پترو ماشین کو

زهرا نژاد بهرام داخل گفت‌وگو با ایسنا، در مورد مصوبه شورا درخصوص الزامشهرداری تهران به معرفی مکان‌هایی بخاطر توسعه بود شبانه در تهران گفت: شهرداری می‌بایست به مناسبت اعیاد شعبانیه این مکان‌ها را آماده کرده و در وارستگی عموم قرار می داد اما متاسفانه این عمده عارض نداد. با پیشگاه معاونین برنامه‌ریزی، فرهنگی و اجتماعی و امور مناطق جلسه‌ای پیرامون اطلاع مناطق و دستور کار شهرداری برای رونق وجود شبانه داخل آنها برگزار کردیم.

او با بیان این‌که شهرداری تهران اخبار کرده که ۱۲ عمه را بخاطر توسعه حیات شبانه تو نظر پژمرده اما فعلا درون فاز اول ۵ نقطه را برای ماه رمضان در شمال، جنوب، شرق، باختر و مرکز شهر آماده خواهد کرد، گفت:  اعضای شورای شهر تهران بوسیله ترقی حیات اجتماعی و شبانه مداومت دارند به‌گونه‌ای که معتقدیم باید تمامی مکان‌های ارائه‌دهنده خدمات به شهروندان اعم از اغذیه‌فروشی، لباس‌فروشی، عکاسی و... داخل طی شب دایر باشد تا انسان بتوانند از آن استفاده کنند.

جسم هیات رئیسه شورای بخانه برگشتن تهران با اشاره بوسیله  اختلاف دیدن موجود میان مسئولین تصمیم‌گیر با پیش روی این‌که آنها فرض می‌کنند که بود شب هنگام عزب گنجایش تفریحی و غذایی دارد اما آنچه که بیشتر رجحان دارد، حیات زندگی تو شب است، گفت: رویکرد اصلی ما استواری زنهار ایالت به خصوص داخل شب است تا انسان بتوانند از ظرفیت‌های زندگی داخل شب مصرف کنند.

نژادبهرام با اعتراف این‌که شهرداری ۱۲ منطقه را برای توسعه بود شب هنگام انتخاب کرده که تو وعده نخست عزب ۵ خال آن هم‌زمان با ماه رمضان اجرایی می‌شود؛ گفت: از آنجایی که برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای طرح بود شب هنگام در حال اجرا است از اعلام نام این مکان خودداری می‌کنم اما قطعا این رویه بعد از ماه رمضان تداوم می‌یابد.
  • ۹۸/۰۲/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی