پترو ماشین کو

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

با داغ شدن مناقشه استارتاپ ها در جهان، افراد اضافی به سمت این صنعت کشیده شدند. جوانان جویای نام تقلا کردند با ایده های خلاقانه و نوآورانه ی خود، جایی در دنیای تصرف وکار بخاطر خویشتن مشت و پا کنند و البته افراد اضافی نیز درون این طرز انقراض خوردند؛ ولی تعداد معدودی از افراد هستند که موفقیت های چشمگیری تصرف کرده اند. در ایران نیز هم دامنه با جهان، بحث استارتاپ ها مطرح شده است و افراد اضافی بوسیله این دست خط کشیده شده اند.

ازآنجاکه سطر ایجاد کسب وکار بخاطر جوانان مسیری بکر و پیموده نشده ای است، قاعدتا به اطلس و راهنما وجود حاجت دارد. تو این نوشته، تلاش شده است کلکسیون کتاب هایی را معرفی کنیم که می تواند خوانندگان را داخل حروف ایجاد تصرف وکار از خال ی نخست تا نقطه ی پایان همراهی کند. بدیهی است قرائت کردن این تاریخ ها هرگز جای تجربه نظریه را نمی گیرد؛ ولی می تواند داخل دست خط خلق ایده های تازه و آشنایی با کلیت دست خط به خوانندگان کمک کند.

بخاطر فاتحه تصرف وکار، تو بار ی نخست به ساختن ارزش برای خریدار احتیاج دارید. این بها باید مؤلفه های خاصی داشته باشد که موردقبول میدان و خریدار قرار گیرد؛ در غیر این صورت با شکست مواجه خواهید شد. تاریخ «نقشه کشی نرخ پیشنهادی» نوشته ی الکس استروالدر می تواند به شما در مسیر ایجاد ارزش پیشنهادی مطلوب کمک کند.بیع کتاب نقشه کشی ارزش پیشنهادی

پس از گلچین ارزش پیشنهادی خود، لازم است مدلی برای کسب وکار خود تعیین کنید؛ اما شاید ندانید از کدام نقطه باید مقدمه کنید و اساسا چه طرز کار باید اجرا دهید. تاریخچه «خلق کردن مدل کسب و امر» اثر دیگری از الکس استروالدر در این سطر همراه شما خواهد بود. این تاریخچه را بسیاری از مدرسان کسب وکار به عنوان «ده امر» اکوسیستم استارتاپی معرفی می کنند.ابتیاع کتاب خلق کردن مدل کسب و کار

داخل کتاب «خلق نمونه تصرف و کار»، قسمتی وجود دارد که در آن باید استاندارد درآمدی خویشتن را گلچین می کنید. یکی از مدل های درآمدی نوین که مشارکت های مبصر جهان به جانب آن تو حال حرکت هستند، نمونه درآمد عمومی است. درباره ی کارایی این مدل، ذکر این نکته کافی است که نتفلیکس فقط با استفاده از این روش، بلاک باستر، غول پول اعانه ویدئو را بوسیله ورشکستگی کشاند. اگر از این مقیاس درآمدی بی وقوف هستید، نگران نباشید. جان واریلو در کتاب خود، «مقیاس کسب وکار عمومی»، بوسیله طورمفصل بوسیله این موضوع پرداخته است. اگر قصد دارید مدل درآمدی خود را دگرگونی دهید خواه می خواهید استارتاپ خود را برپایه ی مدل درآمد اشتراکی بنا کنید، خواندن این کتاب را بوسیله شما پند می کنیم.خرید کتاب مدل تصرف و کار اشتراکی

اطلاعاتی که تا اینجا تصرف کرده اید، مفروضات مفیدی است؛ ولی کافی نیست. کتاب «راه اندازی کسب وکار» اثر بیل اولت در ۲۴ دامنه نظریه بوسیله شما می آموزد چگونه از ایده ای خام به محصولی کم قیمت برای بازار برسید. بااین حال، این کتاب فقط مخصوص استارتاپ ها تراشیدن و انبازی های بزرگ و کسب وکارهای موجود نیز می توانند از آموزش های این کتاب بهره ببرند.خرید کتاب رویه اندازی کسب و کار

گاهی موافقت می افتد استارتاپ ها از مسیر اصلی خود خارج می شوند؛ از این رو، افراد بوسیله طورمداوم حروف استارتاپ خویشتن را باید بررسی و از بی طرز رفتن استارتاپ جلوگیری کنند. تاریخچه «راه استارتاپ» نوشته ی اریک ریس به شما در حروف رویه اندازی استارتاپ فیروز کمک خواهد کرد.

هر استارتاپی پیش از مبدا بوسیله جذب سرمایه ی کافی احتیاج دارد؛ اما جذب سرمایه گذار امر راحتی نیست. اینکه چگونه محصول را بوسیله سرمایه گذار عرضه دهید یا محصول خود را سودآور نشان دهید، کار بسیار اشکال است. کتاب «هنر جذب سرمایه برای استارتاپ ها» پی الخاندرو کرمدس مجموعه ای از روش ها و ایده های خلاقانه را به شما نمایش می دهد تا به کمک آن بتوانید تنخواه ی لازم برای استارتاپ خود را جذب کنید.ابتیاع هنر جذب سرمایه برای استارتاپ ها

هر استارتاپی به برنامه ی بازاریابی کم قیمت حاجت دارد. دستور کار های بازاریابی موجود عموما برای مشارکت های بسیار بزرگ کم ارزش هستند و احتیاج مشارکت های کوچک با بودجه های بازاریابی اندک را پاسخ نمی دهند. تاریخچه «طرح بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک» اثر آلن دیب شاق بسیاری از کسب و کارهای کوچک را حل کرده است. این تاریخ با رویکردی نوآورانه، شما را تو خلق کردن طرح بازاریابی کم قیمت برای استارتاپتان مدد می کند.طرح بازاریابی برای تصرف وکارهای کوچک

درپایان، باید بوسیله این نکته اشاره کنیم راه انداختن هر کسب وکار در بطن ماجرا با مبارزه تو بازار های مختلف تفاوتی ندارد؛ پس باید درون راسته رزم استراتژی و سیاست صحیحی دنبال کنیم تا به سمت پیروزی رهنمون شویم. تاریخچه «هنر جنگ» این استراتژی ها را تشریح می کند که می توان از آن ها داخل شالوده های متنوع ازجمله گونه اندازی کسب وکار کاربرد کرد. خرید کتاب هنر دعوا

شما قرائت کردن چه کتاب هایی را بخاطر شروع کسب وکار مناسب می دانید؟
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نامه سازندگی‏، محسن آرمین اندام موسسه منحله مجاهدین انقلاب اسلامی و فعال سیاسی اصلاح طلب  گفت: بازسازی و تجدید دید درون سازماندهی و استراتژی و تاکتیک ها شرط پویندگی و تداوم هر جریان سیاسی است. 

وی افزود: به گمانم اصلاحات درون هر سه سطح احتیاج به تجدید دید دارد. به هر حال افتراق جبهه اصلاحات در جریان انتخابات اخیر مجلس علامت عدالت که اولاً شورای عالی دادرسی گذاری به عنوان مغز و باشگاه فرمانروایی روانی اصلاحات اقتدار لازم را برای ایجاد هماهنگی سازمانی و اداره حصه های مختلف این جریان ندارد.

وی همچنین گفت: اختلاف پاره های متنوع جریان اصلاحات تو قبال انتخابات صرفاً اختلاف تو قبال یک پدیده یا عارضه درون عرصه سیاسی نبود، بلکه ناشی از تفاوت در استراتژی و نیز تاکتیک بود. بنابراین فکر می کنم قضیه اصلاحات بخاطر تداوم و بقا به شدت نیاز بوسیله بازسازی در سه سطح سازماندهی، تحلیل راهبردی از وضعیت و تدوین تاکتیک های جدید متناسب با وضعیت روز دارد.

آرمین با حمایت از تصمیم اصلاح طلبان در کنف از فقیه گفت: پناه ارامش طلبان از آقای روحانیدر انتخابات اربابی جمهوری موضع گیری سیاسی خطایی نبود. آقای روحانی کاندیدای توافق طلبان نبود، اما تنها کاندیدای متفاوت تو میان کاندیداهایی بود که همه می توانستند در صورت پیروزی، جریان اقتدارگرا را نمایندگی کنند و مجری دیدگاه ها و محاکمه های اقتدارگرایان فرمانده باشند.

عضو شاخص موسسه مجاهدین انقلاب اسلامی در ادامه تقریر داشت: بوسیله گمان من دو خطر یا بهتر است بگویم دو انحراف همواره جستن اصلاحی را تهدید کرده است. خمیدگی ابتدا شعار خروج از حاکمیت و روی آوردن به فعالیت های مدنی و اجتماعی است که از همان حوالی قضا و قدر و مجلس اصلاحات مطرح می شد و دیگری حضرت به هر نفیس در غلبه است که بخش های محافظه فرمان اصلاحات امروز کنار آن ابرام دارند.

وی درباره نحوه جناب ارامش طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ نیز تاکید کرد: اصلاح طلبان پیش از هر چیز باید به بازسازی و تجدید نظر داخل سطح حقوق بگیر و راهبردها و تاکتیک ها بپردازند. آنان باید تکلیف خود را با دوگانه جناب درون قدرت یا فعالیت مدنی و حضور تو جامعه مدنی روبرو کنند و صریحاً بوسیله این پرسش پاسخ دهند که آیا خواستگار حضور بوسیله هر قیمت و تحت هر شرایط در نهادهای حاکمیت بسان مجلس و دولت هستند و یا این حضور را مشروط و مقید بوسیله امکان نقش آفرینی مؤثر می دانند.
کودکان و نوجوانان چینی امروزه دسترسی وسیعی به شبکه ی وب دارند و به روش هایی از اینترنت استفاده می کنند که برای سلاله های پیش قابل تصور و البته قابل دسترس نبود. نهاد دولتی «مرکز اطلاعات شبکه ی اینترنت چین» در همکاری با صنع CCYL موفق بوسیله انجام برخی تحقیقات شده و به نتایجی بسیار جالب مشت مشخص کرده است. براساس این آمار ۱۷۵ میلیون هیکل از افراد زیر ۱۸ سال چین که ۹۳/۱ درصد از طاس آن ها را محتوی می شود، در سال ۲۰۱۹ کاربر اینترنت بوده اند. 

آمار منتشرشده همچنین نشان می دهند استاندارد گسترده وجود داشتن استفاده از اینترنت، طی سال گذشته در چین اضافه معلوم کرده است. پیاده شدن این زمینه گفته می شود میزان نفوذ اینترنت تو بین چینی هایی که عرشه ۱۸ سال سن دارند و در مناطق شهری ساکن هستند ۹۳/۹ درصد بوده است؛ این عدد تنها ۳/۶ درصد بیشتر از معیار نفوذ اینترنت درون بین نوجوانانی است که در مناطق غیرشهری عمر می کنند؛ ناگفته نماند این تباین داخل سال ۲۰۱۸ معادل ۵/۴ درصد بود.

آمار موردبحث مدال می دهند صرف کردن نظر از محل زندگی، بسیاری از کودکان و نوجوانان چینی امروزه به اینترنت هموار هستند. تقریبا تمامی این افراد ازطریق گوشی هوشمند به اینترنت متصل شده اند. داخل مقایسه ای کوتاه متوجه می شویم در سال ۲۰۱۸، ۹۵ درصد از نوجوانان ایالات متحده ی آمریکا گوشی هوشمند داشته اند. 

گرچه امروزه حداکثر ۸۱/۹ درصد از مدارس چینی استفاده از گوشی های هوشمند را محدود کرده اند، اما آمار نشان می دهد ۷۴ درصد از جمعیت چروک که زیر سن عرفی هستند دستگاهی اختصاصی بخاطر همراهی به اینترنت داشته اند؛ ظاهرا ۸۹/۶ درصد از این افراد برای اهداف درسی بوسیله اینترنت متصل شده اند. افزایش این آمار تا پیمانه زیادی بوسیله دنیاگیری ویروس کرونا مربوط می شود. کووید ۱۹ مدارس و دانشگاه ها را به تعطیلی کشانده و امروزه امر آموزش از راه دور و به وسیله ی فضای رمزی انجام می گیرد. این موضوع باعث شده است میزان کاربرد از گوشی های هوشمند و به تبع اینترنت رفعت رود. 



افزون پهلو موارد یادشده آمار نشان می دهند ۶۱ درصد از کل نوجوانان چینی با هدف امتحان ی بازی بوسیله اینترنت وصل شده اند. ۴۶/۲ درصد از کاربران از اینترنت بوسیله عزیمت انتشار ویدئوهای کوتاه روی پلتفرم هایی همانند تیک تاک و کوایشو استعمال کرده اند. براساس آمار، کاربران چینی بوسیله وزن ی شبکه های اجتماعی تو پلتفرم کوایشو ثانیه می گذارنند؛ موضوعی که نشان می دهد استقبالی فراخ از کوایشو به ادا آمده است. آمار نشان می دهند برخلاف فدایی ادعاها، تنها ۱۷/۳ درصد از نوجوانان چینی از محاسبه قضیه بوسیله اینترنت وابستگی دارند. البته تو دیدن داشته باشید که نتیجه ی این آمار تو پی تخمین ذهنی پاسخ دهندگان به دست آمده است؛ بنابراین ممکن است اعداد یادشده کنجکاو نباشند. 

در حدود ۶۷ درصد از کاربران گفته اند که از اینترنت برای کسب اطلاعات جدید درمورد جهان کاربرد کرده اند؛ همچنین همین معیار از کاربران می گویند که اینترنت تو نقش راهی برای تجسس ی روزانه ی آن ها جلوه گر شده است. ۶۰ درصد از کاربران اینترنت را ابزاری برای سرگرم شدن به احصائیه می آورند و ۵۳ درصد از آن ها از اینترنت بخاطر انجام کارهای روزمره بهره می گیرند. تنها یک سومین از آن ها گفته اند که از اینترنت برای دیدن دوستان سندیت استفاده کرده اند. نیز احصائیه کمتری از کاربران یعنی ۱۸/۸ درصد آن ها اینترنت را پلتفرمی بخاطر اشعار صریح دیدگاه ها و احساسات خویشتن به حساب می آورند. 

هرچه زمان می گذرد، شمار بیشتری از والدین ناراحت سلامتی فرزندان شان به برهان استفاده از اینترنت هستند. ۷۵/۳ درصد از افراد زیر سن قانونی چین گفته اند تا حدی از قوانین حفاظت از حقوق خودشان برای کاربرد از اینترنت آگاهی دارند. آنان همچنین می گویند تا حدی با روش های گزارش رفتارهای نامناسب در فضای اینترنت، آشنا هستند. بسیاری از پلتفرم های اینترنتی امروزه ابزارهایی اختصاص برای حراست از کودکان و نوجوانان دارند؛ ابزارهایی که عموما در پاسخ بوسیله التماس مقامات دولتی بوسیله این پلتفر م ها تکثیر شده اند.

تمامی پلتفرم هایی که تو مملکت ی پراکندن ویدئوی کوتاه فعالیت می کنند و درون چروک کاربران اضافی دارند، میزبان حالتی ویژه دامن نشانی «حالت والدین» شده اند تا از این طریق والدین بتوانند مدت زمان استفاده ی کودکان سندیت را از اینترنت محدود کنند. بزرگ ترین انبازی ناشر بازی در گره یعنی تنسنت در راستای مقابله با وفاق بیش از قطع نوجوانان به ورزش ها، قوانین سرسختانه تری برای بررسی سن گیمرها و تطابق آن ها با منصب ی اهل سنت ورزش ها، اسلوب کرده است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درون این اساس دارید؟بیشتر بخوانید:استعمال اینترنت درون روستاهای ناحیه هنگام دوران شیوع کرونا دوبرابر شدبقایای راکت چینی لانگ مارچ 5 بی احتمالا در آفریقا کاستی کرده استترافیک اینترنت سرویس های نمایش خانگی به صورت کامل محاسبه می شودپردازنده های چینی Zhaoxin بخاطر نمایش عمومی بوسیله کامپیوترهای شخصی آماده شده اندطغیان دوباره ویروس کرونا در چین؛ نگرانی ها از آغاز موج دوم دنیاگیری افزایش یافت
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، رضا مدرس در مجمع استانی ستاد مجادله با موضوع تهاجم ملخ صحرایی که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، فرمانداران و پرسنل از مدیران استانی برگزار شد، بیان کرد: با همکاری فرمانداران و سازمان جهاد کشت باید سه گانه سطح برای مبارزه با ملخ، طراحی و خلق شود؛ سطح یک که زکام میدانی بسیار و باید مبارزه میدانی انجام شود و سطح دو ریزش میدانی اندک تر اما مبارزه میدانی خواهد داشت و ظاهر سطح یک باید باشد و سطح سه گانه همچنین باید پشتوانه ای برای سطح یک و دو در بنیاد لجستیک، دستگاه های سمپاشی و مبارزه میدانی باشد و هماهنگی های لازم بین سطح یک و دو از شیوه سطح سه عمل می شود

