده به دنبال مصرف از پنل مینی LED در آیپد و سایر محصولات مانند مک بوک و آی مک است، انتظار می رود تغییراتی در راسته جهانی و فناوری LCD ایجاد و باعث رونق آن شود.

گزارش این هفته، گزارش قبلی زنجیره تأمین را تأیید می یواش و نشان می دهد الجی تأمین کننده ورق نمایش مینی LED برای اپل است.

پیش تر، مینگ-چی کو (انتزاع گر باسابقه ی محصولات اپل) همچنین پیش بینی کرده بود که آیپد پرو اولین محصولی است که از صفحه عرضه مینی LED استعمال خواهد کرد و ارجاع آن امکان پذیر است با مدل ۱۲٫۹ اینچی شروع و تو نهایت بوسیله مقیاس ۱۱ اینچی ختم شود.

گزارش ها همچنین حاکی از آن است اپل داخل نهایت نور پس بنیاد مینی LED را به صفحه نمایش مک بوک و آی مک و موارد دیگر اضافه خواهد کرد؛ پیش خیس پیش دماغ می شد این فقره ممکن است تو سه ماهه ی چهارم سال ۲۰۲۰ اتفاق بیفتد؛ اما حالا بوسیله نظر می رسد با توجه به همه گیری ویروس کرونا، زنجیره ی تأمین اپل با مشکل مواجه شده و این تغییر تا اوایل سال ۲۰۲۱ به تأخیر بی ریا است.بیشتر بخوانید:فورتنایت بوسیله iOS برمی گردد؛ ولی نه داخل اپ استورانتظار بسی اپل از بیع مک های مبتنی پیاده شدن اپل سیلیکون آیا عهد دلگشا اپل و فاکسکان رو به پایان است؟اولین تصاویر غیر رسمی نسل سوم ایرپاد منتشر شد؛ کاملا شبیه به ایرپاد پرومایکروسافت اکسل را برای پشتیبانی از اپل سیلیکون به روز کرد
  • ۹۹/۰۸/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی