پترو ماشین کو

۱۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

اپل چند روز پیش با انتشار اطلاعیه ای اخبار کرد فرع مندان از این پس می توانند پایه ی مدلل و پایه ی چرخدار رایانه ی مک پرو جدید را جداگانه ازطریق امانت هایی خصوصی تهیه کنند. براساس آنچه خبردار شده ایم، دو ودیعه ی عرضه شده ی اپل همچون خود رایانه ی مک پرو ۲۰۱۹ (Apple Mac Pro 2019) به نوبه ی خود گرانبها مقدار هستند.

اهالی کوپرتینو به تازگی از سراب جدید گوشی های میان رده ی خود با نام آیفون SE دودمان دوم پرده برداری کرده اند. این گوشی هوشمند که بوسیله نشانی محصولی میان رده باطراوت افزاری قدرتمند دارد و از دوربین تکی باکیفیت بهره می گیرد، با قیمت پایه ی ۳۹۹ دردسترس قرار می گیرد. اطلاعات رسمی علامت می دهند پایه ی چرخدار مک پرو ۲۰۱۹ از گوشی آیفون SE 2020 نیز گران نمدار است.

براساس اطلاعیه ی رسمی اپل، پایه ی ثابت مک پرو جدید در قالب امانت ای خاص با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه می شود. اپل می گوید این پایه تن ای از جنس فولاد ضدزنگ دارد. مک پرو تو حالت پیش تصور با چهار پایه ی معمولی روانه ی میدان می شود. با این حال، اگر مک پرو جدید را با پایه ی چرخدار تمهید کرده باشید، می توانید با تهیه ی پایه های مدلل فولادی کار کننده کنید که رایانه به منت در جای خود بایستد.



پایه ی ثابت مک پرو ۲۰۱۹ اپل

برای انتصاب پایه ی ثابت تو مک پرو به آچار آلن یک چهارم اینچ تا چهار میلی متری حاجت دارید که در ودیعه گنجانده شده است. البته برای انتصاب پایه، به ابزار زیادی دیگری همچنین احتیاج نمودار خواهید کرد. جایگزینی پایه ی ثابت مک پرو با پایه ی چرخدار بلندی رایانه را تقریبا یک اینچ کاهش می دهد و آن را به زمین نزدیک نمدار می درنگ.

اپل همچنین سپرده ی دیگری دربرگیرنده محور ی چرخدار را با بها بیشتر می فروشد. این بسته که Mac Pro Wheels Kit نام دارد، با ارج ۷۰۰ دلار، یعنی تقریبا دوبرابر قیمت آیفون SE قبیله دوم، دردسترس قرار می گیرد. اپل می گوید این پایه ی چر دار بدنه ای از سنخ فولاد ضدزنگ و چرخ هایی لاستیکی دارد و به لطف آن خواهید توانست به راحتی رایانه ی مک پرو را تو جاهای متنوع جابه مکان کنید.



پایه ی چرخدار مک پرو ۲۰۱۹ اپل

برای نصب این محور ی چرخدار همچنین به آچار آلن یک چهارم اینچ تا چهار میلی متری احتیاج دارید که در بسته حیات دارد؛ اما گمارش کامل محور به ابزارهای بیشتری احتیاج دارد. استفاده از پایه ی چرخدار باعث می شود فراز رایانه از زمین تقریبا یک اینچ اضافه بی پرده کند. ناگفته نماند هنگام تدارک ی مک پرو، اپل تخفیفی ۳۰۰ دلاری بخاطر خرید پایه ی چرخدار در دیدن می گیرد و آن را با نرخ ۴۰۰ دلار بوسیله کاربر عرضه می کند.

این نخستین بار تراشیدن که اپل لوازم جانبی محصولاتش را با نفیس زیاد گرانبها ارائه می کند؛ زیرا چندی پیش همچنین اعلام کرده بود قصد دارد پایه ی نمایشگر پنج هزاردلاری Pro Display XDR را مجزا با قیمت نوظهور ۹۹۹ دلار دردسترس فراغت دهد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی ارج پایه ی ثابت و پایه ی چرخدار مک پرو ۲۰۱۹ چیست؟بیشتر بخوانید:اپل واچ 6 با استعداد تشخیص حمله پانیک به بازار نمایش می شوداپل ویدئو الهام مدخل «خلاقیت مسئله دارد» را به همراه منابع آموزشی به اشتراک گذاشتگلدمن ساکس: زمانش رسیده است سهام اپل خود را بفروشیداپل دانگرید به iOS 13.4 را غیرممکن کردطرح واره آیفون 12 پرو مکس طراحی این گوشی را پدیدار می یواش
اپل شب گذشته با انتشار اطلاعیه ای مطبوعاتی به عارض رسمی ازنسل دوم آیفون اس ای (Apple iPhone SE 2020) پرده برداری کرد تا حضور پررنگ تری درون بازار موبایل های میان رده داشته باشد. آیفون SE 2020 همچون دیگر گوشی های دیگری که اپل معرفی می بطی ء دارای چندین والپیپر جدید است که نظام خاصی دارند. 

آیفون میان رده ی جدید اپل که درون نخست رسانه ها از آن با نام آیفون ۹ یاد می کردند قرار است در سه اثر جزیی روانه ی میدان شود؛ علاقه مندان خواهند توانست این گوشی را در اثر جزیی های مشکی، سفید و قرمز (Product Red) تهیه کنند. ناگفته نماند با حیات شباهت های متعدد بین آیفون SE خاندان دوم و آیفون ۸ تا اینکه از لحاظ رنگ بندی، تفاوت هایی داخل این بین بوسیله چشم می خورد. مطالعه ها نشان می دهد طعم جزیی مشکی آیفون SE نسبت به آیفون ۸ تاریک مرطوب است و همچنین رنگ سفید آن نیز نسبت به رنگ نقره ای آیفون ۸ تمیزتر به نظر می رسد. مقاله های مرتبط:سلسله دوم آیفون SE اپل با قیمت ۴۰۰ دلار رونمایی شدآیفون SE نسل دوم چه شباهت ها و فرق هایی با آیفون 8، آیفون XR و آیفون 11 دارد؟

در تصاویر تبلیغاتی اپل برای آیفون SE نسل دوم تماشاچی هستیم که هر والپیپر گوشی با رنگ پنل پشتی آن همگام سازی می شود. کارشناسان رسانه ی 9to5Mac توانسته اند والیپپرهای یادشده را از کد iOS استخراج کنند و با کیفیت ارتفاع بخاطر دانلود تو دسترس صبر دهند.

والپیپر مربوط به آیفون SE نسل دوم سفیدرنگ، شامل طرحی زیبا با اثر جزیی های آبی و بنفش است، درحالی که درون والپیپر میزان مشکی طرحی با رنگ جزیی های زرد، سبز و سفید به چشم می خورد. از طرفی مدل قزل موسوم به Product Red را داریم که والپیپرش جذاب خیس از دو مدل دیگر است و داخل آن طعم جزیی های قرمز، نارنجی و مشکی به چشم می خورد. دیگر اطلاعاتی که بهتر است درمورد آیفون SE خاندان دوم بدانید شامل این موارد هستند: پیش بیع گوشی از فردا (جمعه) آغاز می شود و تاریخ عرضه ی آن برای ۲۴ آوریل ۲۰۲۰ (۵ اردیبهشت ۱۳۹۹) تعیین شده است. مدل پایه ی گوشی با ۶۴ گیگابایت ذهن ی پس انداز سازی ۳۹۹ دلار بها دارد و کاربر می تواند مدل های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی آن را به ترتیب با ارزش ۴۴۹ و ۵۴۹ دلار تهیه کند. 

در دنباله از شما دعوت می کنیم به مشاهده ی والپیپرهای طایفه دوم آیفون SE اپل بنشینید؛ نسخه ی تاریک و روشن هر والپیپر که متناسب با فعال یا غیرفعال وجود داشتن حالت Dark سیستم عامل iOS نشان داده می شوند درون ادامه زیبنده اخذ هستند:



دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد والپیپرهای آیفون SE 2020 چیست؟بیشتر بخوانید:ظرفیت باتری و حافظه رم آیفون SE 2020 صریح شداختصاص بخشی از درآمد حاصله از فروش آیفون SE 2020 به مقابله با بیماری کرونااپل بوسیله تولید سری آیفون 8 خاتمه می دهدآیفون SE نسل دوم چه شباهت ها و فرق هایی با آیفون 8، آیفون XR و آیفون 11 دارد؟نسل دوم آیفون SE اپل با نرخ ۴۰۰ دلار رونمایی شد
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، منوچهر فخری تو مجمع بررسی و مشکلات پروژه آزادراه حرم تا حرم (قطعه گرمسار-سمنان) درباره تعهدات پیمانکار و همچنین جریان اجرای پروژه اظهار کرد: روند عملیات ساخت این بزرگراه، مشکلاتی را بخاطر شهرستان آرادان به وجود آورده که باید برطرف شود.

وی افزود: با دیدار از نقاط تصادف جست درون کمترین زمان ممکن با سعی و رفتار پیمانکار بخاطر رفع نواقص با اجرای طرح های عمرانی داخل قالب های مختلف اقدام شود تا تماشایی مشکلی تو این زمینه نباشیم.

روند اجرای پروژه زیبنده قبول نیست

دستیار استاندار سمنان در دیگر بخش سخنان خود با انتقاد از روند اجرای پروژه حرم تا حرم، ابرام کرد: صعود فیزیکی عملیات ساخت بزرگراه حرم تا حرم قطعه (گرمسار-سمنان) بر بن گزارش نمایش شده از سوی پیمانکار چندان قابل قبول تراشیدن.

فخری اقرار کرد: پیمانکار نسبت بوسیله اجرای تعهدات درون پیدایش شاهراه حرم تا حرم در قطعه گرمسار-سمنان به رخساره مستمر در تلاش باشد و با غصه افزایی دستگاه های اجرایی مربوط و پیمانکار، این طرح رادیکال و ملی در زمان تعیین شده به نصیب برداری برسد.

وی با برشمردن مزیت ها و الزامات اتمام این پروژه، گفت: سالانه افزون بر ۲۰ میلیون نفر از هموطنان از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند و بنابراین تکمیل این طرح می تواند اثرات بسزایی داشته باشد.
ASGHAASGHAASGHAباOOOONOOOONOOOON اضافه روزافزون دعوی بخاطر سرعت و ظرفیت خروجی ارتباط های شبکه ای داخل دیتاسنترها و شبکه های دیگر، کارتل Ethernet Technology Consortium میزان متاخر اترنت ۸۰۰ گیگابیت را معرفی کرد. فناوری متاخر براساس بسیاری از ساختارهای کنونی فعالیت می کند که زیرساخت اترنت ۴۰۰ گیگابیتی را شکل می دهند. این استاندارد به نام 800GBASE-R R معرفی کردن شد و جنین دیگر برای دوبرابر شدن کارایی و سرعت شبکه، بوسیله جهیز ها اضافه خواهد. شد دیتاسنترهایی که امروز بیش از همیشه به ظرفیت های اتصالی و سرعت اوج نیاز دارند، با نصیب مندی از معیار جدید، کارایی خود را تکثیر خواهند.رحم مقاله های:مرتبط آشنایی با شبکه های کامپیوتری؛ قسمت: اول شبکه های با سیمآشنایی با شبکه های کامپیوتری؛ تقدیر: دوم شبکه های بی

سیم مدل جدید، توسط کنسرسیومی رونمایی شد که جزو IEEE نیست و به نوعی توسط فعالان صنعت فناوری پشتیبانی می. شود این کنسرسیوم قبلا به نام 25Gigiabit Ethernet Consortium شناخته می. شد گروه مذکور، توسعه ی فناوری های ۲۵ و ۵۰ و ۱۰۰ گیگابیت را برعهده. داشت اگرچه از آن زمان، استانداردهای اترنت IEEE بالاتر از استانداردهای این کنسرسیوم در صنعت شنخته می شدند، ولی دسته به فعالیت خود امتداد داد تا هرچه بیشتر به تکثیر ظرفیت سرعتی همراهی های اترنت دستیار. کند با بخشیدن زمان، اشتهار کنسرسیوم هم دگرگونی کرد تا با شرایط موجود در صنعت هماهنگ. باشد از پشتیبانان و اعضای کنسزسیوم ETC می قابلیت به غول هایی همچون برودکام، سیسکو، گوگل و مایکروسافت اشاره. کرد مجموع همکاری های فعال بوسیله بیش از ۴۰ سازمان می.

رسد مقیاس متاخر ۸۰۰ گیگابیتی خصوصیات قابل توجهی. دارد این معیار که اکنون به اشتهار 800GbE شناخته می شود، نسخه ای وسیع پر حرارت از 400GbE. است خطوط کنونی.106 25G برای استاندارد متاخر غم استفاده می شوند که ابتدا بخاطر 400GbE معرفی شدند؛ البته تعداد مجموع خطوط از چهار به هشت تکثیر می. یابد اگرچه شاید داخل نگاه نخست این طور افزایشی تو تعداد خطوط، یک عملیات میسر به نظر برسد، ترکیب خطوط جدید و استخراج ظرفیت و سرعت و موردنیاز، به فعالیت های مهندسی و مدل سازی متعددی حاجت. دارد مدل 800GbE باید همین فعالیت های جدید موردنیاز را پوشش.



دهد مشخصات-R 800GBASE R که در قلب استاندارد متاخر دیده می شود، مشخصات MAC و PCS متاخر را شرح. می دهد مشخصات جدید، با استفاده از دو ساختار 400GbE 2xClause PCS، یک MAC با قابلیت انتقال داده با سرعت ۸۰۰ گیگابیت برثانیه. می سازد هر ساختار 400GbE PCS از چهار.خط 106 25GbE بهره می سرما که پس از دوبرابر شدن، داخل مجموع هشت شیار انتقال داده را ایجاد می کند که داخل مقیاس 800GbE تماشاچی. آن هستیم استاندارد جدید هم روی.خطوط 106 25G تمرکز دارد؛ ولی آن را بوسیله عنوان پیش حاجت اساسی مطرح. نمی بطی ء درواقع ETC می گوید استاندارد جدید، اجازه ی ترکیب تعداد بیشتری خطوط با سرعت کم را هم حلال. می داند به عنوان مثال داخل استاندارد جدید می استعداد از ۱۶.خط 53 125G. کاربرد کرد درنهایت غرض تفویض خطوط به استراتژی تولیدکننده وابسته.



می شود کنسرسیوم ETC می گوید استاندارد جدید، تو پاره MAC یا Media Access Control تمامی جنبه های استاندارد قبلی را به ارث. می برد درنتیجه این معیار بی قراری به رخ تمام بین دو ترمینال-از Full duplex پشتیبانی می بطی ء همچنین حداقل بور ی بین پکت ها حزن هشت بیت عنوان. می شود تصویر بالا، هر ساختار 400GbE را با ۱۶ خط 10b  ترسیم کرده که هر جریان داده ای 400GbE در آن، داده ها را به قیافه مجزا ارسال و ستاندن. می کند درنهایت، یک جهیز کنترل ترکیب، دو PCS موجود را هماهنگ و مدیریت.

می نرم استاندارد متاخر 800GbE دامنه اهمیت در صنعت شبکه محسوب می شود که به سمت اترنت ترابیتی و فراتر از آن حرکت. می کند استانداردهای آتی، برای ارائه ی سرعت موردنیاز در هر شیار اتصالی، نیاز به ساختارهای SerDes سریع زیرفون دارند، اما درحال-R فراهم 800BASE R توانایی ارائه ی سرعت 800GbE را در نسل کنونی. شیرهدار افزارها دارد همه ی رخدادها به صرفه مشتریان مجلل معیار و کاربرانی خواهد بود که داخل (دسته ی HPC پردازش با) قدرت بسیار بالا قرار می گیرند که همیشه بوسیله دنبال پهنای باند بیشتر بین.

جهیز ها هستند کنسرسیوم ETC جزئیات نمونه جدید را درون وب سایت رسمی خویشتن منتشر کرد، اما هیچ اطلاعات زمانی از ارائه ی ابتدایی محصولات مبتنی بر استاندارد،. در دست نیست البته از آن جایی که استاندارد جدید، داخل ساختار کنونی سخت افزاری سزاوار سرزنش اجرا است، می استعداد داخل آینده ی نه چندان دور انتظار ورود محصولات به. بازار دیتاسنتر داشت اپراتورهای دیتاسنتر برای برگ معیار کنونی مثل سوئیج ۱۶ پورت Cisco Nexus 400 GbE باید هزینه های سرسام آوری تا ۱۱ هزار دلار بپردازند، درنتیجه نمی توان انتظار داشت که تجهیزات 800GbE با قیمت پایین به.بازار نمایش:شوند بیشتر: بخوانید ۸ مهر تدوین استانداردهای ابتدایی اترنتکارت شبکه ۱۰ گیگابیتی ایسوس بوسیله بازار نمایش: شدآموزش ویندوز 10 کاهش مصرف داده در اینترنت کابلی با کوشا کردن حالت Meteredآیا فراهم به صیقلی ۶۸۹۹ یورو برای یک کابل شبکه هستید؟اترنت!
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بهزاد وحیدنیا مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی راه اندازی بهزیستی کشور امروز (سه شنبه ۱۹ فروردین) گفت: ۵۰ درصد وابستگی ها با ۱۴۸۰ خط مشاوره بهزیستی مربوط بوسیله کروناست و آدم موارد مختلفی شبیه ترس از مرگ را با مشاوران متخصص این خط درمیان می گذارند.

وی افزود: شرایط ویژه کرونا علت شده است روزانه ۴ هزار رابطه با صدای مشاور بهزیستی کشور گرفته  شود که ۶۳ درصد ربط گیرندگان عیال و ۷۲ درصد متاهل و ۲۸ درصد آنان مجرد هستند.

وی امتداد انصاف: همچنین ۴۲.۸ درصد آنان شاغل و ۵۲ درصد بیکار هستند.

وحیدنیا افزود: زیادترین رابطه ها با صدای نایب بهزیستی بوسیله عده ۱۴۸۰ از استان های تهران و فارس و کمترین ارتباط ها از استان های یزد و خراسان جنوبی است.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی کشور گفت: اغلب مناسبت گیرندگان نگران هستند که خود خواه خانواده گیرایی به کرونامبتلا شوند. علاو به خشکی امدن این، بی تابی از مرگ نیز از مواردی است که مطرح می شود.

وحیدنیا افزود: کردار های مربوط به سوگ، ناامیدی و افسردگی و اختلافات ازدواج از دیگر مواردی است که با سامانه ۱۴۸۰ درمیان گذاشته می شود و اغلب مناسبت گیرندگان به آینده خوشبین نیستند. 

وی خاطرنشان کرد: ۲۵ درصد بستگی گیرندگان ها با صدای مشاور بهزیستی به شماره ۱۴۸۰، سابقه مصیبت زمینه ای داشتند و ۸۳ درصد تماس گیرندگان یا خود خواه قوم شان جزو گروه های پرخطر از عموم گروه های  دارای بیماری های شالوده ای و سالمندان بوده اند.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی ناحیه یادآور شد: علاوه به خشکی امدن خدمات مشاوره ای تلفنی، تو برخی استان ها ، دسته ها داخل مراکز سلامت روان محلی اقدام به توزیع امانت های آموزشی اشتی روان می کنند.  افزایش بستگی های مرتبط با خانواده 

وی گفت: علاوه کنار تاثیر معارفه رسانی عمومی خطوط و تعریف خدمت مشاوره های کرونا که تقاضای خدمت بیشتری را خلق می کند، در وجهی توجه به مسائل خانواده را علامت می دهد و سعی در خدمت گیری جهت کاهش مشکلات و بهبود چونی زندگی را می تواند دربرگیرنده شود.

وحیدنیا افزود: همچنین در نظر داشته باشیم شرایط ایمن گرفتن نوکری داخل حال حاضر غیرحضوری است و این به این معناست که احتمالا بسیاری از خدماتی که به رخساره حضوری نمایش می شده زمان حال از جناب خدمات مشاوره تلفنی ستاندن می شود.

وی امتداد داد: آستان بیشتر همه اعضای قوم فرصتی برای طرح مسائلی که تا کنون کمینه مورد توجه بوده و اساسا تکثیر تعاملات تو خانواده بوسیله تعهد تقویت مهارتهای ارتباطی می تواند فضای مفاهمه بیشتری را خلق کردن نرم.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی کشور ادامه انصاف: حیات قیام های شاگرد از مسری کرونا، دلواپسی بابت مصونیت خانواده و انتظارات متقابل در رعایت موارد پیشگیرانه، کاهش ارتباطات اجتماعی، رکود و توقف فداکار از مشاغل و بروز مشکلات اقتصادی و نگرانی از آینده، نحوه مدیریت برنامه های فردی و روال تعامل با اعضای پر سربزرگی مثل سالمندان، می تواند از مصادیق تماس ها باشد. 
 
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، سرهنگ جمشید محبت خانی ضمن تقریر اینکه تا یک هفته گذشته تعداد محیط بانان مبتلابه ویروس کرونا ۱۰ نفر اما اکنون بوسیله ۱۶ نفر رسا است، بروز داشت: طبق اطلاعات واصله این هوا بانان وضعیت مناسبی دارند و در قرنطینه هستند ضمن آنکه پروتکل های بهداشتی نیز در مناطق چهارگانه به طور جد مراعات می شود.

وی ضمن بیان اینکه سال ۹۸ خوشبختانه فضا بان مثال در سطح کشور نداشتیم، افزود: ۵۰ درصد نیروی محیط بانی تامین و مابقی این ۵۰ درصد هنگام ۱۰ سال متوالی یعنی سالی ۳۰۰ نفر در سطح قلمرو استخدام محیط زیست می شوند که این مهم برای امسال نیز برنامه ریزی شده است. کاهش ۴ درصدی ضبط های تخلف محیط زیستی

فرمانده یگان نگاهداری محیط زیست بابیان اینکه سال ۹۷ تعداد ۱۴ هزار و ۶۶۴ متخلف و شکارچی دستگیر شدند، گفت: این رقم برای سال ۹۸ به میزان ۱۳ هزاره و ۳۷۵ نفر گزارش می شود که مقایسه این آمار کاهش ۸.۷۹ درصد دستگیری ها را نشان می دهد.

رفاقت خانی با بیان اینکه سال ۹۷ تعداد ضبط های نافرمانی محیط زیستی ۱۲ هزار و ۴۰۶ مورد و سال ۹۸ بوسیله یازده هزاره و ۹۲۴ پرونده رسید، درون ادامه تصریح کرد: مقایسه دو آمار سال ۹۷ و ۹۸ از کاهش چهار درصدی تعداد پرونده های فضا زیستی درون کل ناحیه حکایت دارد.

وی ضمن اعتراف اینکه گوشمالی جایگزین یا احکامی که بخاطر شیوع به نخجیر خواه بایگانی های تخلف محیط زیستی گزارش می شود داخل مجموع بازدارنده بوده است، افزود: قطعاً زمانی که برخوردهای لازم با متخلفان رخساره می گیرد تو نهایت برای محیط زیست بی تاثیر نخواهند بود. ۹۵ درصد سمن ها تاثیرپذیر در طبیعت

فرمانده یگان حفاظت فضا زیست ناحیه درون پاسخ بوسیله این سئوال که ماندن آدم در قرنطینه تاثیری پهلو محیط زیست داشته است، ابراز داشت: تو زمستان یکی دو تک پیشگاه حیات وحش در روستاها بوسیله برهان کمبود غذا گزارش شد که با عزل خزنده این موارد دیگر حیات نخواهد داشت و در صورت مشاهده بهتر است شهروندان با سامانه ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

رفاقت خانی تو پاسخ به دیگر  مبنی بر مقیاس تاثیرپذیری سمن ها داخل حفظ محیط زیست، افزودن کرد: با توجه بوسیله اینکه مرام زیست محیط ۸۰ میلیون محیط بان است، تقویت سمن ها تنها مسیری است که این موضوع را محقق خواهد کرد. ایران ۸۰ میلیون فضا بان می خواهد

وی خاطرنشان کرد: قریب به اتحاد اکثریت ۹۵ درصد سازمان های مردم نهاد دلسوز واقعاً تاثیرگذار بودند و تنها موارد انگشت شماری به دنبال درآمدزایی هستند که باید گفت در مجموع حیات این گروه ها توانسته از آسیب بوسیله هوا زیست بوسیله طور چشمگیر بکاهد.
بیت دیفندر شریک شدن حمایت سایبری و ارائه کننده ی آنتی ویروس اعلام کرد اخیرا حمله ای گسترده بوسیله روترهای D-Link و لینکسیس کشف کرده است. هکرها در این حمله با دستکاری تنظیمات DNS روترهای قربانی ها، کاربران را به وب سایت های آلوده به باج افزار تربیت می کردند.

براساس اعلام این انبازی امان سایبری، هکرها با استفاده از تکنیک تهاجمی brute-force، اشاره عبور ادمین روترها را بوسیله دست آورده اند. سپس از به دست آوردن این اشاره عبور، هکرها تنظیمات DNS مالک را تغییر داده اند و دست خط اطلاعات را به سمت سرورهای مورد نظرشان محبوس اند. این فرآیند در نهایت باعث این شده که کاربران همواره به روتر موردحمله، فقط به سایت هایی دسترسی داشته باشند که هکرها کام داشته باشند.

به گفته ی شرکت امنیت سایبری بیت دیفندر، هکرها کاربرانی را که می خواسته اند از گام هایی خاص بازدید کنند، به سایت های آلوده ای هدایت می کرده اند که کاربران را به انتصاب یک اپلیکیشن ارائه دهنده ی اطلاعات ویروس کرونا انگیزش می کرده اند. این اپلیکیشن در واقع نسخه ای از تروجان Oski بوده است. این تروجان بوسیله تازگی و داخل فروم های روس واژه دارک وب دادوستد می شود. مستمری ی اصلی این تروجان دزدی اطلاعات مالی کاربر از روی کیف پول های مجازی و مرورگرها است.

بیت دیفندر اعلام کرده کاربرانی که در این حمله قربانی شده اند، وقتی تلاش کرده اند به یکی از سایت های والا باخبر شوند، به دامنه های آلوده راهنمایی شده اند:aws.amazon.comgoo.glbit.lywashington.eduimageshack.usufl.edudisney.comcox.netxhamster.compubads.g.doubleclick.nettidd.lyredditblog.comfiddler2.comwinimage.com

DNS سرورهایی که هکرها از آن مصرف کرده اند، 109.234.35.230 و 94.103.82.249 هستند. بیت دیفندر به همه ی کاربرانی که از روترهای D-Link و لینکسیس استفاده می کنند موعظه کرده هرچه زودتر به پنل ادمین خود رجوع کنند و تامین شوند این دو آدرس IP در جزء تنظیمات آن ها حیات ندارد. 

درصورتی که از این دو برند روتر مصرف می کنید و این دو آدرس را درون پنل ادمین خود می بینید، باید هرچه تند تیز آدرس های IP خویشتن و نیز اشاره عبور این پنل را تغییر دهید. 

براساس اطلاع دادن بیت دیفندر این حمله از روز ۱۸ مارس آغاز شده و همچنان دنباله دارد. این شریک به کاربران این دو برند روتر وعظ کرده کاملا مراقب باشند.بیشتر بخوانید:همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [بوسیله روزرسانی: ۱۴ فروردین ۹۹]دنیاگیری کووید ۱۹؛ دست پاچه که ربات ها می توانند بوسیله حل آن کمک کنندD-Wave رایانه های کوانتومی خود را به رایگان در جوانمردی محققان فراغت می دهدفروش خودرو با اقساط ۸۴ ماهه بدون بهره در آمریکا آغاز شدورزش منظم در وضعیت انزوا همچنین تاثیری مثبت پیاده شدن سیستم امان دارد
داخل روزهای گذشته تصاویری از جلسه ی خصوصی افراد با وزیر ارتباطات تو پلتفرم اسکای روم داخل شبکه های اجتماعی منتشر شد و واکنش های فراخ ای را به همراه داشت. ماجرا از جایی آغاز شده بود که یکی از افراد حاضر در جلسه با نشر توییتی از کیفیت اسکای روم انتقاد کرد و گفت داخل طول کنفرانس ی آنلاین با یکی از وزیران، چندین جنین از کنفرانس خارج شده است؛ حساب رسمی اسکای روم همچنین درون پاسخ بوسیله این کاربر با انتشار تصویری از کنفرانس و وضعیت اینترنت کاربر، توضیح می دهد که برهان تجربه ی او چونی بد اینترنت بوده و پلتفرم ایرادی نداشته است. اسکای روم همچنین گفته وجود که به عنوان یکی از مدعوین در کنفرانس حضور داشته است.مقاله ی مرتبط:اسکای روم اطلاعات خصوصی حضار در جلسه با وزیر ارتباطات را منتشر کرد

سرایت این تصویر از لفظ اسکای روم تاثیر های گسترده ای را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت و عده ای این رفتار را باطل سازی حریم خصوصی کاربر دانسته بودند. زومیت بخاطر جلوه گر شدن این موضوع با مجید خواهانی، مدیرعامل اسکای روم صحبت کرد تا دید او را بابت این موضوع جویا شود. او در تک این ماجرا توضیح داد:ما داخل این نشست که با فعالان توییتری برگزار شده بود، بوسیله عنوان ادمین فنی جلسه و با هماهنگی حکیم ناظمی (رییس سازمان فناوری معلومات ایران) و اداره فناوری اطلاعات حضور داشتیم. تو جلسات آنلاین انحصاری باید جناب داشته باشد که میکروفون و وب ناچیز ها را مدیریت نرم. مسئولیت این حکم به ما بسته شده و ما قبل از برگزاری جلسه، تست شهود از مدعوین را آغاز کردیم و بعد از آنلاین شدن آقای جهرمی هم تو مجمع حضور داشتیم. ازآنجایی که شخصی برای مدیریت جلسه محضر نداشت این فرمان به عهده داری ی من و یکی دیگر از همکاران پشتیبانی افتاد و حضور ما در مجمع کاملا علنی بود؛ اسم غلام و همکارم با آواتار قزل داخل بالای لیست کاربران روشن است.

پیش فرض اسکای روم به این شکل است که ما بوسیله هیچ مجمع ای دسترسی نداریم اما چنانچه برگزارکننده به پشتیبانی فنی نیاز داشته باشد درخواست می دهد و سپس ما با آواتار قرمز در رویداد حضور پیدا می کنیم و اسم ما در بالای لیست کاملا مشخص است. ما می دانیم داخل این اساس یعنی امنیت محتوای کاربران حس بود دارد و به همین دلیل تنها با اذن ی خویشتن برگزارکننده تو جلسه محضر محسوس می کنیم. در مورد جلسه ی آقای جهرمی همچنین ما از قبل حضور داشتیم و تقریبا تا ته مجمع تیمار آن ها را همراهی کردیم.

مدیرعامل اسکای روم در امتداد ی صحبت های خویشتن داخل مورد فعالیت این شرکت توضیح عدالت:اسکای روم یک شریک استارتاپی است که فعالیت خویشتن را در مرکز رشد دانشگاه علم وصنعت آغاز کرد. ما با تمام مشکلاتی که در اکوسیستم استارتاپی وجود دارد نمو کردیم و بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور استعمال از سرو ما متجاوز متجاوز شد و مجبور شدیم کندرو اسکیل (تغییر نمونه) کنیم و اکنون حدود ۱۹ هزار درخت سرو فعال محتوی آموزشگاه ها، مدارس، دانشگاه های مطرح و نهادهای دولتی داریم. استارتاپ ما بخاطر فرود امدن به جایگاه فعلی خود سطر طبیعی را طی کرده است و حتی جذب تنخواه همچنین نداشتیم. شاید بخاطر شماره ای این ذهنیت پیش آمده باشد که ما نهاد دولتی هستیم و در زیرمجموعه ی بخت فعالیت می کنیم؛ درصورتی که این طور نیست، ما استارتاپ کوچکی هستیم که مسیر طبیعی را تا اینجا خلال کردیم. 

ثمر ما براساس تکنولوژی WebRTC هست که گوگل این تکنولوژی را ترقی می دهد و در حوزه ی های تک است و مذاکره امن به طور کامل در آن رعایت شده است. قطعا چنانچه زنهار ما مشکلی داشت بانک ها از ما سرو نمی گرفتند زیرا که در حوزه ی آی تی زیاد ابدار گیر هستند. 

خواهانی در مورد سرایت توییتی که حاوی اطلاعات مخصوص کاربر از نحوه ی یکدلی او بوسیله اینترنت بود توضیح داد:

«توییتی که از طرف ما زده شد باید بوسیله رخساره خصوصی برای کاربر توییتری ارسال می شد که متأسفانه به اشتباه، عمومی منتشر گردید، ما این موضوع را می پذیریم و بابت سرایت آن معذرت خواهی می کنیم. شرایط یکدلی کاربر یکی از امکانات عادی پلتفرم اسکای روم است که درون نرم افزارهای مشابهی مانند ادوبی کانکت همچنین حیات دارد. به طور کلی زیرا درون حوزه ی لایو اسریم اینترنت کاربر بسیار حساس است، پلتفرم وضعیت یکدلی را مرتب رصد می کند و هم به برگزارکننده و ادمین ها گزارش می دهد و هم نرم ادوات به نعوظ هوشمند کیفیت صدا و تصویر را با اینترنت کاربر تنظیم می کند و این موضوع حریم خصوصی نبوده که بخواهیم بگوییم بطلان شده است. همه ی کاربران ما می توانند درون منوی تنظیمات اسکای روم وضعیت پیوند خویشتن را مشاهده کنند، اپراتورها و ادمین ها همچنین می توانند وضعیت همراهی دیگران را مشاهده کنند.

اسکای روم اصلا نبوغ ضبط ندارد. البته درخواست بخاطر افزودن شدن این امکان متجاوز ارتفاع است زیرا کامل مجموعه های آموزشی بوسیله ویدئوی بازپخش نیاز دارند اما ثمر ما هنوز امکان رکورد را حاضر نکرده است. این تصور که ما میتینگ را ضبط کرده ایم و اطلاعات شرایط اتصال کاربر را از آن استخراج کردیم، صحت ندارد.»

همان طور که پیش نمدار نیز گفتیم، اسکای روم در پاسخ بوسیله کاربری که از کیفیت مجمع شکایت کرده وجود تصویری از وضعیت اتصال او به اینترنت را منتشر کرد. انتشار این شمایل از سوی اسکای روم این تردید را بین کاربران ایجاد کرده حیات که مجمع ی آن ها ضبط شده و این انبازی بوسیله محتویات آن دسترسی دارد. مدیرعامل اسکای روم اما این موضوع را کاملا رد کرده و تو پاسخ بوسیله این سوال که «چرا داده ها وضعیت کاربر سپس از تمام شدن جلسه و شکایت کاربر منتشر شد؟» توضیح داد:

«تمثال جلسه فاتحه توسط یکی از مدعوین در توییتر منتشر شد و بعد از آن آقای ناظمی آن را ری توییت کردند و از حالت خصوصی درآمد و روبرو شد. ما تو پست خودمان هم اسامی باهم اتحاد کردن کنندگان را محو کردیم. تمثال شرایط اتصال کاربر در حین نشست پژمان شده است بجهت در لحظه درون حال مانیتورشدن است. درون پیش بنیان ی اسکرین شات، تصویری از جلسه است و روی آن شرایط اتصال کاربر نشان داده است.

غلام درون لمحه برگزاری جلسه چون می دانستم تعدادی از مشارکت کنندگان اختلال دارند (این موضوع از کیفیت نغمه و بیرون افتادن آن ها از جلسه برملا بود)، چند مورد را اسکرین شات گرفتم و در طول کنفرانس برای پیشگاه دکتر ناظری فرستادم. بمنظور پلتفرم های ایرانی زیر مورچه بین هستند و درمورد چونی آن ها قضاوت می شود. درواقع می خواستم بخاطر آقای ناظمی که از تصمیم گیران مملکت ی آی تی ناحیه هستند، شفاف سازی کنم که اشکالی از طرف اسکای روم وجود نداشته است و این تمثال نباید تو توییتر منتشر می شد.»

مدیرعامل اسکای روم در پایان داخل پاسخ به این سوال که «آیا درنهایت اسکای روم امکان بایگانی جلسات را دارد خواه نه» گفت نه اسکای روم این امکان را ندارد اما امکان پذیر است شرکت کنندگان تو سیستم خود با مصرف از نرم افزارهای مخصوص این کار را انجام دهند، اما اسکای روم امکان بایگانی رکورد ندارد.

اسکای روم نیز بیانیه ای را در تک این موضوع تو توییتر منتشر کرد:



رویت شما تو این خصوص چیست؟بیشتر بخوانید:وزیر آموزش و پرورش: ۳۰ درصد دانش آموزان بوسیله اینترنت دسترسی ندارند [تکذیب شد]سرعت سرویس های اینترنت شاتل در تهران و قم، چندین موافق می شودهمه گیری ویروس کرونا داخل ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۱۱ فروردین ۹۹]اسکای روم معلومات خصوصی حضار در کنفرانس با وزیر ارتباطات را منتشر کردارائه خدمات ضروری وسیله ها بوسیله صورت الکترونیکی تسریع می شود
هواوی عصر امروز با برگزاری مراسمی آنلاین به صورت رسمی از اعضای متاخر گوشی های قوم ی P40 پرده برداری کرد. بدین تزیین خانواده ی جای پا ۴۰ هواوی محتوی چهار گوشی پی ۴۰ لایت، پی ۴۰ معمولی، اثر ۴۰ پروو معلول ۴۰ پرو پلاس (Huawei P40 Pro Plus) است. دو مدل قدرتمندتر رقبایی همانند گلکسی اس ۲۰ اولترا و شیائومی می ۱۰ پرو را دربرابر خویشتن می بینند. مدل معمولی نیز رقبایی همچون آیفون ۱۱ پرو و گلکسی نوت ۱۰ دارد.مقاله ی مرتبط:هواوی P40 ،P40 پرو و P40 پرو پلاس معرفی کردن شدند

هواوی پی ۴۰ برای عرضه محتوای بصری از صفحه نمایشی با پنل OLED استفاده می کند. این صفحه نمایش اندازه ای وزن ۶/۱ اینچ دارد و در بخش بالایی آن تماشاچی حفره ای کپسولی بخاطر میزبانی از دوربین سلفی هستیم. براساس اعلام هواوی، نمایشگر P40 وضوحی معادل ۲٬۳۴۰ داخل ۱٬۰۸۰ پیکسل دارد و انبوهی ۴۲۲ پیکسل را در هر اینچ ارائه می دهد.

گلکسی اس ۲۰ به نشانی یکی از حقیقی ترین رقبای هواوی اثر ۴۰ به نمایشگری موسوم به داینامیک AMOLED مجهز شده است و وضوح ۳٬۲۰۰ تو ۱٬۴۴۰ پیکسل را با نسبت شمایل ۲۰:۹ ارائه می دهد. نمایشگر ۱۲۰ هرتز گلکسی اس ۲۰ از مدل HDR10 پلاس غصه پشتیبانی می نرم.



هواوی پی ۴۰

گلکسی نوت ۱۰ یکی دیگر از نمایندگان سامسونگ بخاطر هم چشمی با هواوی پی ۴۰ به شمار می آید. این گوشی که کتاب عرضه ی آن بوسیله سال گذشته ی میلادی برمی گردد، نمایشگری داینامیک AMOLED با قطع ی ۶/۳ اینچ و صراحت ۲٬۲۸۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل دارد. نمایشگر نوت ۱۰ همچون اس ۲۰ از HDR10 پلاس پشتیبانی می کند.

آیفون ۱۱ پرو به عنوان پرچم دار سال گذشته ی اپل به نمایشگر سوپر رتینا XDR OLED با اندازه ی ۵/۸ اینچ، وضوح ۲٬۴۳۶ در ۱٬۱۲۵ پیکسل و تراکم ۴۵۸ پیکسل داخل هر اینچ مجهز شده است. شیائومی می ۱۰ و وان پلاس 7T دیگر رقبای P40 به شمار می آیند که داخل آن ها بوسیله ترتیب از نمایشگر های سوپر AMOLED و فلوئید AMOLED استفاده شده است. نمایشگر هر دو گوشی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می گیرد.

گوشی جدید هواوی با ۱۷۵ گرم وزن، استیل تر از آیفون ۱۱ پرو، شیائومی می ۱۰ و وان پلاس 7T است، ولی کمیت بیشتری نسبت بوسیله گوشی های گلکسی اس ۲۰ و گلکسی نوت ۱۰ دارد. بدنه معمولی قوم ی P40 هنگام عرضه، دارای سیستم عامل اندروید ۱۰ با جدیدترین نسخه از رابط کاربری EMUI خواهد بود، اما همان نعوظ که می شد ظن زد، در این گوشی خبری از سرویس ها و اپلیکیشن های گوگل نیست. هواوی P40 کارهای مختلف را با اتکا به پردازنده ی کرین ۹۹۰ 5G پردازش می نرم. این تراشه که مبتنی به خشکی امدن لیتوگرافی ۷ نانومتر پلاس است هشت هسته ی پردازشی دارد.



سامسونگ گلکسی اس ۲۰

سامسونگ گوشی های گلکسی اس ۲۰ و گلکسی نوت ۱۰ را با دو مقیاس پردازنده روانه ی بازار کرده است. مدل اس ۲۰ از اکسینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون ۸۶۵ مصرف می بطی ء و مقیاس نوت ۱۰ بوسیله یکی از دو پردازنده ی اکسینوس ۹۸۲۵ خواه اسنپدراگون ۸۵۵ فراهم شده است. آیفون ۱۱ پرو از پردازنده ی قدرتمند A13 Bionic یکروز می گیرد و شیائومی می ۱۰ و وان پلاس 7T به ترتیب به پردازنده های اسنپدراگون ۸۶۵ و اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس حاضر شده اند.

طبق اعلام رسمی هواوی، گوشی P40 از ۸ گیگابایت حافظه ی رم در پهلو ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی استفاده می کند؛ کاربر درصورت تمایل می تواند حافظه ی ذخیره سازی گوشی را از روال کارت نانومموری ارتقاء دهد. گلکسی اس ۲۰ دارای ۸ خواه ۱۲ گیگابایت حافظه ی رم داخل بر ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی است، نوت ۱۰ از ۸ گیگابایت ذهن ی رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی پس انداز سازی کاربرد می کند، آیفون ۱۱ پرو ۴ گیگابایت ذهن ی رم در کنار ۶۴ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی دارد و درون می ۱۰ پرو از ۸ یا ۱۲ گیگابایت ذهن ی رم در پهلو ۱۲۸ خواه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی پس انداز سازی استفاده شده است. درنهایت وان پلاس 7T از ۸ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸ خواه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی بهره می برد.



اپل آیفون ۱۱ پرو

مهم ترین نکته درمورد گوشی های سری P هواوی همواره به دوربین آن ها مربوط می شود. گرچه چینی ها اصلی ترین فناوری های دوربین خودشان را در مدل پرو پلاس به کار پژمان اند، اما مدل معمولی نیز از دوربینی قدرتمند استعمال می کند. در پنل پشتی هواوی P40 تماشایی دوربین سه گانه هستیم. دوربین واقعی دستگاه حسگری ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه ای ارشد پر حرارت از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۰ اولترا دارد. دوربین دوم از حسگر ۸ مگاپیکسلی با لنز دام فوتو روزی می گیرد و در نهایت در دوربین سوم تماشاچی حسگری ۱۶ مگاپیکسلی با لنز علو گسترده هستیم. افزون پیاده شدن این موارد، پنل جلویی پی ۴۰ میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.



شیائومی می ۱۰

سامسونگ نیز همچون هواوی بهترین حسگرهای خودش را تو قدرتمندترین مدل سری گلکسی اس ۲۰ جای داده است، اما استاندارد معمولی نیز از دوربینی توانا بهره می گیرد. پنل پشتی گلکسی اس ۲۰ معمولی میزبان سه دوربین با حسگرهای ۱۲، ۶۴ و ۱۲ مگاپیکسلی است. دو حسگر آخر به زیبایی دارای لنزهای تله فوتو و فوق عریض هستند. گلکسی نوت ۱۰ همچنین از سه دوربین با حسگرهای ۱۲، ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی بهره می گیرد. آیفون ۱۱ پرو میزبان سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنزهای عریض، علو گسترده و تله فوتو است. 

شیائومی، می ۱۰ را بوسیله چهار دوربین پا بر جا مجهز کرده است. این گوشی از حسگری ۱۰۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین واقعی استفاده می کند. می ۱۰ همچنین سه حسگر دیگر با روشنی ۱۳، ۲ و ۲ مگاپیکسلی دارد که دو حسگر اول به ترتیب دارای لنزهای فوق عریض و ماکرو هستند و از حسگر اختتام برای امتیاز عمق تصاویر استفاده می شود. وان پلاس 7T همچون دیگر گوشی های این مقایسه (به جز می ۱۰) بوسیله مجموعه دوربین سه گانه مجهز شده است؛ دوربین های این گوشی ۴۸، ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی هستند و به ترتیب به لنزهای عریض، فوق گسترده و دام فوتو حاضر شده اند.



وان پلاس 7T

هواوی P40 به باتری غیرقابل تعویض ۳٬۸۰۰ میلی آمپرساعتی مهیا شده است و از فناوری شارژ سریع ۲۲/۵ وات بهره می گیرد. این گوشی حسگر جای پا انگشت تو مادون نمایشگرش دارد و از بلوتوث نسخه ی ۵/۱ پشتیبانی می بطی ء. درون ادامه می توانید نظاره گر مقایسه ی عمیق بین هواوی P40 باگلکسی اس ۲۰، گلکسی نوت ۱۰، آیفون ۱۱ پرو، شیائومی می ۱۰ و وان پلاس 7T باشید. چنانچه به مقایسه های محصولات الکترونیکی همانند گوشی های هوشمند و تبلت ها علاقه دارید از شما احضار می کنیم وارد بانک محصولات زومیت شوید.

شما کاربران محترم زومیت چه دیدگاهی دراین زمینه دارید؟

ارج به روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که بخاطر خرید کم قیمت و آگاهانه ی گوشی موبایل نیاز دارید را در حصه محصولات زومیت بیابید. داخل این بخش، علاوه کنار مشخصات متخصص دقیق و پاسخ بوسیله سوالات شما، امکان مقایسه ی دو خواه چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد حیات.  شما می توانید برای اطلاع از آخرین  ارزش گوشی سامسونگ،  گوشی شیائومی،  گوشی هواوی و  آیفون های اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. مشاهده مسوده مقدار گوشیبیشتر بخوانید:راهنمای خرید بهترین گوشی تا 3 میلیون تومانهواوی ساعت هوشمند GT2e را معرفی کردمدیرعامل هواوی: مصیبت کرونا تاثیری روی عرضه سری هواوی پی 40 نداردتعداد کاربران ماهیانه درخت سرو های موبایلی هواوی از مرز ۴۰۰ میلیون نفر گذر کردهواوی P40 پرو و P40 پرو پلاس دربرابر گلکسی اس 20 اولترا و دیگر پرچمداران راسته
آنر که از زیرمجموعه های هواوی محسوب می شود تو ۱۱ فروردین صبر است از سری متاخر آنر ۳۰ اس رونمایی کند. حال گزارش هایی در فضای رمزی منتشر شده است که مقابل آن ها، آنر 9A نیز در کنار گوشی آنر ۳۰ اس معرفی خواهد شد.مقاله های مرتبط:تجسس آنر 9X Pro

آنر ۳۰ اس اولین گوشی هوشمند هواوی است که همراه با تراشه کایرین ۸۲۰ 5G روانه میدان می شود. در حال حاضر، گوشی هوشمند میان رده با قابلیت پشتیبانی از ارتباطات 5G در بازار بسیار کم است و هواوی می خواهد با معرفی آنر ۳۰ اس، سهم قابل توجهی از بازار را به خود ویژه دهد.

مشارکت هواوی رسما اعلام کرد که در کنار سری جدید آنر ۳۰ اس شاهد رونمایی از آنر 9A خواهیم بود؛ محصولی مقرون به صرفه که همراه با باتری با ظرفیت بالا عرضه می شود. ظرفیت باتری آنر 9A هواوی به ۳،۹۰۰ میلی آمپرساعت می رسد و گویا با هر وعده شارژ بخاطر مدت قابل توجهی به شارژ مکرر احتیاج نخواهد داشت.

حدس خورده می شود که آنر 9A همان دستگاه مرموز ثبت شده تو سایت رگولاتوری چین با کد MOA-AL00/TL00 باشد. در این قیافه گواه محصولی هستیم که از ابعاد ۱۵۹/۰۷ تو ۷۴/۰۶ میلی متر به ضخامت ۹/۴ میلی متر بهره می برد و دارای نمایشگری ۶/۳ اینچی است.

نمایشگر آنر 9A از رزولوشن HD نصیب می برد. داخل پنل پشتی گواه دوربینی با ماژول دوگانه و فلش LED هستیم که طراحی مربعی لباس دارد. بخاطر تأمین کارمایه گوشی هوشمند متاخر آنر نیز باتری با حجم ۳،۹۰۰ میلی آمپرساعت درون نظر گرفته شده است و از شارژر ۱۰ واتی برای شارژ مجدد آن استفاده می شود.

انتظار می رود در آنر 9A از تراشه هلیو معلول ۳۵ مدیاتک و ۴ گیگابایت ذهن رم استفاده شود. ترکیب دوربین دوگانه نیز دربرگیرنده دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیتی نامشخص می شود. هفته گذشته تماشایی سرایت تصاویر رندرشده ای از آنر 9A بودیم که علیه جدید آنر را در رنگ بندی های مختلف به نمایش می گذاشت. هنوز ارج محصول جدید هواوی پدیدار نشده است. در برخی از گزارش ها به وجود مدل دیگری به صیت آنر پلی 9A رمز می شود که دارای باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی آمپرساعتی است.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای فروش ارزان و آگاهانه ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه ی مشخصات فنی گوناگون گوشی های هواوی و برند آنر داخل کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این مقدر شدن درون دسترس شما خواهد حیات.مشاهده لیست گوشی های هواویبیشتر بخوانید:تعداد وسیله های مهیا به رابط کاربری EMUI 10 هواوی از قرن میلیون فراتر رفتعملکرد بهتر کرین 820 5G از اسنپدراگون 855 داخل گیک بنچبررسی آنر 9X Proنرم افزار AppSearch هواوی امکان دانلود اپلیکیشن های محبوب را حاضر می کندرندرهای مطبوعاتی هواوی معلول 40 و جای پا 40 پرو مشهود شد