وی به پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی در خصوص رشد این ملخ ها در فداکار مناطق استان اشاره کرد و افزود: با توجه به درون پیش بودن گرمای هوا، هنوز مستندی وجود ندارد که گرما و شرایط اقلیمی میزان دانه ریزی آن ها را به حداقل برساند و خسارت ملخ ها را کاهش دهد، طبق برآوردها از سوی سازمان جهاد کشاورزی در همین هفته یا هفته آینده با یک دسته فراگیر ملخ تو فدایی نقاط استان مواجه هستیم. هجوم ملخ های صحرایی به روستاهای جاسک سطح مبارزه با ملخ در بوشهر از ۱۲ هزار هکتار فراتر رفت سمپاشی ۹۲۰۰ هکتار عرصه های بوشهر محصول ملخ های صحرایی

معاون استاندار هرمزگان در ادامه خواستار پاک سازی کامل ملخ ها از اراضی استان شد و افزود: برای مبارزه و پاک سازی کامل ملخ ها، بایستی کشاورزان، دهیارها، شوراهاو نیروهای داوخواه بسیج نیز به صحنه بیایند.

مدرس با رمز به اینکه در سال جاری زکام ملخ به صورت فراخ تری نسبت به سال گذشته خواهد بود، تصریح کرد: فرمانداران تمامی تجهیزات لجستیک و وسیله های مرتبط با سمپاشی که داخل این خصوص تو شهرستان مربوط به خودشان است را شناسایی کرده و اگر در این بن کمبودی وجود دارد به ستاد مدیریت شورش اخبار کنند.

وی خاطرنشان کرد: داخل شهرستان های بستک، بندرلنگه، سیر یک، جاسک و بخشی از پارسیان مدل زکام گروه ها به صورت وسیع گزارش شده است.

این مسئول گفت: بایسد امکان تخم ریزی ملخ ها را داخل استان از بین ببریم، هر ملخ به تنهایی می تواند حدود ۲۰۰ ملخ دیگر تولید نرم که این خود ابهت مبارزه با تخم ریزی ملخ ها را نشان می دهد.
پس از شیوع بلای ناگهانی کرونا بسیاری از کارخانه ها تعطیل شدند و همین امر نه تنها باعث هبوط محصولات موجود تو بازار شد؛ بلکه عرضه محصولات جدید همچنین به تأخیر افتاد. در کنار آن، شرایط فرمان در شریک شدن های مختلف نیز بوسیله کندتر شدن روند ترقی گجت های جدید ختم شد؛ زیرا بسیاری از شریک شدن های سازنده گجت های قابل محموله از کارکنان خویشتن خواستند که بوسیله صورت دورکاری به فعالیتشان ادامه دهند.

با این حال، فداکار از شرکت ها اخبار کردند که وضعیت پیش آمده باعث تأخیر درون زمان معرفی و ارائه محصولات متاخر نمی شود. یکی از این شرکت ها، سامسونگ اشتهار دارد که مقامات آن عرضه سری گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فلد ۲ در نصف دوم سال ۲۰۲۰ را تأیید کرده اند.

این اتفاق در زمان ارائه گزارش مالی سامسونگ رخ داده است. در متن گزارش می قابلیت خواند:با وجود وضعیت ناهماهنگ بازار و درگیری کشورهای متنوع با مصیبت همه انسداد کرونا که ممکن است بوسیله مدت بیشتری دنیا را درگیر خود کند، پیش بینی می شود که برای نیمه دوم رقابت میان شرکت های سازنده دشوارتر شود؛ مربوط به هریک بوسیله قفا برطرف ساختن ضرر و خسران های حاصل شده از شقه اول سال ۲۰۲۰ خواهند بود. سامسونگ نیز با عرضه سری گلکسی نوت ۲۰ و فلد ۲ به قفا ارائه محصولاتی متفاوت در رده گوشی های هوشمند پریمیوم است.

داخل شرایط کنونی عزب سامسونگ نیست که روی شقه دوم سال ۲۰۲۰ تمرکز کرده است. آمارها علامت می دهد که پس از عالمگیر بیماری کرونا بسیاری از کاربران گجت های قابل محموله علاقه ای به خرید گوشی هوشمند جدید نداشته اند و همین فقره نه تنها به افت درآمد انبازی های سازنده تلفن هوشمند ختم شده است؛ بلکه شرکت های تأمین کننده قطعات مورد احتیاج نیز با کاهش درآمد مواجه شده اند.مقاله های مرتبط:قیمت گلکسی فولد 2 احتمالا بین ۱۷۸۰ تا ۱۹۸۰ دلار خواهد بودعرضه نسخه کم قیمت تر Galaxy Fold 2 سامسونگ با فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی

با وجود مشکلات پیش آمده برای سری گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۰ باید دید که آیا این شرکت می تواند نظر کاربران را با معرفی مدل های جدید سری گلکسی نوت و گلکسی فلد به خود جلب بطی ء یا نه.بیشتر بخوانید:سامسونگ به روزرسانی نرم افزاری جدید هدفون گلکسی بادز را منتشر کردسامسونگ سنسوری ۲۵۰ مگاپیکسلی برای گوشی های هوشمند ترقی می دهدبهترین گوشی از ۷ میلیون تومان به بالادارندگان گلکسی اس 20 اولترا از شکستن تصادفی شیشه ی محافظ دوربین خویشتن می گویندگزارش مالی سامسونگ در سه گانه ماهه مبدا ۲۰۲۰ منتشر شد
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سامانه ای به آدرس https://195.cra.ir را برای ثبت شکایات مردمی از خدمات اینترنت اپراتورها راه اندازی کرده است. کاربران می توانند موضوعاتی مشابه لیس پاسداری تعرفه ی سرویس، تضاد در محاسبه ی حجم ترافیک، عدم تجلیل ترافیک درون و بین الملل محتوای داخلی، حاضر بودن اعمال تعرفه ی ترجیحی پیام رسان های داخلی، محاسبه ی هزینه ی اینترنت بوسیله عارض عادی باوجود کوشا سازی امانت و... را داخل این سامانه گزارش دهند.

سامانه ی ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ با هدف افزایش خرسند کاربران و رسیدگی به شکایت های مردمی در حوزه های مختلف ارتباطات و فناوری ازجمله اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان و خدمات ارزش افزوده سیاق اندازی شده است. می استعداد با مراجعه به سامانه، شکایات را پیگیری کرده و همچنین شکایات سایر کاربران را به تفکیک محل، مشاهده کرد.

پیمان قره داغی، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده ی دایره رگولاتوری چند روز پیش اطلاع دادن کرده حیات استاندارد شکایات از خدمات اینترنتی ۱۳۳ درصد افزایش پیدا کرده است. او همچنین از افزودن ظرفیت فنی سامانه ی ۱۹۵ و تغییراتی داخل فرایند ثبت و رسیدگی به شکایات به عزم پاسخ گویی سریع به کاربران خبر داده بود. کاربران همچنین می توانند شکایات خود را بوسیله صورت شبانه یکروز با تماس به شماره ی ۱۹۵ مطرح کنند یا شکایت از پیامک های انبوه مزاحم و تبلیغاتی را به سرشماره ی رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز چند روز پیش تو پاسخ بوسیله کاربری که از تمام شدن حجم بین الملل خویشتن با استفاده از پیام رسان تویی شکایت کرده بود گفت تیمی را مأمور ارزیابی میدانی بابت استفهام بوسیله این موضوع کرده است. وزیر ارتباطات همچنین گفت شکایت های متشابه دیگری را همچنین تو تماس با این موضوع گرفتن کرده است و دادستان کل کشور نیز این موضوع را در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح کرده است.مقاله ی مرتبط:وزیر ارتباطات: برای رسیدگی به وضعیت اینترنت، تست سرعت نت سنج پلاس را عمل دهید

وزیر ارتباطات پیش از این از مردم خواسته وجود با مراجعه به سامانه ی نت سنج پلاس (NetSanjPlus.Ir) تست سرعت خود را ثبت کنند تا وضعیت شبکه ی اینترنت کاربران بوسیله نعوظ شفاف و دقیق ارزیابی شود و مسئولان اقدامات لازم برای حل مشکل را انجام دهند.

از دیگر امکانات سامانه ی راه اندازی تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می توان بوسیله گزارش های مردمی از شبکه های اجتماعی اشاره کرد. کاربران می توانند شکایات خود از نشر محتوای خلاف، نشر محتوای مبتذل، لغو حریم خصوصی، شمار کاربری تقلبی و... درون اینستاگرام، سروش، صحبت و بله را در این سامانه ثبت کنند.بیشتر بخوانید:پنجمین پیرامون مسابقات ICT Challenge دانشگاه صنعتی شریف ۵ و ۶ تیر ۱۳۹۹ برگزار خواهد شدهمه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۹ اردیبهشت ۹۹]ایران کیت امتیاز سرولوژی کرونا صادر می کندویروس کرونا مشکل جدید بازار پر اب افزار کشوراینترنت ماهواره ای استارلینک تا ۶ ماه دیگر در فاز بتای عمومی نمایش خواهد شد
صنعتی دوربین و تصویربرداری در دوران شیوع ویروس کرونا خسارت های متعددی را متحمل شده است. آمارهای اخیر علامت می دهد که در هر دو مرزوبوم ی تولید و فروش، کاهش قابل توجهی تو میدان مشاهده می شود. ماه مارس همیشه بوسیله نشانی دوره ای شناخته می شود که فروش دوربین داخل آن بوسیله پشته می رسد. درواقع دوربین هایی که داخل فاتحه سال معرفی می شوند، تو این ماه به بازار می آیند و درآمدزایی نیکی را برای تولیدکننده ها نما می زنند. البته ماه مارس امسال برخلاف سال های گذشته، با کاهش تولید و ابتیاع درون صنعتی دوربین همراه حیات. شرکت های ژاپنی تنها ۴۸ درصد از بیع سال گذشته را در مارس ۲۰۲۰ تجربه کردند.

مؤسسه ی محصولات تصویربرداری و دوربین ژاپن موسوم بوسیله CIPA آمار متاخر از تولید و معامله دوربین شریک های ژاپنی را منتشر کرد. گزارش متاخر نشان می دهد که فروش جهانی تنها بوسیله اندازه ی ۴۷/۸ درصد معامله در ماه مارس ۲۰۱۹ بوده است. دراین میان، معامله در منطقه ی آسیا آمار زیاد نگران کننده ای داشت و ۳۹/۸ درصد از آمار ماه مارس گذشته وجود. البته فروش درون مناطق دیگر، خصوصا باختر آسیا، آمار مناسبی داشت، ولی تنها به ۶۸/۲ درصد فروش سال گذشته رسید. بوسیله علاوه، غرب آسیا ابد تسهیم کوچکی از فروش دوربین را به خود ویژه می دهد و حتی نمو در این منطقه هم آن چنان سودی بخاطر شرکت های ژاپنی نخواهد داشت. فروش در ایالات متحده، اروپا و ژاپن نیز به تزیین ۴۴/۷ و ۴۸/۳ و ۵۴/۵ درصد معامله مارس ۲۰۱۹ بوده است.کاهش بیع دوربین های SLR بیشتر از دوربین های بدون آینه بوده است

آمارها نشان می دهد فروش دوربین های SLR زیاد از دسته های دیگر همچون مدل های بدون آینه با کاهش روبه رو شده است. یکی از دلایل کاهش فروش، کاهش عرضه ی میزان های جدید در دسته ی SLR توجیه می شود. تولید این دوربین ها تو ماه مارس سال جاری، تنها بوسیله ۳۲/۶ درصد تولید تو دوره ی مثل سال گذشته رسید. درحالی که تولید دوربین های عاری آینه، آمار ۵۶ درصد را ثبت کرد. چین عزب منطقه ای حیات که دوربین های SLR را بیش از دوربین های بدون آینه دریافت کرد. البته آمار در آن منطقه نیز عزب به نصف آمار مارس ۲۰۱۹ رسید.

گزارش CIPA، آمارهای سابق را همچنین تأیید می یواش که توسط راه اندازی های آمارگیر دیگر همچون Stackline منتشر شد. این سازمان دعوی کرده وجود که خرید دوربین در ایالات متحده در ماه مارس با کاهش ۶۴ درصدی روبه رو شد. درحال حاضر و با تعطیلی اکثر فروشگاه های دوربین، نمی استعداد مراد تکثیر آمارهای فروش را داشت. این مؤسسه، دسته ی دوربین را در مقام ثالث سیاهه ۱۰۰ دسته ی محصولی قرار داد که بیشترین کاهش فروش را در دوره ی اخیر تجربه کرده اند. تنها بیع کیف و چمدان آماری بدتر از دوربین راثبت کرده است. در آماری قابل پیش بینی همچنین دستکش های یک بار مصرف، بیشترین رشد را در بیع تجربه کرده اند.

مقاله های مرتبط:کاهش ۸۰ درصدی سودآوری کانن درون عزل مقدمه ۲۰۲۰تأثیر کرونا بر اقتصاد جهانی و طرز کارهایی برای برون رفت از نزاع

چندی پیش کانن کاهش درآمد ۲۷ درصدی را درون پاره دوربین درون فصل نخست سال جاری گزارش کرد. این آمار، عزب بخشی بهتر از کاهش درآمد کل بازار در ژاپن حیات که ۳۱/۱ درصد گزارش شد. کاهش درآمد دوربین های SLR تولید ژاپن، ۴۰/۲ درصد گزارش شد، درحالیکه کاهش درآمد بخاطر بسرنوشت شوم دچار کردن دوربین های بدون آینه، ۲۵/۸ درصد بود.

آمار تولید و فروش لنزها درون ماه مارس، وضعیتی بهتر از دوربین ها داشته است. حجم تولید داخل ماه مارس با کاهش ۴۶/۱ درصدی روبه رو شد، درحالیکه حجم ابتیاع کاهش ۴۴/۸ درصد را امتحان کرد. تولید لنز های فول فریم با ۳۴/۵ درصد کاهش روبه رو شد، درحالیکه لنزهای مخصوص فرمت های کوچک تر، کاهش تولید ۵۳ درصدی را تجربه کردند. تنها آمار مثبت، افزایش ارزش لنزهای فروخته شده در آمریکا در فرمت های کوچک پر حرارت بود که نسبت به آمار ماه فوریه، افزودن ۱/۵ درصدی را امتحان کرد.

قیمت بوسیله روز، مشخصات متخصص و هر اطلاعاتی که برای خرید کم قیمت و آگاهانه ی گوناگون دوربین عکاسی نیاز دارید را داخل بسرنوشت شوم دچار کردن محصولات زومیت بیابید. تو این بخش، علاوه کنار مشخصات متخصص دقیق دوربین های کانن، نیکون ، پاناسونیک، سونیو دیگر برند ها، امکان مقایسه ی دو یا چند میوه درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد وجود.مشاهده لیست بها دوربینبیشتر بخوانید:کاهش ۸۰ درصدی سودآوری کانن داخل فصل فاتحه ۲۰۲۰انتشار گزارش مالی سامسونگ در سه گانه ماهه نخست ۲۰۲۰؛ عملکردی فراتر از شوق با وجود مسری کروناافزایش فروش بازی ها و کنسول های بازی به دنبال عالمگیر کرونااپل از کاهش درآمد به دلیل مجادله کرونا معارفه دادنگرانی انویدیا از نفوذ کردن منفی ویروس کرونا و کاهش پیش بینی درآمدی برای سه ماهه ی فاتحه سال
ASASگوگلHAROOOONHAROOOON ابکی در تلاش است تا سرویس Google Meet را بوسیله سطحی قابل رقابت با پلتفرم های ویدئوکنفرانس زومو مایکروسافت تیمز برساند. این شریک شدن درون جدیدترین اقدام جیمیل را با این سرویس مجمع ویدئویی یکپارچه کرده است ؛ بدین زیبایی کاربران می توانند مستقیما از طریق جیمیل بستگی های ویدئویی را اول یا به یک نشست ویدئویی ملحق شوند. کاربران برای این کار می توانند مطابق تصویر زیر از طریق سایدبار جیمیل روی دکمه ی ورود به تماس ویدئویی کلیک کنند.



خاویر سولترو، برقرار مقام بخش G G Suite گوگل درون مصاحبه ای اخبار کرده است که این ویژگی بی آرامی اکنون در دسترس G کاربران G Suite قرار. محزون است این فردی داخل حالی بوسیله سرویس گوگل میت اضافه می شود که این پلتفرم به دلیل همه گیری کووید ۱۹ رشد عظیمی در حساب کاربران خود.

دیده است گوگل درون بیانیه ای درباره ی این ویژگی متاخر این طور توضیح:داده است بوسیله برهان اضافه روزافزون تعداد کسانی که از ساختمان کار یا تحصیل می کنند سرود داریم سیلان برقراری ارتباط و اجرا امور را. تسهیل کنیم با یکپارچه شدن درخت سرو گوگل میت و جیمیل، کاربران قادر خواهند بود در عرض تنها چند دم یک تماس ویدئویی را آغاز خواه به تماس دیگری. بیدار شوند شعار ما این است که با حاضر کردن امکان جابه جایی سریع بین ایمیل و تماس تصویری حسب احتیاج کاربر بوسیله روان خیس شدن انجام امور روزانه.

دستیار کنیم افزون براین، گوگل غرض دارد در پلتفرم جلسه ویدئویی خود امکان مشاهده ی ویدئوهای تمامی شرکت کنندگان حاضر تو جلسه را در کنار یکدیگر به عادت ای متشابه پلتفرم زوم. حاضر درنگ این فردی بوسیله کاربر اجازه می دهد تا بوسیله نعوظ هم زمان شمایل حداکثر ۱۶ همکاری کننده داخل وفاق ویدئویی را در یک چهارچوب. مشاهده کند به گفته ی سولترو این ویژگی زمانی در ادامه ی ماه در دسترس کاربران قرار. خواهد گرفت ناگفته نماند که کند ادوات زوم رخصت ی دید تصاویر بندانگشتی حداکثر ۴۹ شرکت کننده درون مناسبت ویدئویی را برای کاربر فراهم.می بطی ء مقاله:های مرتبط گوگل امکانات ویژه هنگ اوت میت را بوسیله طور فوری رایگان می کندگوگل دسترسی مجانی به فردی های پیشرفته درخت سرو دام جلسه خود را

تمدید کرد  گوگل همچنین امکان افزایش دادن کیفیت شمایل برای زمانی که کاربر تو وضعیت نوری ناتوان صبر دارد را به پلتفرم میت تکثیر می کند؛ بدین ترتیب کاربر می تواند با تکثیر چونی تصویر نویز پس زمینه را از. حذف کند این قابلیت نیز در همین ماه تو اختیار کاربران این سرویس قرار.

خواهد گرفت ویژگی دیگری که به زودی بوسیله این پلتفرم وضع پیدا خواهد کرد ابزاری بخاطر حذف صداهای محیطی در لمحه بستگی. تصویری است شایان ذکر است که چند روز پیش تماشاگر افزایش شدن ویژگی مشابهی بوسیله سرویس دیسکورد.

همچنین بودیم گوگل هفته ی پیش اعلام کرده بود که یومیه بیش از دو میلیون کاربر متاخر از پلتفرم میت استفاده. می کند این سرویس از ماه ژانویه تاکنون بسیار از هر سرویس دیگر گوگل کاربر جذب. کرده است گوگل هفته ی پیش دسترسی مجانی به برخی انفراد های پیشرفته ی سرویس ویدئوکنفرانس میت را تا سی (ام سپتامبر) نهم مهر تسلسل. کرده بود باید منتظر ماند و دیدن که آیا گوگل می تواند با این ویژگی های جدید با پلتفرم هایی بسان زوم، تیمز و اسلک بوسیله طور اکید رقابت کند.خواه نه:بیشتر بخوانید استعداد حذف صدا از ویدئو احتمالا بوسیله زودی به Google Photos افزودن می شودپتنت منتسب بوسیله پیکسل بادز 3 گوگل مشهود شدنتایج جستجوی آمریکایی ها از افزایش نگرانی ها آن ها درمورد کووید 19 اطلاع می دهدگوگل در میانه ی همه گیری کرونا سیلان استخدام نیروی جدید را یواش می کندچگونه داخل جلسه ویدئویی مایکروسافت تیمز تبدیل به سیب
بوسیله گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، بانک های خصوصی تصمیم محزون اند که سقف نرخ سود سپرده را رعایت کنند و به رغم اینکه قرار بود قیمت سود بسته برای اشخاص واقعی حداکثر ۱۷.۵ درصد و حقوقی ۱۵ درصد باشد، اما در غرض جدید فراغت شده که بانک ها نرخ سود سپرده اشخاص حقیقی و حقوقی را حداکثر ۱۵ درصد در نظر بگیرند و برای ودیعه های کوتاه مدت نیز نرخ سود هشت درصد تعیین کرده اند.

داخل همین راستا، پیاده شدن اساس توافقی که بین بانک های خصوصی شده، از ابتدای اردیبهشت، بها سود بانکی حداکثر ۱۵ درصد اعمال خواهد شد؛ یعنی نرخ مصوب شورای پول و حیثیت درون تیرماه سال ۱۳۹۵. نیز اصلاح شده که با بانک خاطی برخورد شود.

در سال های گذشته بانک های مخصوص عمدتا سقف نرخ منفعت سپرده را رعایت می کردند ولی تعداد کمی از بانک ها سودهای بالاتری صیقلی می کردند. اما افزایش بیش از مقدار گلچین شده به عارض گسترده از سوی بانک ها در دوره سابق بانک مرکزی موافقت افتاد. بوسیله این صورت که به مدیران بانکی به صورت شفاهی گفته بود که بخاطر نجات بازار ارز، ارزش منفعت را تا ۲۰ درصد پرداخت کنند و مابه التفاوت پنج درصدی آن را از بانک مرکزی بگیرند. البته این مابه التفاوت هیچگاه وقت به بانک ها پرداخت نشد و به همین برهان بانکها تصمیم محزون اند که دیگر بالاتر از ۱۵ درصد بابت سپرده های سالانه سود نپردازند چون به شرط خودشان خسارت آور است.

اما یکی از دلایلی که بانک ها را ملزم بوسیله اجرای پرداخت بها سود موافق مصوبه شورای پول و اعتبار کرده، این است که سازمان امور مالیاتی سود بسیار از ۱۵ درصد پرداخت شده بوسیله سپرده ها را یکروز می داند و از آن مالیات قبض می کند. اداره مالیاتی پارسا است که بانک ها متجاوز از ۱۵ درصد نباید سود بدهند و تو غیر این صورت، به مابه التفاوت این سود تا ارج رسمی (۱۵ درصد)، عوارض ۲۵ درصدی تعلق می گیرد.

در واقع بانک ها تاکنون قرارداد خود را پیاده شدن پایه منفعت سالانه ۱۵ درصدی می بستند و تو عاقبت سال مالی در صورتی که منفعت خراج از پرداخت تسهیلات نسبت به سود صیقلی شده به امانت ها بیشتر می شد، پس از کسر سه درصد ضایع الوکاله بانک، ماحصل آن را به مشتریان خود صیقل می کردند که بعضا سبب پرداخت منفعت والاتر از ۱۵ درصد می شد اما سازمان امور مالیاتی این سود را ربا می داند و از آن مالیات می گیرد. این در حالی است که سود پرداختی به سپرده ها معاف از مالیات است و بوسیله همین دلیل بانک ها تصمیم محزون اند که سقف نرخ ۱۵ درصدی منفعت بسته را پاسداری کنند. کاهش ۲ درصدی ارج سود سپرده ماهانه

عمده ترین و بزرگ ترین نگرش تامین تنخواه بخاطر بنگاه های تولیدی و فعالیت های اقتصادی تو کشورهای پیشرفته دنیا، بازار سرمایه است، اما داخل کشورهای کمتر توسعه یافته و کشورهایی که صرفه جویی ضعیف تری دارند، این راسته نمی تواند آن نعوظ که باید امر خویشتن را انجام دهد. ایران نیز یکی از کشورهایی است که مردم آن کمتر با بازار تنخواه آشنا هستند و همین امر سبب شده تا بخش مهم سرمایه موردنیاز فعالیت های اقتصادی از شیوه تسهیلات بانکی انجام شود؛ تسهیلاتی که با توجه بوسیله منابع درون اختیار بانک مرکزی، محدود بوده و می قابلیت کاربرد های بسیار بهتری از آنها کرد.

یکی از دلایلی که بانک ها به محل حقیقی تامین تنخواه تبدیل شده اند، این است که مردم اولویت می دهند که منابع مالی خود را تو بانک بگذارند تا داخل بازار سرمایه؛ چراکه سود مطمئن خوبی از این سرمایه گذاری جذب می کردند. با حیات اینکه شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی سقف بها سود سپرده های بانکی را بخاطر امانت های کوتاه مدت تا ۱۰ درصد و بلندمدت تا ۱۵ درصد گلچین کرده اند، اما در سال های اخیر بانک ها سودهای بیش از ۲۰ درصد نیز به سپرده گذاران صیقلی کرده اند و هیچ گاه اصابت جدی با آن ها عمل نشده است.

البته از سال گذشته بانک مرکزی مجاهدت بیشتری نسبت بوسیله بازرسی بر این مورد انجام داد و اصرار کرد که هیچ بانکی نباید زیاد از ۲۰ درصد سود پرداخت کند که به نظر می رسد این تصمیم داخل راستای کاهش قدم به دامنه نرخ سود تا رسیدن به نرخ مصوب باشد. بر بنیاد داده ها بوسیله مشت آمده همچنین صبر است که قیمت سود سپرده های کوتاه مدت که تاکنون ۱۰ درصد بوده، به رقمی کمتر از سقف اخبار شده از سوی بانک مرکزی، یعنی هشت درصد برسد.