پترو ماشین کو

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین، اکران بن هور در نوامبر ۱۹۵۹ از نیویوک آغاز شد و به سرعت برق تمام آمریکا را در نوردید. سرعت فروش آن سپس از بر باد رفته (۱۹۳۹) بالاترین رتبه در کتاب سینما را دارد تا در نهایت رکورد خیره کننده ۹۰ میلیون دلار را ثبت یواش. ۶۰ سالگی بن-هور | گیشه را آتش زد، ۱۱ اسکار سرما و محو شد

۱۰۰ خیاط عزب برای درز گرفتن لباس بازیگران بوسیله خدمت پژمان شدند و بسیار از ۲۰۰ مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش ورزیده حکم پیدایش دکورها و ستون های غول آسا را انجام دادند.



۲۰۰ شتر، ۲۵۰۰ اسب و بیش از ده هزار سیاهی لشکر عزب کمی از تدارکات مجلل این فیلم بود. فیلمبرداری بنیاد هور متجاوز از ۸ ماه، کبد روز در هفته و بهره ۱۲ تا ۱۴ شایسته کردن بوسیله طول انجامید تا از این حجم راش حدود ۲۱۲ دقیقه فیلم اصلی حصول شود.



۹ دقیقه سکانس ارابه رانی بن هور یکی از نامی ترین سکانس های سینماست که درون ذهن بسیاری از مشتاقان این هنر مانده است یا موسیقی متن معروف آن که بیش از ۱۵ سال، طولانی ترین موسیقی کار شده بر روی یک فیلم سینمایی بود.

بن هور به مدت ۹ ماه در شهر رم فیلمبرداری شد.



سازندگان برای فیلمبرداری برخی سکانس های نامی کالسکه رانی، مجبور شدند به هر ارابه ۴ اسب ببندند تا بتوانند نماهای نزدیک بهتری بگیرند؛ درون صورتی که قانوناً می بایستی بوسیله هر ارابه ۴ اسب بسته می شد.

بخاطر مصنوع سفینه و صحنه کشتی داخل فیلم مدت زمان اضافی دم گذاشته شد.



یکی از دوربین های بسیار نایاب و گران قیمت ۶۵ میلی متری جهان، درون روانی فیلمبرداری سکانس ارابه رانی فیلم بن هور خراب شد.

برای ساخت این لوکیشن، ۴۰ هزار بدنه شن سفید از مکزیک به کشور ایتالیا وارد شد.
اخیرا شرکت کریپتووایر (Kryptowire) که بوسیله صورت تخصصی درون بنیاد ی امنیت فعالیت می کند، گزارشی جدید را منتشر کرده است و نشان می دهد که هم زمان حال ۱۴۶ آسیب پذیری مختلف در گوشی های اندرویدی ساخته شده توسط ۲۹ شرکت مختلف بود دارند؛ تو بین این شرکت های گوشی ساز، صیت های آشنایی همچون سامسونگ، شیائومی، ایسوس و سونی به چشم می خورد. کریپتووایر می گوید توانسته از روال ادوات خاص ی اختصاصی اش که به قیافه ویژه بخاطر اسکن نرم ابزار گوشی های هوشمند مدل سازی شده است، به این آمار دست پیدا کند. ظاهرا اکثر تولیدکنندگانی که گوشی های آن ها دارای آسیب پذیری است متعلق به آسیا هستند.

بدترین نکته درمورد آسیب پذیری های جدید، این است که یکایک آن ها روی دستگاه هایی حیات دارد که به بازار ارائه شده اند؛ به بیانی دیگر، از زمان روشن کردن گوشی ها، این آسیب پذیری درون آن ها وجود دارد و کاربران نمی توانند پس از خرید محصولات موردبحث، تغییراتی را تو سبب ازبین بردن آسیب پذیری روی آن ها اعمال کنند.

۱۴۶ آسیب پذیری پیداشده درون اندروید، شمار زیادی از اکسپلویت های احتمالی را پوشش می دهند و این خبر خوبی به احصائیه نمی آید. در بین این آسیب پذیری ها، مواردی نظیر ضبط نغمه بدون اجازه ی کاربر و توانایی اعمال تغییراتی خاص در تنظیمات دستگاه بوسیله چشم می خورد. جالب است بدانید که برخی از آسیب پذیری های اندروید بوسیله اپلیکیشن های پیش فرض این سیستم عامل مربوط می شوند؛ همان اپلیکیشن هایی که طی سودا گوشی، پیش خیس روی آن ها نصب شده اند و شمار زیادی از کاربران از آن ها استفاده نمی کنند. از طرفی، فدایی دیگر از آسیب پذیری ها به فرمور خود وسیله مربوط می شوند.



طبق ادعاهای مطرح شده از سوی رسانه ی وایرد، مؤسسه ی کریپتووایر از تابستان امسال بوسیله مرور زمان بوسیله گوگل و سازندگان گوشی های هوشمند، وجود این آسیب پذیری های خطرناک را اطلاع داده است. بااین حال ظاهرا تمامی سازندگان گوشی ها قبول ندارند که آسیب پذیری های یادشده، مواردی احساساتی و خطرناک هستند. وایرد می گوید کریپتووایر مدتی پیش سامسونگ را از این موضوع مطلع کرده؛ سامسونگ به عقب انجام برخی تحقیقات، گفته است که دستگاه های ساخته شده توسط این شریک شدن دارای برخی نبوغ های امنیتی و محافظتی هستند که از خطرناک شدن آسیب پذیری ها جلوگیری می بطی ء. این درحالی است که کریپتووایر با ادعاهای سامسونگ مخالفت می کند و می گوید افراد سودجو همچنان می توانند از قاعده آسیب پذیری های اندروید بدون دستور ی کاربران سامسونگ به اطلاعات حساس آن ها دست علنی کنند.

گوگل پس از فاتحه شدن از ۱۴۶ آسیب پذیری موردبحث، از مدتی پیش تلاش کرده است تا به مرور زمان آن ها را برطرف کند. فرقی ندارد که گوگل تا چه معادل برای حذف آسیب پذیری ها تلاش کند؛ تا زمانی که شرکت های گوشی ساز نیز تو راستای حذف آسیب پذیری ها اقدام نکنند، آن ها همچنان باقی خواهند ماند.



با نگاهی کلی به گزارش منتشرشده از سوی کریپتووایر وارد می شویم که اکثر گوشی سازانی که محصولات آن ها با آسیب پذیری های جدید مشت و چنگال بطی ء می کنند، متعلق به قاره ی آسیا هستند؛ بااین حال گوشی های ساخته شده توسط آن ها درون سراسر دنیا عرضه می شوند. اکثر دستگاه های دارای آسیب پذیری درون گروه ی گوشی های میان رده جای می گیرند که تو بین آن ها مواردی نظیر شیائومی ردمی نوت ۶ پرو (Xiaomi Redmi Note 6 Pro)، سونی اکسپریا ایکس زد اس (Sony Xperia XZs) و سامسونگ گلکسی ای ۸ پلاس (Samsung Galaxy A8 Plus) به چشم می خورند. مدیرعامل کریپتووایر می گوید آسیب پذیری های جدید بیشتر روی دستگاه هایی دیده می شوند که شرکت های سازنده تو هنگام تولید آن ها، چندان بوسیله گنجایش های امنیتی توجه نکرده اند و صرفا روی کسب منفعت از فروش این گوشی ها متمرکز بوده اند. او داخل گفت و گو با وایرد می گوید: «مشق ی تولید گوشی های کم ارزش بها باعث شده است کیفیت یواش افزار گوشی ها (از محاسبه امنیتی) کاهش فاحش کند؛ به شکلی که کاربر متضرر شود». 

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی دراین زمینه دارید؟

قیمت بوسیله روز، مشخصات متخصص و هر اطلاعاتی که برای فروش مناسب و آگاهانه ی گوشی هوشمند نیاز دارید را تو حصه محصولات زومیت بیابید. داخل این بخش، علاوه کنار مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می توانید بخاطر اطلاع از آخرین  قیمت گوشی سامسونگ،  شیائومی،  هواوی و  آیفون های اپل از جزء محصولات زومیت استفاده کنید. مشاهده لیست قیمت گوشیبیشتر بخوانید:با رابط کاربری MIUI 11 و قابلیت های آن آشنا شویدگوگل کروم سایت های یواش را شناسایی و معرفی خواهد کردگوگل تصادفا عملکرد مرورگر کروم را ناجور کردگوگل پیام رسانی RCS را به صورت اشتراکی درون آمریکا دردسترس قرار می دهدتلفظ کلمات دشوار انگلیسی، گوگل به یاری کاربران می آید
موتورولا به رخ رسمی از جدیدترین گوشی هوشمند اندرویدی خود رنمایی کرد. Moto Razrکه از صیت یکی از مشهورترین محصولات همکاری بهره می برد، ۱۳ نوامبر داخل رویدادی رسمی معرفی شد و تأییدیه های لازم FCC را همچنین بخاطر ارائه ی نهایی گرفتن کرد. قبلا بینایی های متعددی پیرامون موتو ریزر متاخر در رسانه های فناوری منتشر شده بود و اولین تصاویر از علیه جدید، بسیاری از آن ها را تأیید می درنگ.

موتو ریزر ۲۰۱۹بازطراحی یکی از محبوب ترین و مشهورترین گوشی های همراه تاریخ بوده که برای کاربردها و توان های امروز بهینه سازی شده است. ریزر جدید بوسیله جای دکمه های فیزیکی در داخل گوشی، با یک نمایشگر تاشدنی OLED عرضه می شود که آن را در قسمت قسمت کردن ی گوشی های آینده نگرانه ی تاشدنی قرار می دهد؛ قسمت قسمت کردن ای که قبلا محصولاتی همچون سامسونگگلکسی فولد و هواوی میت ایکس به آن راه یافته اند. قیمت ثمر جدید موتورولا نیز آن را داخل دسته ی فوق گران بها راسته قرار می دهد. ریزر جدید با برچسب ۱،۵۰۰ دلاری و به صورت پک اختصاصی ورایزن بوسیله بازار نمایش خواهد شد.مقاله های مرتبط:موتورولا ریزر در دنیای حقیقی دیده شدلنوو: گوشی موتو ریزر احتمالا با طراحی تاشو نمایش می شود

طراحی لولای موتو ریزر را می توان دوست داشتنی ترین بخش آن دانست. سامسونگ قبلا با گلکسی فولد، نیکوترین تکاپو های خود را نشان داد. طراحی عنف ای ها به خاطر اصرار به کاربرد از نمایشگر کاملا تخت، پس از اولین مرتبه ی تا شدن، یک چروک خوردگی دائمی را درون نمایشگر ایجاد می درنگ. درمقابل، موتو ریزر بوسیله قیافه کاملا تخت تا نمی شود و یک فضای خالی مبصر در حوالی لولای نمایشگر بود دارد. مدل سازی موتو ریزر، فضای کافی را برای تا شدن صحیح بوسیله نمایشگر می دهد.

نمایشگر موتو ریزر به لطف طراحی مناسب، بین دو صفحه ی کاملا تخت محبوس نمی شود. گوشی پس از تا شدن، یک منحنی یواش را در نمایشگر ابداع می یواش و درنهایت شاهد چین خوردگی آن نیستیم. برای تجسم بهتر مدل سازی موتو ریزر جدید تصور کنید که کاغذی را تنها با رساندن لبه ها به یکدیگر تا کرده اید. در فرجام نیز نگرش تا را ضیق ندهید تا لبه و گره زنگ زدگی دائمی داخل آن ایجاد نشود.

موتورولا در سال ۲۰۱۸ پتنتی برای گوشی هوشمند تاشدنی ثبت کرد که جزئیات نقشه کشی لولای بهترین را نشان می دهد. مکانیزم لولای گوشی آن ها برخلاف گلکسی فولد داخل متعاقب نمایشگر قرار ندارد و مناطق چپ و ضایع آن را پوشش می دهد. چنین سبکی از لولا، بوسیله نمایشگر امکان می دهد تا با منحنی درنگ به داخل محفظه ی گوشی تا شود. موتورولا تو توضیح طراحی می گوید که لولای به کاررفته در موتو ریزر، «دارای ورقه های سریع الحرکه پشتیبان است که در زمان باز بودن گوشی از نمایشگر پشتیبانی می کند، اما داخل زمان امانت شدن از حروف تاشدن دور می شود.» درنهایت نقشه کشی موتو ریزر، لولایی بدون فضای خالی و البته عاری ایجاد چین خوردگی در نمایشگر ایجاد می کند.

طراحی لولای موتو ریزر را می قابلیت ویژگی خاص و حرفه ای آن دانست

نمایشگر موتو ریزر پس از تاشدن یک منحنی امانت را تشکیل می دهد و چین خوردگی نخواهد داشت. درنتیجه در میانه ی نمایشگر (برخلاف گلکسی فولد) تماشایی خطوط منحرف کننده ی تلالو نخواهیم بود. این طراحی برای ابدار وسایل نمایشگر همچنین بهتر است، چرا که ضیق کمتری بوسیله پیکسل های دوروبر مدخل تاشدنی دانا می کند. تو نمونه های بدوی ی گلکسی فولد شاهد کاهش نوردهی نمایشگر در اطراف خط تا بودیم که بوسیله خاطر ضیق زیاد از پیمانه ایجاد می شدند.

موتورولا در گوشی هوشمند خود محدودیت های خاصی را درون نمایشگر ساختن کرده است. نمایشگر ۶/۲ اینچی با روزولوشن ۸۷۶*۲۱۴۲ به رخ منحنی نظم تا می شود که شباهت زیادی به طراحی باستانی ریزر دارد. بریدگی بالای نمایشگر، علاوه پهلو دوربین جلو محتوی اسپیکر جلو غصه هست. در تصاویر منتشرشده توسط FCC از موتو ریزر، جزئیات کاملی از نمایشگر آن دیده می شود. مشاهده ی نمایشگر خارج از بدنه ی گوشی، جزئیات سزاوار سرزنش توجه و تیره ی آن را نشان می دهد.



با نگاهی بوسیله مدل سازی گوشی جدید موتورولا این سؤال خلق کردن می شود که آن ها نمایشگر گوشی را از چه منبعی تهیه کرده اند؟ سامسونگ بوسیله نشانی پیش گام میدان نمایشگرهای تاشدنی شناخته می شود. البته آن ها پس از صرف کردن ۶ سال زمان و حدود ۱۳۰ میلیون دلار سرمایه برای ترقی ی فناوری، انحصار آن را برای محصولات خویشتن حفظ کرده اند. ظاهرا موتورولا برای تأمین حاجت خود تو مدخل نمایشگر به دو منبع مراجعه می کند. یکی از آن ها تولیدکننده ی چینی بالغ و آینده دار پنل های OLED یعنی BOE است که نمایشگر هواوی میت ایکس را نیز تأمین کرد. TCL، همکار دیگر موتورولا در نمایشگرهای تاشدنی محسوب می شود که گوشی های هوشمندی را نیز با برندهای Palm و Blackberry به بازار نمایش می بطی ء.



موتورولا برای ریزر متاخر مثل میزان ی باستانی یک نمایشگر دوم داخل نظر محزون است؛ پنل ۲/۷ اینچی که با رزولوشن ۶۰۰*۸۰۰ شهریه ی نمایش اعلان ها را بر عهده داری دارد. بوسیله علاوه می توان قابلیت هایی همچون کنترل موسیقی، تصویربرداری سلفی یا حتی مصرف از گوگل اسیستنت را به فهرست امکانات نمایشگر دوم افزود که همگی عاری نیاز بوسیله بازکردن گوشی مقدور می شوند. طراحی رابط کاربری برای نمایشگر دوم کاملا جدید به دیدن می رسد. پنل کوچک بوسیله جای نمایشی شبیبه به پنل تبلیغ های اندروید، یک رابط کاربری کامل ورقه را برای هر عملکرد عرضه می نرم که کاربر امکان جابه جایی بین آن ها را دارد. هنوز مشخصی تراشیدن که طراحی متاخر درون قسمت قسمت کردن ی قبلیت های اندروید قرار می گیرد یا مدل سازی انحصاری موتورولا ریزر محسوب می شود.



موتو ریزر در زمان خویشتن یک گوشی زیبا و جذاب محسوب می شد. مدل سازی باریک و بی پرده جذاب، کاربران متعددی را بوسیله خرید آن واداشت. درباره ی ریزر متاخر این سؤال مطرح می شود که آیا شاهد همان جذابیت های گذشته خواهیم بود؟ با نگاه مقدماتی به تصاویر نمی قابلیت پاسخ روشنی داد، اما ابعاد و فداکار جزئیات، نشان از یک وسیله ریزر با ابعاد بزرگ تیز دارند. مشهورترین نسخه از موتورولا ریزر به اشتهار V3، ابعاد ۵۳*۹۸ میلی متر با ضخامت ۱۳/۹ میلی متر داشت. ریزر جدید با ابعاد ۷۲*۱۷۷ و ضخامت ۱۴ میلی متری معرفی کردن شد؛ درنتیجه ریزر جدید باریکی نمونه های پا بر جا را دارد، اما بلندتر و عریض نمدار است. ابعاد گوشی های ریزر، طراحی نزدیک بوسیله مربع را ایجاد می کند، اما به هرحال نسخه ی جدیدتر ۱۳۸ درصد مبصر مرطوب بوسیله دیدن می رسد.موتو ریزر درون استانداردهای امروزی گوشی آن چنان باریکی محسوب نمی شود

تخیل و اشتیاق کاربران دنیای موبایل از باریک وجود داشتن گوشی های هوشمند، از سال ۲۰۰۴ تا امروز دگرگونی کرده است. باریکی آیفون با عرضه ی آیفون ۶ با ابعاد ۶/۹ میلی متری بوسیله کمترین وزن رسید. در گوشی هی اندرویدی، رکورد در دستان Vivo X5 Max با ضخامت ۴/۷۵ میلی متر قرار دارد. کلفتی ۱۴ میلی متری ریزر جدید بوسیله فکر بخش پایینی آن (که حسگر اثر انگشت را داخل خویشتن جای داده است) ابد وجود دارد، ولی با باز شدن گوشی، بخش های ساخته آن با ضخامت هفت میلی متری دیده می شوند.



گوشی های هوشمند امروزی، ستبری میانگین ۷/۸ میلی متری دارند؛ درنتیجه باریکی ریزر جدید با ابعاد هفت میلی متر، آن چنان خاص بوسیله دید نمی رسد. گوشی جدید موتورولا در حالت باز ضخامتی نزدیک بوسیله گوشی هوشمند عادی دارد و در حالت بسته، ستبری آن دوبرابر گوشی های دیگر می شود.

کشش و شرف موتو ریزر آن را از دسته ی گوشی های هوشمند کوچک بیرون می کند. عرض گوشی هوشمند، باریکی آن را در دستان مدال می دهد و ریزر با ۷۲ میلی متر عرض، تو گروه ی گوشی های متوسط قرار می گیرد؛ ابعادی که آن را بین گلسی S10 با ناموس ۷۰ میلی متر و گلکسی S10 پلاس با شرف ۷۴ میلی متر استراحت می دهد. عزت گوشی جدید باعث می شود تا نتوان آن را یک بوسیله روزرسانی کاملا شبیه به ریزر حقیقی بدانیم. نسبت ابعاد در موتو ریزر، آن را به گوشی کوتاه تر و گشاد تری نسبت به نسخه ی اصلی دگرگونی می نرم. ابعاد ۱۷۱/۵ میلی متری در حالت باز، ریزر را تو صدر فهرست بلندترین گوشی های بازار فراغت می دهد که حتی از غول های بزرگی همچون گلکسی نوت 10 پلاس و وان پلاس 7 تی پرو (با ابعاد حدود ۱۶۲ میلی متر) هم ارشد زیرفون است.



گوشی های هوشمند تاشدنی طبق تعریفی که گلکسی فولد و هواوی میت ایکس عرضه کردند، گوشی های هوشمند با ابعاد معمولی محسوب می شوند که داخل حالت باز شبیه به یک تبلت کوچک عمل می کنند. این رویکرد قطعا در موتو ریزر دیده نمی شود. به علاوه فرم فاکتور آن به خاطر ابعاد حدود دو مقابل نسبت به نسخه ی اصلی، از گروه ی گوشی های کوچک هم بیرون می شود. درواقع ریزر جدید را می استعداد گوشی هوشمندی دانست که از وسط تا می شود. مدل سازی گوشی های هوشمند استاندارد، کالایی با ابعاد بلند و باریک را در جیب کاربر راحتی می دهد، اما موتورلا اعتقاد دارد مدل سازی مربعی و مسطح تر، تجربه ی کاربری بهتری دارد.

موتو ریزر با سیستم عامل اندروید عرضه می شود. لبه های منحنی پشته و پایین و بریدگی نمایشگر، فضاهایی را ابداع می کنند که برای اپلیکیشن ها غیرکابردی هستند. اپلیکیشن های اندرویدی به قیافه پیش فرض داخل شکل مستطیلی طراحی می شوند، درنتیجه منحنی های بالایی و پایینی باید با درنگ ابزار سیستمی به صورت گوشه های مستطیلی نمایان شوند. به علاوه باید فاصله ای برای دکمه ای ناوبری و آیکن های وضعیت هم بود داشته باشد که آن ها بی قراری مدل سازی به رخ خطوط مستقیم دارند؛ درنتیجه فضای زیادی در گوشی جدید موتو ریزر به رابط کاربری اندروید در سطح سیستمی اختصاص روشن می کند. برازنده ذکر است، موتو ریزر جدید با اندروید ۹ پای عرضه می شود و خبری از اندروید متاخر ۱۰ داخل آن نیست.

پردازنده موتو ریزر متاخر آن را در گروه ی میان رده راحتی می دهد

موتورولا درون گوشی هوشمند جدید خود از پردازنده ی میان رده ی اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده کرده که آن را از دسته ی گوشی های درفش دار بیرون می کند. پردازنده ی مذکور، هشت هسته ی پردازشی Kryo 360 دارد. دو هسته ی پردازشی قدرتمند آن با فرکانس ۲/۲ گیگاهرتز و ۶ پردازنده ی کم قدرت دیگر، با تناوب ۱/۷ گیگاهرتز فعالیت می کنند. اسنپدراگون ۷۱۰ با معماری ۱۰ نانومتری را می توان یک SoC با عمر بیشتر از یک سال دانست که یک نسل قبل تیز از پردازنده های پرچم دار هفت نانومتری امروزی شبیه اسنپدراگون ۸۵۵ قرار می گیرد. تفویض پردازنده ی موتورولا را می نبوغ تصمیمی استراتژیک بخاطر اقتصادی کردن گوشی و امکان استفاده از برچسب ۱،۵۰۰ دلاری دانست. رقیب عنف ای یعنی گلکسی فولد با پردازنده ی اسنپدراگون ۸۵۵، ارزش دو هزاره دلاری دارد.

نسخه ی محور ی موتو ریزر با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی بوسیله میدان ارائه می شود. باتری این گوشی به قیافه دو حصه مجزا داخل بالا و پایین راحتی دارد که داخل مجموع قدرت ۲،۵۱۰ میلی آمپر شایسته کردن را ارائه می کند. در هفته های گذشته انتقادهای متعددی به گوگل هوشیار شد که در پیکسل 4 از باتری کوچک ۲،۸۰۰ میلی آمپری کاربرد کرده حیات. اکنون با یک گوشی هوشمند با نمایشگر مبصر تر روبه رو هستیم که باتری کوچک لطافت هم دارد.



درنهایت نکته ی جالب توجهی در رابط کاربری موتو ریزر بود دارد که در کنار طراحی کلاسیک، شاید آن را برای عاشقان فناوری جذاب بطی ء. ورج در معاینه ژرف گوشی هوشمند متاخر موتورولا، حالت مخفی مدل سازی Retro را کشف کرد که امکان استفاده از گوشی را با طراحی قدیمی و کیبورد T9 شبیه سازی شده فراهم می بطی ء. مدل سازی مذکور کاملا کاربردی است و می توان آن را لانچری بخاطر موتو ریزر اندرویدی دانست.

موتو ریزر جدید با پکیج اختصاصی ورایزن بوسیله راسته ارائه می شود. زمان ارائه ی نهایی حدود ماه ژانویه ی ۲۰۲۰ اعلام شد. فرع مندان می توانند از ۲۶ دسامبر (پنجم دی ماه) موتو ریزر را پیش اندرز دهند.

بیشتر بخوانید:خریدهای سخت افزاری گوگل چه سرنوشتی داشتند؟چگونه پیام رسانی RCS را در اندروید فعال کنیم؟اتمام موجودی گلکسی فولد سامسونگ در پنج دقیقهموتو G8 موتورولا تو تیزر تبلیغاتی دیده شدسامسونگ برنامه هایی برای افزایش فروش گوشی های تاشدنی در سال ۲۰۲۰ دارد
شرکت پرداخت الکترونیک ماشین قرض که به اختصار سِپ خوانده می شود، روز دوشنبه با برگزاری مراسمی که با حضور میلاد راقم پور، مدیرعامل تپ سی برگزار شد، از کتاب اقتصاد اشتراکی که بوسیله همت راه صیقلی بوسیله فارسی ترجمه شده، رونمایی کرد. موضوع کتاب اقتصاد عمومی به مدلی جدید از اقتصاد با عنوان Sharing Economy اطلاق می شود که رویکردی نوین را پدید آورده است. این مدل اقتصادی بیشتر به تأثیر و توفیق مدلی می پردازد که امروزه توسط بسیاری از کسب وکارهای نوپا یا بوسیله بیان بهتر استارتاپ ها تو پیش گرفته شده است.

حسین واعظ قمصری، مدیرعامل شرکت صیقلی الکترونیک سامان طریقت بوسیله عنوان دومین ستاره بزرگ مملکت ی پرداخت در سخنان خود اعلام کرد که این شرکت با وجود فعالیت در مملکت ی پرداخت، سرمایه گذاری در استارتاپ هایی را که درون حرکت دورانی ی پرداخت فعالیت می کنند، از سیاست های انبازی متبوعش خواند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط مدیران ماشین کیش، این شرکت علاوه بر تپ سی که تو آن سرمایه گذاری کرده، داخل بسیار از ۱۲ شرکت دیگر نیز سرمایه گذاری را بوسیله روش های متنوع داشته است. البته قمصری این تنخواه گذاری ها را نه از سنخ سرمایه گذاری بخاطر سودآوری بلکه با کمال مطلوب توسعه ی هرچه بیشتر و پیشبرد اهداف استراتژیک سپ عنوان کرد. در این بین تپ سی را می قابلیت شناخته شده ترین کسب وکاری خواند که سپ روی آن سرمایه گذاری کرده است. 

میلاد راقم پور، مدیرعامل تپ سی نیز طی سخنان خود از لزوم توجه به مدل قناعت جدید که توسط استارتاپ ها خلق شده و هر روز داخل حال رشد و توسعه است، سخن گفت. به اعتقاد راقم پور گشادگی اینترنت واقعی ترین عاملی بوده که باعث شده تا داخل اصل مدلی همچون اقتصاد اشتراکی شکل بگیرد. وی چنین مدلی از اقتصاد را که بیشتر کسب وکارهای نوپا براساس آن به فعالیت می پردازند، کم قیمت کشورهایی بسان ایران و هند خواند. مدیرعامل تپ سی برای اشاره بوسیله پتانسیل اقتصاد اشتراکی به فعالیت سرو Airbnb اشاره کرد که چیره شده در مدت کوتاه فعالیت خود قریب به ۵ میلیون اتاق بخاطر درخت سرو دهی به مشتریانش در اختیار بگیرد، حال آنکه گروه های ارشد هتلداری نظیر ماریوت تنها ۳/۹ میلیون حجره در اختیار دارند. 

وی در امتداد ی سخنان خود به تپ سی اشاره کرد که از ابتدای سال جاری تا امروز رشدی ۳/۵ برابری را از دیدن درآمدی امتحان کرده است. براساس معلومات نمایش شده توسط مدیران سپ، این همدستی در نظر دارد تا در آینده ای نزدیک کیف پولی را بخاطر انجام پرداخت های کرایه در تپ سی ارائه کند. شوق می رود با نمایش ی این کیف پول، میزان صیقل های الکترونیکی کرایه در تپ سی که هم اکنون ۲۵ تا ۳۰ درصد است، بوسیله اعداد بالاتری برسد. 

در مدخل دیگری از این رویداد، قمصری به نمایش ی آماری در خصوص عملکرد سپ و شرایط این شریک صیقل. قمصری با رمز بوسیله اینکه سپ در حال سپری کردن شانزدهمین سال فعالیت است اطلاع دادن کرد که این شرکت در سال ۲۰۱۷ شاهد بسیار از ۳/۹ میلیارد تراکنش بوده است. سپ اولین شرکتی است که تو سال ۱۳۸۳ و حتی پیش از تبیین قوانین رگولاتوری در این حوزه اقدام بوسیله ارائه ی خدمات بانکداری مبتنی به خشکی امدن اینترنت کرد.بیشتر بخوانید:تپ سی به مناسبت روز ورزش و تندرستی به رانندگانش خدمات می دهدتپ سی به سوالات داخل خصوص قرارداد با شهرداری پاسخ دادامکان التماس تپ سی به درخت سرو مسیریاب بلد اضافه شدبدون اینترنت تپسی بگیریدتپ سی سفیران علاقمند به درس را بورسیه می یواش
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، پیش دماغ های انجام شده در باهم اتحاد کردن کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که در اولین ساعات صبحگاه روز شنبه ۱۸ آبان ماه با تداوم وضعیت جوی درست و افزایش تردد خودروها تو اولیه روز هفته، انبوهی ذرات معلق درون بیشتر مناطق افزایش فاحش می کند و سبب کاهش کیفیت هوای پایتخت خواهد شد.

به تدریج با رشد ناپایداری جوی و وزش دمل تو خلال روز، وضعیت بخاطر ژولیدگی آلاینده ها فراهم می شود و احتمال می جوی وضعیت مطلوب چونی محیط را بوسیله قفا داشته باشد. در اواخر وقت شنبه با کاهش میزان ناپایداری رود همراه با اضافه حجم ترافیک، ازدحام آلاینده ها به ویژه ذرات پاندول تو چندی مناطق پرتردد دور از امید نخواهد بود. اگرچه وزش باد شامگاه شنبه درون بهبود نسبی چونی هوای ایالت تهران مؤثر خواهد حیات.

با کاهش ناپایداری رود تا نخستین ساعات روز یکشنبه ۱۹ آبان، وضعیت بخاطر تجمع موقتی آلاینده ها در ساعات بالا ترافیک صبحگاهی مهیا خواهد شد و پیش دماغ می شود کیفیت محیط داخل فداکار مناطق تو شرایط نامطلوب راحتی بگیرد. برقراری جو خاموش و فلک بی پیرایه طی روز یکشنبه پراکندگی آلاینده ها را محدود می درنگ همچنین در ساعات اوج ترافیک شبانگاهی، بر تراکم ذرات معلق افزوده می شود و به تبع آن چونی محیط را در مناطق پرتردد داخل وضعیت ناخوش برای گروه های حساس راحتی خواهد رحم.

پهلو اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران هنگام ۲۴ زمانه گذشته ۱۱۰ و فضا تو شرایط ناسالم برای دسته های احساساتی بود. این متمایز هم اکنون ۱۱۱ و هوا درون وضعیت ناخوش بخاطر قسمت قسمت کردن های احساساتی است.
پژوهشگرانSGHAROOOON مؤسسه ی پلی تکنیک رنسلیر آمریکا روشی برای چاپ سه گانه بعدی غشا زنده ی حاوی عروق خونی توسعه داده اند. این پیشرفت که به تری در مجله یTissue Engineering Part A A منتشر شده، گامی بنیادی در خوش نویسی ایجاد پیوندهایی است که شباهت بیشتری به غشا طبیعی بدن. دارد پنکاج کاراندی، لله مهندسی شیمی و بیولوژی و جثه مرکز مطالعات بین رشته ای و (بیوتکنولوژی) CBIS که راهنمایی این پژوهش را برعهده داشته است، می:گوید داخل حال حاضر، چیزی که به عنوان یک علیه بالینی داخل دسترس قرار دارد، بیشتر قرین یک نوار چسب فانتزی. است این محصول تاحدودی انگیزه تسریع در بهبود فاجعه می شود ولی درنهایت می افتد و هرگز واقعا با سلول های میزبان ادغام نمی.

شود یکی از موانع مهم بر سر نحو ادغام، فقدان سیستم عروقی عملکردی در این پیوندهای پوستی. است کاراندی چندین سال است که روی این چالش کار می درنگ و پیش از این درون یکی از مقالات خویشتن نشان داد که پژوهشگران می توانند دو نوع از سلول های زنده انسانی را بگیرند و آن ها را به جوهر زیستی تبدیل کرده و به شکل ساختار غشا مانندی چاپ. کنند از زمان اشاعه آن مقاله، گروه او درحال همکاری با پژوهشگران دانشکده ی پزشکی ییل بوده اند تا بتوانند عروق خونی را نیز در این ساختار.

بگنجانند پژوهشگران در مقاله ی خود نشان می دهند که اگر آن ها عناصر (کلیدی سلول های اندوتلیال انسانی که در عروق خونین را می پوشاند و سلول های پریسایت انسانی که اطراف سلول های اندوتلیال می) پوشانند را به کلاژن حیوانی و دیگر سلول های ساختاری افزودن کنند که به طور معمول داخل پیوند پوستی حیات دارند، سلول ها با هم مناسبت برقرار کرده و ساختاری عروقی خلال چند هفته ایجاد می. شود کاراندی می: «گوید بیولوژی متجاوز پیچیده تر از سیستم های ساده ای است که ما در آزمایشگاه می.»



سازیم هنگامی که پژوهشگران کالج ی پزشکی ییل این ساختار را بوسیله موش وحدت زدند، عروق خونین غشا چاپ شده ابتدا به برقراری وابستگی کرد و بوسیله عروق خونین خویشتن موش هموار. شد کاراندی می:گوید این حکم زیاد بنیانی است زیر ا ما می دانیم که واقعا احاله خون و مواد مغذی بوسیله پوست پیوندی بود دارد و پیوند را حی نگه می.

دارد برای اینکه این رویه در سطح بالینی متناسب استفاده باشد، پژوهشگران باید با استعمال از ابزاری شبیه کریسپر سلول های اهدایی را چنان ویرایش کنند که عروق خونین بتواند درون بدن بیمار تلفیق و مورد پذیرش واقع. شود کاراندی می:گوید مقاله های:مرتبط چاپ سه گانه بعد اینده چیست و چه کاربردهایی دارد؟پوست مصنوعی هوشمند برای برقرای وفاق با گوشی های هوشمند و لپ تاپ هاپوست مصنوعی با فیدبک هپتیک و تجربه جدیدی از واقعیت مجازیما هنوز در آن مرحله قرار نداریم ولی قدمی نزدیک زیرفون شده.

ایم دیپاک وشیست، مدیر CBIS می:گوید این پیشرفت چشمگیر، پتانسیل قابل توجه طبع سه بعدی را در زمینه ی پزشکی دقیق علامت می دهد که داخل آن طرز حل های درمانی را می توان متناسب با موقعیت و درنهایت به نعوظ عام بخاطر هر بیمار طراحی. کرد این میزان ی کاملی از تکاپو مهندسان مؤسسه ی رنسلیر برای محلول چالش های مرتبط با اشتی انسان ها.

است کاراندی می گوید، برای پرداختن به چالش های مربوط به بیماران دچار سوختگی که داخل آن ها پایانه های عروقی و خشمناک همچنین از بین می رود، باید پژوهش های بیشتری انجام. شود اما بافت پیوندی که گروه او توسعه داده است، به پژوهشگران کمک می کند تا درزمینه ی علاج افرادی که بافت های آن ها حالت جداشده دارد، مانند ضغطه های دیابتی خواه فاجعه بستر، کاری اجرا. دهند کاراندی تو این رابطه تشریح می:دهد پیوندهای یادشده برای این گروه از بیماران ممتاز هستند زیرا زخم ها معمولا در نقاط مشخصی از بدن دیده می شوند و با قطعات کوچک تازگی از غشا دشوار آن ها حل می. شود گشایش زخم معمولا داخل بیماران دیابتی کشش می کشد و این محصول می تواند بوسیله تسریع روند یادشده همچنین معاون.نرم بیشتر:بخوانید نوعی نوار چسب دوطرفه می تواند جایگزین بخیه های جراحی شودویروس سرخک ذهن پناه بیماری های دیگر را پاک می کندنتایج پژوهش: متاخر افزایش سن لزوما به معنای ضخیم شدن نیستجهان با غوغا کمبود خون مواجه استدانشمندان به تولید واکسن جهانی آنفولانزا نزدیک
تسنیم نوشت: تراکتورو استخلاص در هفته نهم رقابت های لیگ مقدم اسب سواری یکی از زیباترین دیدارهای لیگ را تا به اینجای فصل نما زدند. این زیبایی البته فقط مختص مستطیل سبز بود، چرا که در دقایقی از بازی روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام تبریز (ره) اتفاقات ناخوشایندی رخ داد. اتفاقاتی که پیش شالوده آن از فدایی کانال های هواداری تراکتور نشات پژمان وجود.

فدراسیون فوتبال پیش از آغاز لیگ نوزدهم و با توجه به اتفاقات تلخی که تو فصول گذشته به خصوص لیگ هجدهم رقم خورده بود، از اصابت موکد و سخت گیر با هرگونه تخلف و بی اخلاقی خبر داد. مهتر فدراسیون فوتبال هم از برخورد وظیفه شناس با محفل ها و تماشاگران متخلف گفتگو کرد. تا اینکه صحبت از این بوسیله میان آمد که کانال های هواداری باید بسته شوند و کانال های هواداری دون نظر مجلس ها اداره شوند که چنین قضیه ای هم عملاً رخ نداده تا هر هفته شاهد اتفاقات تلخ تری باشیم.

درون این فصل از رقابت های لیگ برتر، کمیته انضباطی برخوردهای خویشتن را مقدمه با نفت مسجدسلیمان، استقلال و پرسپولیس آغاز کرد. محرومیت یک جلسه ای این آویشن ها از همراهی هواداران گیرایی در دیدارهای خانگی که تک نقد نیز راحتی گرفت، اما به هر زیبایی نفت مسجدسلیمان درون دیدار طبق سپاهان، رهایی مقابل تراب گهر سیرجان و پرسپولیس هم مقابل پیکان از یگانگی تماشاگران خود محروم شدند.

کمیته انضباطی البته در خصوص تخلفات هواداران آویشن تراکتور در دیدار مقابل پرسپولیس هم رأی بوسیله محرومیت یک مجمع ای آنها عدل که این رأی را همچنین با توجه به تخلفات فصل گذشته آنها، قطعی اعلام کرده وجود. محرومیتی که بوسیله مرحله عمل نرسید و اسماعیل حسن زاده، مهتر کمیته انضباطی با توجیهاتی که منطقی نبود، اعلام کرد هواداران تراکتور محروم نیستند!

با این حال اتفاقات تلخ هفته نهم به شکلی رقم خورد که خواست برخورد وظیفه شناس از لفظ رکن قضایی فدراسیون فوتبال وجود دارد. درون بازدید پرسپولیس و ماشین سازی در ورزشگاه آزادی، از روی سکوها فحاشی هایی به رسول خطیبی، سرمربی تیم میهمان انجام شد. اتفاقی که ریشه در دیدار ابگینه حذفی دو آویشن داشت که رفتارهای خطیبی تو به خشکی امدن زمین باعث شد پیش از مطلع مسابقه هواداران پرسپولیس در اقدامی ردی شعار دشت او را آغاز کنند. پس از اطلاع دادن پنالتی پرسپولیس در دقیقه ۸۹ و جنین دیگر خاصیت تهییج آمیز سرمربی ماشین سازی رو به هواداران تیم میزبان، شدت شعارها و فحاشی ها از روی سکوها را بیشتر کرد تا فرجام این دیدار تلخ باشد.

فدراسیون اسب سواری پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و ماشین سازی، در اقدامی نادر اطلاعیه ای صادر و شعارها ثمر رسول خطیبی را محکوم کرد. از آن مشت اقدامات که تا بوسیله حال از جانب فدراسیون دیده نشده وجود. وزارت ورزش و جوانان بی آرامی نسبت بوسیله این جریان واکنش نشان داد و در نهایت حلقه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای فحاشی بوسیله خطیبی را محکوم کرد.

این البته ته ماجرا و اتفاقات یهودی هفته نهم نبود. درون دیدار شب گذشته تراکتور و خلاصی اتفاقاتی که روی سکوها نما خورد، همانطور که گفته شد عکس تزیین اتفاقات مستطیل سبز بود. با وجود محکومیت حمله اخیر ترکیه به مزار سوریه و جنایت کردهای این کشور، اقداماتی که روی سکوهای یادگار امام (ره) صورت داد متجاوز بیگانه بود. از غریو کوفتن اشتهار ترکیه و دادن سلام ارتشی هنگام تلاوت قرآن در عادات آغازین بازی؛ اقدامی که در رسانه های امروز ترکیه نیز بازتاب داشته است و آنها از این موضوع استقبال کرده اند. همچنین سر دادن شعارهایی که ته رنگ و بوی نژادپرستی می داد.

انواع تخلفات در دیدار تراکتور و استقلال رقم زده که باید دید آیا فدراسیون فوتبال واکنشی به این اتفاقات علامت خواهد عدالت خواه نه. همانطور که فدراسیون اقدام به صدور اطلاعیه در خصوص اتفاقات دیدار پرسپولیس و ماشین سازی کرد، باید منتظر خاصیت فدراسیون پیاده روی نسبت به این اتفاقات داشت که به مراتب شور نم حیات. اتفاقاتی که بر اساس بندهای واضح عادت در آیین نامه کمیته انضباطی نیاز به برخورد موکد دارد.

البته که شعارها و اقدامات هواداران تراکتور داخل دیدار با استقلال، تازه زدودن و فدراسیون فوتبال پیش از این بی قراری بارها از اقدامات آنها چشم پوشی کرده است. چشم پوشی کردن از اقداماتی که باعث شد تو دیدار شب گذشته شعارها و اقدامات آنها شدت بگیرد. باید نظر فدراسیون اسب سواری این مرحله چه اقدامی انجام خواهد قسط و آیا بیانیه می دهد یا واکنشی دیگر مدال خواهد داد.
به گزارش همشهری آنلاین، حی یاد آبادی آخرین وعده حدود ۱۲ سال پیش در فیلم سینمایی «دیوار» ایفای نقش کرد و در تلویزیون هم یکی از بازیگران عزل دوم سریال «دودکش» وجود که با شهرت «پادری» تو ماه رمضان ۹۶ روی آنتن شبکه یک رفت. او پس از قیام بیدار سینما شد و سال ۶۹ تو نهمین مهمانی فیلم فجر بخاطر ورزش در «آپارتمان عده ۱۳» نامزد گرفتن جایزه سیمرغ شیشه ای نیکوترین بازیگر مرد مکمل بود.

از دیگر فیلم های مهم کارنامه مرحوم آبادی می توان به «اکسید ها»، «بایکوت»، «گراند سینما»، «عروسی خوبان»، «عبور از غبار»، «دزد عروسک ها»، «می خواهم زنده بمانم»، «مومیایی ۳»، «بوی کافور عطر یاس»، «توکیو بدون توقف» و «قرن سال به این سال ها» اشاره کرد که این آخری هنوز به نمایش عمومی درنیامده است. او درون ده ها سریال تیمار ایفای نقش کرد که «پاورچین»، «مختارنامه» و «شب دهم» از آن جمله اند.

ابراهیم آبادی سال ۱۳۱۳ در تبریز به دنیا آمد و پنج سال در پراگ، پایتخت قلمرو چکسلواکی نفس به خواندن درس در لفافه کارگردانی تئاتر و بازیگری مشغول بود. ۱۰ سال پس از آن اندوه در این ناحیه اروپای شرقی ماند و پس از بازگشتن بوسیله ایران، بوسیله استخدام راه اندازی برنامه های تئاتر درآمد. او اواخر مهرماه امسال داخل بیمارستان بوسیله کما رفت و سرانجام ۱۰ روز سپس جان به جان آفرین تسلیم کرد.
ایسنا نوشت: به رطوبت اطلاع قطعی انتشار آلبوم مشترک همایون شجریان وعلیرضا فداکاری در آبان ماه امسال منتشر شد که نحوه انتشار این شناسایی و عکس های آن با انتقادهایی همراه بوده است. داخل همین راستا چند روز پیش بختیار شجریان با انتشار مطلبی تو صفحه شخصی خویشتن تو فضای مجازی به منتقدان پاسخ انصاف و اکنون علیرضا فداکاری تو صفحه شخصی خود درون اینستاگرام، نکاتی را درباره حواشی پیش آمده برای انتشار آلبوم «افسانه چشمهایت» مطرح کرد.

تو متن منتشرشده توسط علیرضا قربانی آمده است:

«دوست و برادر عزیزم، همایون شجریان به رطوبت درون بیانیه ای که منتشر کرده است، گلایه هایی را مطرح کرده که خبر از داستانی بلند و دردی مشترک دارد. دردی که این روزها یقه بسیاری از هنرمندان را که چون او با جان و دل برای بومی شان نفس می کشند و همت می کنند گرفته است. دشواری که همایونِ خویشتندار و صبور را به گلایه وا داشت، تجربهٔ مشترک امروز بسیاری از ما است. ناچیز کسانی هر از چندگاهی با قلم و ادا شان موجب رنجش اندیشه اهالی هنر و نزاکت می شوند و سال هاست که ما از مشت و کلمه آنها در زنهار نیستیم. آنها در تلاش هستند که شیرینی این رویداد اختصاص را که داخل موسیقی ایران ناچیز نظیر است، برای ما عقب مانده کنند؛ که به لطف شما بومی نازنین چنین نخواهد شد و ما با همت و تعاقب گرمی بیشتری در مسیر هنر و فرهنگ سرزمین مان، تمام آن چه را تو توان داریم تقدیم خواهیم کرد.

ولی در تک حواشی پیش آمده لازم است که نکاتی را به صورت براق بیان کنم:

۱- پروژه قصه چشم هایت همانطور که در تبلیغات غم مطرح شده است توسط یک حامی مالی (اسپانسر) و حقیقتا با یک نگاه فرهنگی پناه می شود و غیر از آن هیچ شخص واقعی خواه حقوقی دخل و تصرفی تو پروژه ندارد. استفاده از یک مکان خاص برای فیلم برداری صرفا به پیشنهاد مدیر هنری و کارگردان تصویری پروژه بوده و پیاده شدن زمینه معیارهای دیداری متناسب با ادبیات و ادب و زیبایی بصری انتخاب شده است.

۲- ما نیز مانند دیگر بومی عزیزمان درون سال های گذشته، از فسادهای مالی و غیرمالی که درون کشور موافقت افتاده، رنجیده خاطر هستیم و امیدواریم بوسیله زودی بوسیله تمام تخلفات و حقوق از دست رفته آدم در تمامی موارد رسیدگی شود. اما در این مورد خاص خیر ما چنین گمانی را در مورد محل فیلمبرداری داشتیم و نه مطالب اثبات شده ای در این زمینه وجود داشت که ما از آن شناسایی داشته باشیم.

۳- از تمام آنهایی که دلسوزانه و مستدل موضوعی را تذکر می دهند خواه با نیک اندیشی درون موردی نوشته اند و گفته اند، حقیقتا سپاسگزاریم.

اما از چندی بی قراری که اسم و عادات و منافع گروهی آنها به خشکی امدن ما پوشیده نیست، اگر با بدخواهی داخل این مورد گفتند و نوشتند و هدفشان جز ضربه زدن به قدر هنرمندان و آسیب زدن به فرهنگ و هنر کهن ماست، نخواهیم عفو و امیدواریم با رجوع به اخلاق و کرامت انسانی بیاموزند هرگز انتقاد سازنده را با غرض ورزی و کینه آغشته نسازند.

با مهر،

علیرضا فداکاری

آبان ۹۸»
ASASGمیزبانانAROOOONHAROOOON بازنده

در گروه E تیم ناپولی تو اتریش سه گانه بردو سالزبورگ را درخانه اش شکست داد تا با ۷ امتیاز به عنوان عزب تیم بدون شکست این گروه در صدر نهر قرار گیرد. دریس مرتنس تو دقایق ۱۷ و ۶۴ و لورنزو اینسینه در دقیقه ۷۳ بخاطر ناپولی و  ایرلینگ هالاند در دقایق ۴۰ و ۷۲ برای سالزبورگ گلزنی کردند.

لیورپول پیروز فصل پیش لیگ قهرمانان  در بلژیک چهار بریک از بند خنگ گذشت تا ظهر شیوه ناپولی همچنان امیدوار بوسیله صعود باشد. آلکس چمبرلین در دقایق ۲ و ۷۵،  سادیو مانه تو دقیقه ۷۷ و محمد صلاح در دقیقه ۸۷ بخاطر پلیس انگلیس و استفان اودی درون دقیقه ۸۸ بخاطر خنک گل زدند. گروه مرگ

تو دسته F تیم بارسلونا اگرچه به مشقت با نتیجه دو بریک  از سد اسلاویا پراگ  بخشیدن اما با ثبت دومین پیروزی اش درون دور رفت با ۷ نمره درون صدر جدول قرار گرفت .  لیونل مسی داخل سوم دقیقه بازی بارسا را پیش انداخت و یان بوریل درون دقیقه ۵۰ گل تساوی میزبان را بوسیله میوه رساند. در نهایت گل به خودی پیتراولیانکا درون دقیقه ۵۷، برتری بارسلونا را نما زد.نمایش ضعیف بارسا در این بازی انتقاد کارشناسان فوتبال دنیا را بهمراه داشت.

درون ایتالیا تیم اینترمیلان بعد از نمایش ۲ ورزش ناتوان که با یک باخت و مساوی مقابل بارسلونا و اسلاویا پراگ رقم خورده حیات در گام سومین طبق دورتموند قرار گرفت .تو این ملاقات اینتر برتری کاملی بربازی داشت و در هرنیمه یک تراب به ثمررساند تا شانس صعودداشته باشد. لائو تارومارتینس پس از اینکه در دقیقه ۲۳ اینتر را پیروز بوسیله رختکن فرستاد تو دقیقه ۸۱ یک پنالتی را از دست داد وآنتونیو کاندروا داخل دقیقه ۸۹ تراب دوم میزبان را به محصول رساند. مخمصه ترفیع

لایپزیش در دسته G G داخل حاشیه نویسی حمایت فراغت دارد و با پیروزی که طبق زنیت وجب آورد در صدر گروه راحتی. گرفت با پیروزی دوبریک بنفیکا موافق لیون نماینده پرتغال نیز مانند لیون و زنیت شانس صعود خود را همچنان زنده.

نگهداشت تو این ورزش رافا سیلوا در دقیقه ۴ و  پیزی در دقیقه ۸۶ برای بنفیکا گلزنی کردند و تنها گل لیون توسط ممفیس دپای در دقیقه ۷۰ به ثمر.

رسید تو H گروه H  والنسیا اسپانیا موافق ظلمانی فرانسه به تساوی یک بریک رسید تا با ۴ تشخیص همچنان بخت صعود به دور اینده.داشته باشد تو این گروه آزاکس و چلسی با ۶ امتیاز درون صدر مجرای لنف.

قرار دارند بازی های  دور برگشت از روز ۱۴ و ۱۵ آبان برگزار.