پترو ماشین کو

۱۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش فارس، نشریه فایننشال تایمز روز پنج شنبه از ابراز خواهش روسیهبرای چسبیدگی بوسیله ساز و کار مبادله ای موسوم به اینستکسخبر عدالت و نوشت مسکو خواهان آن است که این ساز و کار صادرات نفت ایران را نیز ذیل پوشش فراغت دهد.

فایننشال تایمز پیوستن روسیه به این کانال مالی را یک «گام قابل توجه رو به جلو» توصیف کرده و بوسیله نقل از وزارت خارجه روسیه نوشته است: «روسیه بوسیله همکاری نزدیک با هم گذاری اروپا درباره اینستکس، علاقمند است. هرچه تعداد کشورها و قاره های دخیل بیشتر شود، این ساز و فرمان بوسیله طور کلی مؤثرتر می شود.»

در بیش از یک سالی که از برون رفت یکجانبه آمریکا از توافق هسته ای با ایران می گذرد، هیئت قانونگذاری اروپا بارها وعده جبران آثار این اقدام آمریکا را مطرح کرده، ولی اینستکس که قرار حیات جریان بازرگانی با ایران را تسهیل کند، هنوز به طور کامل عملیاتی نشده و فعلا تیمار استراحت است صرفا اقلامی را ذیل پوشش قرار دهد که مادون تحریم های آمریکا قرار ندارند.

وزارت خارجه روسیه تو این مورد گفته است: «پتانسیل تمام اینستکس تنها زمانی قابل به کارگیری است که برای انبازی دیگر کشورها، نه فقط کشورهای جثه اتحادیه اروپا، مفتوح باشد.»

تو حال حاضر ۱۰ ناحیه عضو هم گذاری اروپا بخاطر پیوستن به این ساز و کار اعلام آمادگی کرده اند. «فدریکا موگرینی» مسئول دادرسی اجنبی اتحادیه اروپا گفت تعداد این کشورها به زودی افزایش می یابد و احتمالا کشورهای غیرعضو اتحادیه اروپا نیز به این ساز و کار می پیوندند.

وزارت خارجه روسیه تو گفت وگو با فایننشال تایمز، اینستکس را «ابزاری خوب برای اجرای پروژه هایی» خوانده است که «ایالات متحده قویا آن ها را خرابکاری کرده است.»

مسکو با بیان اینکه این ساز و فقره باید صادرات نفت ایران را نیز والا پوشش استراحت دهد، گفته است: «اگر بیانیه های دلگرم کننده اتحادیه اروپا... با شلنگ های مستحکم و پیشرفت های عملی، از جمله در ارتباط با استعمال از اینستکس بخاطر انجام تجارت نفت ایران، همراه شود، در آن رخ می تواند بوسیله بازگرداندن ثبات به وضعیت دشواری که حول برجام ایجاد شده، معاون نرم.»

دو مقام اتحادیه اروپا به فایننشال تایمز گفته اند که این اتحادیه به فرود امدن روسیه به اینستکس متمایل است، ولی فعلا بوسیله دنبال آن است که این کانال نخست بخاطر انتقال اقلام انسانی بوسیله نعوظ کامل عملیاتی شود و سپس احتمالا به اقلام دیگر اتساع داده شود.

موگرینی این هفته گفت اینستکس «هموار بخاطر داخل برگیری کشورهای ثالث، گشوده بوده است... همین حالا هم داریم علاقه فدایی از این [کشورهای ثالث] برای همکاری را مشاهده می کنیم.»

او البته در مورد پوشش تجارت نفت توسط اینستکس، گفت: «این جریان که آیا اینستکس باید بوسیله نفت تیمار بپردازد یا نه، بحثی است که همچنان میان سهامداران آن، در جریان است.»

مقام های دولت ایران پیش از این گفته اند که اینستکس تا زمانی که صادرات نفت ایران را تحت پوشش صبر ندهد و کشورهای غیرعضو اتحادیه اروپا را نیز در برنگیرد، نمی تواند منافع مردم ایران را تأمین بطی ء.
رانندگان تریلی و کامیون معمولا بیشترِ ساعت های روز خود را ظهر فقره می گذرانند تا بارها را به آماج برسانند. به دلیل همین وضعیت شغلی، معمولا رانندگان وقت کافی برای فعالیت های ورزشی ندارند. نشستن تمام مدت برای بدن مضر و خستگی نیز عامل دیگری بخاطر تهدید صلح و صفا است. 



بااین حال، ایوکو با کامیون مفهومی جدید خود قصد دارد این تطبیق را برهم زند. این کامیون کشنده ی جدید Fit Cab معروفیت دارد و براساس دودمان جدید کامیون های ایوکو ساخته شده است و در رده ی کامیون های Way ایوکو صبر می گیرد. هدف ایوکو از ساخت این کامیون را فراهم کردن فضایی برای رانندگان است که بتوانند در آن فعالیت های ورزشی عمل دهند تا بی آرامی ازنظر جسمانی و حزن ازنظر روحی وضعیت بهتری بی پرده کنند. سزاوار سرزنش ذکر است در کابین و درون خارج ایوکو Fit Cab تجهیزاتی ویژه ی ورزش بدن سازی نصب شده اند. مقاله ی مرتبط:ایویکو با Z Truck آینده دنیای کامیون ها را به نمایش می گذارد

بیرون کابین و درون سرنوشت جلو، اورنگ تاشو مخصوص بدن سازی نصب شده است. درون کابین نیز بست های فراوانی وجود دارند که می استعداد وسایل مخصوص بدن سازی را به آن ها متصل کرد. روی یکی از دیوار های داخلی کابین، دستگاه ورزشی از جنس کابلی گمارش شده است و روی سقف نیز یک بارفیکس قرار دارد. وزنه ها و بندهای کشی اندوه درون کابین وجود دارند که فدایی حرکات دیگر را می نبوغ با آن ها انجام داد. 



ایوکو هنوز پروگرام ای برای تولید انبوه این کشنده ی مفهومی ندارد و آن را بخاطر تقویم بازخورد مشتریان ساخته است. ایوکو مشیت دارد تو مسابقات کامیون اروپا داخل سال ۲۰۱۹ در پیست نوربرگ رینگ آلمان این مدل را بوسیله ارائه بگذارد. آن ها تو این مدت، از رانندگان و فروشندگان کامیون نظرسنجی خواهند کرد تا بعدها براساس آن ها، کامیون را وارد مرحله ی بعدی کنند که مقدور است تولید انبوه باشد.

 بیشتر بخوانید:کامیون خودران و بدون اتاقک ولوو به مرحله عملیاتی وارد شدتردد کامیون برقی خودران Einride داخل سوئد آغاز شدبی وای دی بوسیله عقب سهم بیشتر بازار خودروهای برقی استتیونینگ وانت شورولت، با سه محور و غلبه ۱۰۰۰ اسب بخارکامیون ۹۰۰ اسب گرمخانه متفاوت تو استرالیا
یکی از مبصر ترین مشکلاتی که سیستم عامل Wear OS گوگل با آن دست وپنجه نرم می کند، پر اب افزاری است که روی آن اجرا می شود. به طور کلی از زمان معرفی این سیستم عامل داخل سال ۲۰۱۴، تمامی زمانه های هوشمند از باطراوت افزاری باستانی بهره برده اند. حتی تراشه ی اسنپدراگون Wear 3100 نیز که سال پیش معرفی شد، طراحی هسته اش متشابه هسته ی تراشه ای وجود که سال ۲۰۱۳ عرضه شده بود. اگرچه بوسیله دیدن می رسد کوالکام تو حال حاضر، کواکام مشغول کار روی تراشه ای متاخر از سری Wear با شهرت احتمالی اسنپدراگون ۴۲۹ بخاطر آینده ی سخت افزاری Wear OS است.مقاله ی مرتبط:اسنپدراگون 215 جانی بدیع به گوشی های کم قیمت قیمت می بخشد

سایت WinFuture در گزارش امروز خود، بوسیله آزمایش های کوالکام درزمینه ی پلتفرم گجت های پوشیدنی اشاره کرده است. بوسیله نظر می رسد پلتفرم های WTP429W و WTP2700 که هنوز در مراحل نخستین ی آزمایش های تأیید تجهیزات فراغت دارند و احتمالا به نظام اسنپدراگون Wear 429 و اسنپدراگون Wear 2700 اشتهار خواهند گرفت، نسخه های اصلاح و سازگار شده برای مایه های پوشیدنی از تراش ی اسنپدراگون ۴۲۹ باشند که در دستگاه هایی مشابه نوکیا 3.2 به کار رفته اند.



این تراشه ی جدید تو مقایسه با پلتفرم فعلی تراشه های اسنپدراگون ساخته شده بخاطر گجت های پوشیدنی، بهبود های درخورتوجهی ازجمله نصیب مندی از چهار هسته ی پردازشی کورتکس A53 با نبوغ پشتیبانی از نسخه ی ۶۴ بیتی و نرخ کلاک بالقوه ی بیشتر  جلوه گر کرده است. اسنپدراگون ۴۲۹ درون گوشی های هوشمند این نبوغ را دارد که فرکانس پردازشی خود را تا ۲ گیگا هرتز افزایش دهد. این دو پلتفرم که در مرحله ی آزمایش قرار دارند، قابلیت سازگاری با هشت گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک گیگابایت حافظه ی رم را دارد که دوبرابر بیشتر از مشخصات روزگار های فعلی با سیستم عامل Wear است.

از همه عمده تر، با توجه به لیتوگرافی ۲۸ نانومتری تراشه ی اسنپدراگون Wear 3100، خراش ی جدید Wear 429 با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری قاعدتا بهره وری چشمگیری درزمینه ی مصرف انرژی خواهد داشت. البته، پشتیبانی از فناوری LTE و بلوتوث نسخه ی ۵ نیز تو اضافه این بهره وری مؤثر خواهند حیات. همان طورکه قبلا اشاره شد، بیشتر زمانه های هوشمند با جهیز عامل Wear در بطن خود از تراشه های کوالکام به ویژه اسنپدراگون Wear 2100 استفاده می کنند. تو حالی که نسخه ی 3100 پیشرفت خیلی کمتری در مقایسه با تراش ی نسل قبلش کرده است، به نظر می رسد اسنپدراگون Wear 429 می تواند قدمی بزرگ در مسیری متین باشد.

درصورت صحت خبر، زمان عرضه ی این تراش مشهود نیست؛ اما WinFuture معتقد است احتمال ارائه ی آن تا سال آینده حیات ندارد. خوشبختانه تا موعد ارائه ی پیکسل واچ (Pixel Watch) گوگل، شیرهدار افزار این ساعت صبر نیست به این زودی ها منقضی و ازکار افتاده شود.بیشتر بخوانید:اینتل برای فروش پتنت های وایرلس خویشتن با خریداران مناقشه می کنداسنپدراگون 215 جانی تازه به گوشی های ارزان مقدار می بخشدپتنت جدید IBM؛ ساعت هوشمندی که به تبلت تحول می شودچرا اینتل توسعه تراشه 5G را متوقف کرد؟مقایسه برترین پردازنده های میان رده دنیای موبایل
ASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAASGHAخودروOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOONOOOON الکتریکی مسابقه ای فولکس واگن ID.R R رکورد کلی مهمانی ی سرعت گودوود را. شکست سریع ترین زمانی که تو هیل کلایمب ثبت شده بود، با.۴۱ ۶ ثانیه بوسیله نیک هیدفد تعلق داشت که در سال ۱۹۹۹ آن را با خودرو فرمول یک مک لارن مرسدس/MP4 13 ثبت. کرد با وجود این، فولکس واگن.R ID R در جشنواره ی سرعت امسال با عبور از رکورد هیدفد و ثبت.زمان ۳۹ ۹۰ ثانیه، رکوردی زیاد فوق العاده و دست نیافتنی را ازآنِ. خود کرد رکورد.متاخر ۱ ۷ نفس درون مقایسه با رکورد هیدفد ناچیز است که می تواند سال های زیادی مشت نخورده. باقی بماند فولکس.R واگن ID.R مسافت ۱ ۸۶ کیلومتری گودوود را با/متوسط سرعت ۱۶۳ ۱۸ کیلومتر بر ساعت طی کرد و به.



شیار عاقبت رسید پشت فقره.R فولکس واگن ID R هنگام ثبت این رکورد رومن دوماس، قهرمان دو پیرامون ی مسابقات ۲۴ ساعته لمان، نشسته حیات که داخل مهمانی ی سرعت گودوود سال گذشته نیز با این. خودرو شریک کرده بود همچنین، دوماس ماه گذشته درون پیست نوربرگ رینگ رکورد.۶ دقیقه و ۵ ۳۳۶ ثانیه را بخاطر این خودرو.



الکتریکی ثبت کرده بود خودرو مشق ای فولکس واگن از باتری کوچک تری در مقایسه با باتری های کاربرد شده در مسابقات بین المللی پایکس پیک هیل کلایمب و نوربرگ. رینگ بهره می برد این، یعنی با احتساب راننده، وزن آن در مجموع ریختگی مرطوب. از ۱۰۰۰ کیلوگرم است نکته درخورتوجه اینکه دوماس اولین بار در ابتدای هفته جاری و هنگام تعیین خط، به نعوظ غیررسمی رکورد هیدفد.را با زمان ۴۱ ۱ ثانیه شکست؛ رکوردی  که شاید هیچ گاه خودرو برقی داخل. 

چنین مسابقاتی جبران:نکند مقاله های.مرتبط.R فولکس واگن I D R رکورد سریع ترین خودرو برقی در نوربرگ.رینگ. را شکستفولکس ولگن I D R، زننده ترین خودرو

در زمان گیری پایکس پیک، سون اسمیتس، مدیر فولکس واگن:موتوراسپرت، درون.R این زمینه گفت خودرو ID R با ثبت رکورد داخل جشنواره ی سرعت گودوود، باردیگر نشان قسط جهیز محرکه ی برقی فولکس واگن تا اینکه می تواند قدرتمندتر. از پیشرانه های متعارف کنونی.R باشد رومن دوماس توانایی تمام ID R را درون این دست خط کوتاه،. ولی پرپیچ وخم بوسیله رخ جمیع کشاند پس از پیروزی در پایکس رسول و رکورد خودرو الکتریکی در نوربرگ رینگ نوردشلایفه، او هم اکنون خال ی عطفی دیگری. برای رانندگی خودروهای برقی بوسیله دست آورد با اینکه زمان کمی بخاطر آماده.R سازی و کاهش معادل فولکس واگن ID R برای جشنواره ی.



سرعت داشتیم، عملکرد کامل اعضای تیم عالی بود با این حال،.R هنوز کار فولکس واگن با خودرو الکتریکی ID R به خاتمه نرسیده است؛ چراکه اواخر سال جاری، این خودرو به سوی جاده تیانمن شان در چین خواهد رفت که مسیری. دشوار با ۹۹.R پیچ و صخره های مبصر دارد فولکس واگن ID R با متعاقب قاعده گذاشتن فرایند توسعه ی کامل، می تواند ۶۷۰. اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید نرم آنچه این خودرو طولانی الکتریکی فولکس واگن را متجاوز ازپیش برجسته می کند،.شتاب گیری آن است؛ به سیاق ای که در ۲ ۲۵ ثانیه می تواند از حالت ثبات بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

و    حداکثر      سرعت آن:نیز ۳۰۲ کیلومتر پهلو روزگار است دانلود 360P 720Pبیشتر بخوانید ۱۰ خودروی جذاب جرمی کلارکسونمشخصات فنی خودروی برقی هوندا e اعلام شدپرفروش ترین خودروی تاریخ برندهای مختلففروش چشمگیر
شعار طاسی خویشتن را به دقت بررسی کنید. چرا می خواهید سخنرانی کنید؟ هر پیامی در سخنرانی تان باید به آن مرام تماس داشته باشد تا روند ی شما را تقویت یواش.

درک هدف کلی سخنرانی

بوسیله خطبه مانند هرمی وارونه بیندیشید. طریق ی هرم نشانگر هدف کلیِ سخنرانی است. هنگامی که سخنران قضیه اش را بازتعریف و تشریح می یواش و بوسیله طرحِ بحث های پشتیبان می پردازد، هرم رفته رفته باریک تر و مصنوع تر می شود تا سخنران نکته اش را بوسیله شکلی اثرگذار اظهار یواش. اغلب اوقات آسان است که بر ساخته ترین نکته تمرکز کنید؛ ولی بوسیله همان اندازه همچنین مهم است که گامی به پشت بردارید و مرام کلی خطبه را ممارست کنید.

از نگرگاهی وسیع تر، سخنران باید از خود بپرسد: «امیدوارم که از این خطبه چه چیزی به مشت آورم؟ آیا هدفم اطلاع رسانی است؟ متقاعد کردن دیگران؟ خواه شاید قدری از هر دو؟ خواه شاید سرگرمی است؟» چهار جنس سخنرانی واقعی (و بنابراین، چهار سنخ هدف) بود دارد: وقوف رسانی، متقاعدسازی، آموزش یا سرگرمی. هر سنخ از این سخنرانی ها شاید دربرگیرنده ی ویژگی هایی از دیگر انواع سخنرانی ها باشد تا سرانجام، ترکیبی جالب و اثرگذار خلق شود و سخنرانی بوسیله مصنوع ترین نقطه در رأس هرم برسد.

بخاطر نمونه، تجسمِ موضوع پایه ای مانند فیسبوک را بخاطر مخاطب داخل دید بگیرید: سخنران برای چه کسانی سخنرانی خواهد کرد؟ سن سندیت و نمونه دانش آنها در چه حدی است؟ جمعی از دانشجویان شاید زمینه ی دانشِ گشاد تازگی تو مقایسه با شماری از مخاطبان مسن تر داشته باشند؛ البته خیر لزوما! امروزه، مادربزرگ های بسیاری نیز می توانند بسیار راحت پر حرارت از جوانی بیست ساله درون دنیای فیسبوک به ماتم وگذار سرگرم شوند.

چنانچه هدف کلی آموزش است، شاید سخنران توضیحی درباره ی تنظیماتِ حریم خصوصی در فیسبوک ارائه دهد. وقتی وی کمال مطلوب و قضیه اش را مشخص تیز کند، سخنرانی شاید به این موضوع محدود شود که چرا رادیکال است که تنظیمات حریم خصوصی یک نفر مشخص شود.

حالا خطبه ای را فرض کنید که می خواهد مخاطبی را متقاعد کند؛ برای نمونه، سخنران می خواهد انباشتگی سالمندی را به بهره برداری از فناوری های نوینِ رایانه و اینترنت همچون فیسبوک ترغیب کند. سخنران امکان پذیر است در اینجا نیز ناگزیر از مقداری آموزش باشد؛ اما قطعا هدف اصلی او متقاعدسازی این جمعیت است. بنابراین، می کوشد تا درباره ی مزایای شبکه های مدنی همچون فیسبوک یا مزایای شناختیِ یادگیری درون سنین بالا و تأثیر فناوری درون بهبود آن سخن بگوید. از آنجا سخنران می تواند این قضیه را ترقی دهد که مثلا، «فیسبوک ابزاری ارزشمند بخاطر سالمندان است تا بتوانند تماس شان را با عزیزان گیرایی حفظ کردن کنند و همچنین به طور هم زمان، توانِ ادراک و حافظه ی خود را که با افزایش سن بوسیله ضعف و سستی می گراید، تحکیم کنند.»

سخنرانی هر هدفی که داشته باشد، سخنران باید پیش از پرداختن به نکات مشخصِ قضیه، حتما گامی به عقب بردارد تا هدف کلی و گسترده ی سخنرانی خود را بررسی و باریک بینی درنگ. سخنران باید اطمینان یابد که همگی ی شواهد و مطالب در سخنرانی به هدف طاسی وابسته است تا محتوایی منسجم و کنجکاو بوسیله مخاطب ارائه دهد. مرام ویژه سخنرانی

کمال مطلوب ویژه سخنرانی، موضوع و هدف کلی را با هم درمی آمیزد.

چنان که پیش تر گفته شد، خطبه را شبیه هرمی وارونه ببینید. وقتی سخنران هدفش را بازتعریف و توضیح می کند، خطبه بوسیله تدریج تا رسیدن به نکته ی پایانی مصنوع می شود. پهن ترین بخش نشانگرِ موضوع است که در جای پا آن، هدف کلی (وقوف رسانی، متقاعدسازی، آموزش یا سرگرمی) می آید.

پس از آن، کنجکاو ترین سطح، شعار خاص است که موضوع و مرام کلی را با بی قراری خیساندن می کند. برای نمونه، اگر موضوع، رسانه های اجتماعی است و نیت سخنران اطلاع رسانی است، هدف خاص، شناسایی رسانی به مخاطب درباره ی رسانه های اجتماعی است. سخنران شاید با تمرکز پیاده شدن مبحثی محدودتر در موضوعش مثل توئیتر، کنجکاو تر شود. در این مورد، هدف خاص نمدار ممکن است اطلاع رسانی بوسیله مخاطب درباره ی سیر تکاملی توئیتر بوسیله عنوان یک رسانه ی اجتماعی باشد.

حرکت از شعار کلی بوسیله لفظ مرام خاص، کاملا بوسیله ارامش و بهبود مرام وابسته است. اگر خطبه بسیار از حد گسترده باشد، مخاطب درباره ی آنچه که سخنران می کوشد از راه سخنرانی واگذاری دهد، سردرگم و نامطمئن خواهد شد. بوسیله طور غصه زمان، سخنران باید تعادلی برقرار بطی ء و دریابد که برای برقراری ارتباط با مخاطب، چگونه از هدف کلی بوسیله سوی هدف ویژه لول خواهد کرد. سخنران باید از میزان دانشِ پیشینِ مخاطبان خود از موضوع سخنرانی آگاه باشد و بداند چطور ویژگی های جمعیت شناختی آنها مثل سن، جنسیت، فرهنگ و سطح تحصیلات ممکن است پیاده شدن بنیاد ی دانشی شان تأثیر بگذارد؟

سخنران باید با نصیب گیری از مقیاس هرم وارونه، مسیر حرکت به برملا ترین و محدودترین نکته را به دقت طراحی کند و از بحثِ بیش ازحد خاص در زمان اشتباه بپرهیزد که مولود ی قطعی آن، ازدست رفتنِ توجه و تمرکز مخاطب است.

اما چه می شود اگر خطبه زیاد از یک شعار داشته باشد؟ چنان که پیش تر رمز شد، همه ی خطبه ها صرفا به چهار مرام کلی محدود نمی شوند. برخی از سخنرانی های انگیزش کننده شاید عناصری از خطبه های آموزنده خواه سرگرم کننده را دربربگیرند. اگر این رویه باشد، داخل آغاز باید بنیانی ترین و بنیادی ترین هدفِ سخنرانی را شناسایی کرد و در نهایت، علنی کرد سخنرانی دقیقا می خواهد چه چیزی به دست آورد؟ از این نقطه، می توانید اهداف خاص تر دیگر را تابع قرار دهید.

برای نمونه، هنگامی که سخنرانیِ انگیزش کننده ای درباره ی پیدایش توئیتر بوسیله عنوان شکل غالبِ رسانه ی اجتماعی عرضه می شود، شعار کلیِ سخنران، متقاعدکردن است و هدف خاصش، متقاعدسازی درباره ی این باور است که توئیتر، لباس غالبِ رسانه ی مدنی است. ولی شاید سخنران اهداف دیگری هم داشته باشد؛ مثلا با واج از اینکه چطور فداکار از حساب های کاربریِ ساختگی و تقلیدی بیشتر از احصائیه های کاربریِ رسمی هوادار دارند، جنبه های دیگری را غم از دنیای توئیتر نشان دهد.

سرانجام، سخنران همچنان می کوشد تا با متقاعدکردن مخاطب بخاطر باور به اینکه توئیتر رسانه ی مدنی غالب است، به هدفی ویژه دست یابد. بهره گیری از نقل شرط های سرگرم کننده به عنوان کمی از راهبردتان شاید تحت پوشش آن مرام صبر بگیرد؛ خیر در پهلو یا بالاتر از آن.

فقط بوسیله تجسم هرم از پشت ادامه دهید و به مشخص ترین نکات نزدیک نمدار و نزدیک تر شوید تا از این طریق، موضوع را در فرایندی بطی ء و خلوت بوسیله هدفی خاص و مسئله ای درست با شواهد حقیقی توسعه دهید. تحسین قضیه

پیش روی روند تان باید بوسیله شکلی شفاف، هدف و نکات اصلی خطبه تان را اقرار کند.

سیلان تان را موشکی ببینید که فضاپیمایی را هدایت می یواش که خطبه شماست. این موشک از همان مقدمه وجود دارد و بوسیله نحوی سطر سخنرانی تان را هدایت می درنگ.

تعریف ِ قضیه، اساسا نمایش ی خلاصه ای ساختاری از خطبه تان است. وقتی قضیه ای را تعریف می کنید، در واقع، برای خودتان بیان کرده اید که خطبه تان چه خواهد گفت؛ شما چه موضعی خواهید داشت و همچنین هدف سخنرانی چیست. از کار کننده که بخاطر محدودکردن دامنه ی موضوع سخنرانی تان عمل داده اید، بهره بگیرید؛ هدف خطبه تان را تعیین کنید و قضیه ای درود کنید تا بقیه ی آن را شکل بخشید. لباس دادن قضیه

به سخنرانی تان بوسیله شکل طاسی نگاه کنید: تلاش می کنید تا از آن چه چیزی به مشت آورید؟ پیام اصلی تان که امیدوارید مخاطب دریافت کند چیست؟ از اینجا، با مشخص ترشدن فرایند، مقدمه به پردازش و ترقی ی قضیه تان کنید؛ تا وقتی که بتوانید یک تا پنج نکته ی اصلی خطبه تان را تمجید کنید. قطع ی این جزء معمولا از یک تا سه جمله است. تعیین محل قضیه

قضیه تقریبا باید داخل آغاز سخنرانی تان و تو مولود گیریِ توضیحات مقدماتی معرفی شود. قراردادن روانی در آنجا راهی بخاطر آشناکردن مخاطب با موضوع خاص تان است. این شناساندن باید عبارتی اخباری باشد و اقرار نرم که شما از چه موضعی مناقشه خواهید کرد.

همچنین، به اختصاص کاری است که درون چند جمله و بلافاصله به پشت تقریر سیلان تان، خلاصه ای از اینکه چطور می خواهید به آن اهداف برسید بگویید. تو آخر سخنرانی، باید سیلان تان را دوباره بیان کنید (احتمالا به شکلی مختصرتر) تا آنچه را که درون طول مسیر سخنرانی تان به شکلی جامع بحث کرده اید، مجدد به مخاطب تان یادآوری و اثبات کنید.

مجموعه آموزش خطبه و تدبیر بیان احاطه سخنرانی و فن بیان را بیاموزید و مخاطبان را مات و مبهوت خود کنید.

24،000 تومان20،000 تومان مشاهده محصول

خرابکاری

یک روز بیشتر تا شروع ژوئیه نمانده و مایکروسافت رسما اطلاع دادن کرده از فردا به روزرسانی دیگری را برای اپ های ویندوزفون 8 و 8.1 درون فروشگاه نرم افزاری این سیستم عامل قبول نخواهد کرد و فقط به روزرسانی هایی را خواهد پذیرفت که از ویندوز موبایل ۱۰ پشتیبانی کنند. خوشبختانه درباره ی نسخه ی دسکتاپ ویندوز 8 و 8.1 دولوپرها آزادی بیشتری خواهند داشت و می توانند اپ های خود را تا اول ژوئیه ی۲۰۲۳ به صورت مستمر به روزرسانی کنند.

توضیح مایکروسافت در وبلاگ خود داخل این باره به شرح زیر است:از ابتدای ژوئیه، مایکروسافت توزیع به روزرسانی های برنامه های ویندوزفون 8 و 8.1 را متوقف خواهد کرد. شما هنوز قادر خواهید وجود به روزرسانی هایی برای اپ های خویشتن ازجمله اپ های ویندوزفون 8 و 8.1 عرضه کنید؛ اما این به روزرسانی ها فقط دراختیار کاربران ویندوز ۱۰ موبایل قرار خواهند گرفت.





البته، اوضاع برای ویندوز ۱۰ موبایل هم خوب محو. چند روز پیش، خبر حذف فیسبوک و فیسبوک مسنجر از استور ویندوز ۱۰ و حذف دائمی اینستاگرام از این سیستم عامل منتشر شد و به دیدن می رسد فردا فیسبوک اپلیکیشن پیام رسان بسیار محبوب خود، یعنی واتساپ را برای ابد از فروشگاه ویندوز ۱۰ موبایل حذف درنگ. این خبر شاید برای بسیاری از دوستداران دنیای فناوری موضوع مهمی نباشد؛ اما چنانچه بوسیله هر دلیلی هنوز جزو ۰/۲۴ درصد کاربران فعال ویندوزفون خواه ویندوزموبایل هستید، بهتر است راهی برای جایگزین کردن این اپلیکیشن ها پیدا کنید.بیشتر بخوانید:فیسبوک و فیسبوک مسنجر از فروشگاه ویندوزموبایل حذف شدندهشدار مایکروسافت، سونی و نینتندو به قضا و قدر آمریکا درباره ی تأثیر تعرفه های تجاری چینآزمایش سرفیس با پردازنده AMD هم زمان با متزلزل شدن روابط مایکروسافت و اینتلموفقیت شعور جعلی مایکروسافت در رنگی کردن ویدئوها فقط با یک تصویرمایکروسافت در حال حکم روی تبلتی با پردازنده کوالکام است
بلومبرگ امروز داخل گزارشی اخبار کرد کارمندان هواوی در یک دهه ی گذشته، در حداقل ۱۰ پروژه ی تحقیقاتی با نیروهای نظامی و لشکر چین مشارکت کرده است. این درون حالی است که غول فناوری چینی از این طور همکاری هایی اعلام بی اطلاعی می کند.

در گزارش بلومبرگ آمده است کارکنان هواوی پروژه های متعددی با شریک ارگان های مختلف ارتش آزادی بخش خلق چین (PLA) ایفا داده اند که این پژوهش ها موضوعاتی از شعور جعلی تا ارتباطات رادیویی را دربر می گیرند. جدول کلی، سخن گوی هواوی، ضمن بیان این نکته که شرکت متبوعش درزمینه ی رسیدگی و توسعه خواه شرکت با مؤسسه های وابسته به PLA شریک شدن نکرده، به رویترز گفت:این همکاری هیچ اطلاعی از مقالات پژوهشی کارمندانش ندارد که با اتکا به توانمندی های فردی خویشتن منتشر می کنند. هواوی، تنها آن دسته از محصولات ارتباطاتی را طراحی و تولید می کند که استانداردهای اجتماعی جهانی را برآورده سازند و پروژه های سفارشی رسیدگی و توسعه برای ارتش انجام نمی دهد.

مقاله های مرتبط:همدستی های آمریکایی دستور ترامپ مبنی کنار منع ابتیاع کالا به هواوی را دور زده اندتداوم پشتیبانی مایکروسافت و اینتل از لپ تاپ های هواوی

متجاوز از یک سال است که هواوی به شدت پایین تر ذره بین ایالات متحده صبر گرفته است. آمریکایی ها هواوی را بوسیله شریک شدن با دولت گره درزمینه ی جاسوسی از ارتباطات ایالات متحده ازطریق گمارش «تو پشتی» روی روترها و سوئیچ ها و سایر محصولات خویشتن متهم می کنند. بااین حال، این شرکت هرگونه تهدید امنیتی ناشی از محصولات خود را رگه کرده است. نصیب و قسمت ایالات متحده ماه گذشته انبازی های خویشتن را از معامله برگ مخابراتی هواوی منع و بایکوت های شدیدی علیه دادوستد شریک شدن های آمریکایی با هواوی وضع کرد.

بلومبرگ می گوید این پروژه های تحقیقاتی چند نمونه از پژوهش هایی هستند که به قیافه اشتراکی منتشر شده اند. این مؤسسه اضافه می کند مقالات مذکور را از نشریات منتشرشده و گیرایی های تحقیقاتی آنلاینی جمع آوری و گلچین کرده که عموما کارشناسان صنعتی و دانشگاهیان چینی استفاده می کنند. رن گوکیانگ، واج گوی وزارت دفاع چین، بوسیله رویترز گفت این وزارتخانه درباره ی پژوهش های علمی اظهارنظر نمی بطی ء:همان طورکه همه می دانند، هواوی شرکتی مخصوص است که با اتکا بوسیله خود نمو کرده است. این شرکت هیچ پیشینه ی ارتشی به تعبیر چینی ندارد.بیشتر بخوانید:اعلام خطر مایکروسافت، سونی و نینتندو به دولت آمریکا درباره ی تأثیر تعرفه های تجاری چینشرکت های آمریکایی دستور ترامپ مبنی بر منع فروش کالا بوسیله هواوی را دور خورده انددولت چین به سازمان دهی حمله سایبری بین المللی قاضی شدتداوم پشتیبانی مایکروسافت و اینتل از لپ تاپ های هواویهواوی تنخواه گذاری تو حوزه 5G را افزودن می دهد
چند روز قبل اوپو اطلاع دادن کرد که منظور دارد گوشی هوشمند جدید خود را با فناوری دوربین سلفی والا نمایشگر، بی قراری زمان با دنده جهانی موبایل ۲۰۱۹ شانگهای معرفی نرم. MWC 2019 از کتاب ۲۶ ژوئن تا ۲۹ ژوئن برابر با ۵ تا ۸ تیرماه داخل شانگهای چین برگزار می شود.

براساس اطلاع دادن اوپو، باید منتظر معرفی گوشی هوشمند جدیدی با فناوری دوربین سلفی دون نمایشگر داخل تاریخ ۲۶ ژوئن برابر با ۵ تیرماه باشیم. اوپو با انتشار ویدئویی، سفر تکاملی اوپو بخاطر بهبود فناوری دوربین سلفی را علامت می دهد. در ویدئوی بوسیله اشتراک گذاشته شده، دوربین گوشی های هوشمند سری اوپو N، بریدگی بالای نمایشگر چکه ای شکل، دوربین کشویی تو اوپو فاید ایکس و درنهایت دوربین سلفی باله ی کوسه (shark-fin) تو گوشی هوشمند اوپو رنو عرضه داده شده است.  مقاله های مرتبط:گوشی های هوشمند با دوربین دون نمایشگر امسال بوسیله راسته عرضه نمی شوندنمایش اولین دوربین های سلفی تحت نمایشگر توسط اوپو و شیائومی

ویدئوی به تعهد پرداخت گذاشته شده به خوبی سیر تکاملی که چینی ها برای بهبود فناوری دوربین سلفی در پیش خمود اند را به تمثال می کشد و درنهایت به دوربین سلفی مافوق نمایشگر می رسد. در فریم پایانی ویدئو، گوشی هوشمند اوپو با دوربین سلفی زیر نمایشگر و نقشه کشی دستگاهی تمام ورق به مرحمت بوسیله تصویر کشیده شده است. 

گوشی هوشمند متاخر اوپو، نخستین دستگاه در گیتی خواهد حیات که با دوربین سلفی دون نمایشگر معرفی و بوسیله بازار عرضه خواهد شد. پیش تر، اوپو کلیپ کوتاهی در شبکه ی اجتماعی ویبو بوسیله اشتراک گذاشته بود که گوشی هوشمند جدیدی با دوربین زیر نمایشگر را نشان می عدالت. در حاصل ی استفاده از دوربین زیر نمایشگر، دیگر نیازی به انشقاق بالای صفحه خواه بریدگی جرعه ای شکل، حفره ی روی نمایشگر و دوربین کشویی بخاطر قرارگیری دوربین سلفی نخواهد وجود و کاربران می توانند از دستگاهی طولانی صفحه روزی ببرند. 



وقتی ویدئوی مربوط بوسیله فناوری دوربین سلفی دون نمایشگر منتشر شد، براون شن اعلام کرد که فناوری دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر در مراحل اولیه ی توسعه ی خویشتن صبر دارد. وی اعلام کرد:در حال حاضر، برای آنکه تصاویر مربوط بوسیله دوربین سلفی زیر نمایشگر با تصاویر دوربین عادی شباهت داشته باشند، با مشکلاتی رو بوسیله رو هستیم و با کمبود چونی پرتو شمایل مواجه می شویم. به رویت نمی رسد که فناوری متاخر به این سرعت بتواند به نقطه ی تکاملی خود برسد.

هنوز چند ساعت از پراکندن ویدئوی اوپو نگذشته بود که شیائومی همچنین فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر خود را به نمایش گذاشت. در ویدئوی به تعهد پرداخت گذاشته شده از سوی شیائومی، گوشی هوشمند شیائومی می ۹ با دوربین سلفی زیر نمایشگر عرضه داده شده است. اوپو تنها تولیدکننده ی گوشی های هوشمند راسته نیست که روی ترقی ی فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر کار می کند. شرکت های دیگری همچون شیائومی، ویوو و سامسونگ نیز در حال توسعه ی فناوری دوربین سلفی زیر نمایشگر هستند. پیش پر حرارت گفته شده وجود که سامسونگ مبتلا کار روی دوربین سلفی زیر نمایشگر گوشی های هوشمند است. بیشتر بخوانید:می بند 4 شیائومی درون کمتر از ده روز فروش میلیونی را تجربه کردشیائومی CC9 یازده تیرماه معرفی می شودنخستین ویدئو تبلیغاتی شیائومی می CC و رندرهایی از می CC9e نظر شدگوشی های هوشمند سری CC شیائومی با زبان طراحی متفاوت عرضه می شوندمقایسه شیائومی می سد 4 با دست بندهای هوشمند مطرح راسته
اگرچه هواوی در این روزها مشکلات متعددی را تجربه می کند، ولی این شرایط باعث نشده تا این مشارکت چینی از امتداد ی سطر خود برای ترقی ی وسیله های جدید منصرف شود. براساس طرح موجود درون پتنت جدیدی که توسط LetsGoDigital به مشت آمده، نسل بعدی گوشی هوشمند تاشدنی هواوی میت ایکس احتمالا از برخی ترفندهای به حکم محزون شده در گوشی هوشمند تاشدنی سامسونگ گلکسی فولد بهره خواهد برد.مقالات مرتبط:لابی باهم اتحاد کردن های آمریکایی برای کاهش تحریم های قضا و قدر آمریکا علیه هواویپتنت جدید هواوی و حدس پیدایش گوشی تاشدنی با سه نمایشگر

طرح این پتنت که توسط WIPO منتشر شده، یک دستگاه مجهز بوسیله دو نمایشگر را نشان می دهد که به گوشی تاشدنی گلکسی فولد سامسونگ شباهت دارد. این دستگاه به یک صفحه عرضه خارجی و یک نمایشگر بزرگ تاشدنی داخلی مجهز شده است. البته دستگاه متاخر هواوی نسبت به گلکسی فولد سامسونگ قدری بازنگری شده زیرا نمایشگر خارجی این گوشی تمام صفحه بوده و نمایشگر داخلی این مایه هم حاشیه های بسیار کمی دارد. فقط درون یک لبه از این محصول تماشایی دوربین های اصلی هستیم.



البته باتوجه به طرح های درحال ترقی ی هواوی، بوسیله نظر می رسد که مدل متاخر گوشی هوشمند تاشدنی این همدستی مزیت های خاص خود را دارد که از جمله می قابلیت به محافظت از ورقه ارائه اجنبی رمز کرد.

لازم به ذکر است که هواوی قبلا این موضوع را تأیید کرده که درحال رسیدگی روی گوشی های هوشمندی است که از مدل سازی تاشو رو بوسیله داخل بهره می برند؛ به همین دلیل می توان گفت شاید دستگاهی که درون این تصاویر به آن ها نگاه می کنیم درواقع مربوط به یک نمونه ی اولیه از این گوشی باشد. برای مشاهده ی نسخه ی کامل این پتنت می توانید به این سایت رجوع کنید.

نظر شما درمورد این مقیاس از گوشی هوشمند تاشدنی هواوی چیست؟ شما کدام طرح را بخاطر آینده ی گوشی های تاشو می پستندید؟ گوشی های تاشدنی روبه داخل یا گوشی های تاشدنی رو به بیرون؟بیشتر بخوانید:شناسایی خوب هواوی بخاطر کاربران؛ بوسیله روزرسانی P30 و میت 20 پرو با اندروید Qهواوی از گوشی های نوا 5، صوت 5 پرو و نوا 5i رونمایی کردمشکل مبصر مطالعات اعتیاد بوسیله تلفن های هوشمندلابی شرکت های آمریکایی بخاطر کاهش تحریم های دولت آمریکا علیه هواویهفته پایانی محک هواوی و زومیت: تاریخ و نحوه قرعه کشی