پترو ماشین کو

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

هم چشمی جدی بین غول دنیای فناوری یعنی مایکروسافت و استارتاپ کند افزاری اسلک نشان دهنده ی دهه ای است که سرویس های نرم افزاری شرکتی، محبوبیت فوقانی پیدا کرده اند. CNBC در جدیدترین گزارش خویشتن مطالبه می کند که مایکروسافت تیمز نسبت به اسلک تفوق دارد. گزارش مذکور، تعداد کاربران و کاربرد از درخت سرو های تو مستخدم را درون فصل چهارم سال جاری میلادی بررسی کرده است. گزارش متاخر با یک نظرسنجی از میان فعالان گوناگون دنیای فناوری ادا شد. ۵۸ درصد از شریک شدن کننده ها اخبار کردند که در همکاری خویشتن از تیمز استفاده می کنند، درحالیکه تنها ۳۰ درصد، اسلک را به عنوان افزار وابستگی داخل مستخدم نام گرفتار بودند.

انبازی کننده ها داخل نظرسنجی CNBC از میان اعضای گروهی موسوم به Technology Executive Council در این رسانه برگزینی شدند. گروه مذکور، شامل افرادی می شود که در موقعیت های معاونت مبصر فناوری در شرکت های ارشد و همچنین موسسه های دولتی و غیرانتفاعی فعال هستند.مقاله های مرتبط:اسلک: مایکروسافت تیمز خیر تنها محصولات، بلکه تبلیغات ما را نیز کپی می کندچرا مایکروسافت می تواند اسلک را به زیر بکشد؟

مدیرعامل اسلک، استوارت باترفیلد ابتدای ماه جاری میلادی ادعا کرد که بسیاری از کاربران اسلک، از نرم افزارهای آفیس ۳۶۵ استفاده می کنند، ولی ابزار آن ها برای ارتباط درون سازمانی، هنوز اسلک است. او در مصاحبه ی خود گفته بود که تعداد کاربران مجهز به آفیس ۳۶۵ در اسلک اوج گزارش می شود. درواقع آن کاربران با حیات داشتن گزینه ای مشابه داخل باندل ۳۶۵ یعنی تیمز، باز هم اسلک را تقدم می دهند.

مایکروسافت کمی پس از مصاحبه ی مدیرعامل اسلک، آمار شایان توجهی از تعداد کاربران سرویس خود منتشر کرد. آن ها توقع می کنند که تیمز ماهانه ۲۰ میلیون کاربر کوشا دارد. مایکروسافت ابتدایی بار پس از IPO اسلک، اقدام به انتشار آمار درخت سرو تیمز کرد. پس ازآن اسلک در ماه اکتبر، وقوف از آمار ۱۲ میلیونی کاربران فعال ماهانه داد.

جرد اسپاتارو، معاون مبصر سازمانی مایکروسافت در آفیس ۳۶۵ در بیانیه ای به CNBC گفته حیات که از حق انتخاب کاربران خوشحال است و گزینش تیمز را مایه ی خرسند بیان کرده بود. او باور دارد کاربران بوسیله این خیال تیمز را گزینش می کنند که قابلیت های بیشتر را در یک اپلیکیشن واحد ارائه می کند.



اسلک در گزارش مالی ماه دسامبر تقاضا کرد که تعداد مشتریان پولی با درآمد سالانه بیش از یک میلیون دلار، بخاطر اولیه وهله به عدد ۵۰ فصیح است که نسبت بوسیله آمار ۳۰ سال گذشته، پیشرفت برازنده توجهی محسوب می شود. باترفیلد در گزارش سابق الذکر گفته بود که حداقل ۷۰ درصد از مشتریان از آفیس ۳۶۵ استفاده می کنند. تا تاریخ ۳۱ اکتبر سال جاری، ۲۶ هزار همدستی از خدمات هر دو سرو استفاده می کنند.  تعداد مشتریان پولی اسلک نیز با رشد ۳۰ درصدی نسبت بوسیله سال گذشته به ۱۰۵ هزار شریک رسید. اسلک باتوجه به همین آمارها، پیش بینی مالی خویشتن را برای سال آینده اضافه داد، اما بوسیله هرحال بها سهام آن ها پس از اعلام گزارش درآمد، کاهش یافت.مدیران اسلک می گویند آمارهای مایکروسافت تیمز گمراه کننده است

برخی از تحلیل گرانبها راسته اعتقاد دارند قرار داشتن تیمز در باندل یواش افزاری آفیس ۳۶۵ کمک شایانی به افزایش تعداد کاربران سرو می درنگ. درواقع از نظر آن ها احتمالا مایکروسافت تا اینکه کاربران ۳۶۵ که از تیمز مصرف نمی کنند را حزن جزو کاربران فعال حساب می کند. ردموندی ها به این ادعا تاثیر نشان دادند. آن ها می گویند نصب بودن تیمز و اجرای آن تو بارگذاری ویندوز، به عنوان آمار کاربر کوشا ماهانه محاسبه نمی شود.

باترفیلد می گوید مایکروسافت در میدان سرویس های ارتباطی در سازمان، عمدا یک ضلالت را در آمارها خلق کردن کرده است. به علاوه از نظر او تعداد اضافی از کاربران تیمز نیز به الزام از درخت سرو تجاری اسکایپ (Skype for Business) به تیمز نقل مکان کرده اند؛ سرویسی که طبق اطلاع دادن ردموندی ها درون سال ۲۰۲۱ بازنشسته می شود.

برایان الیوت، دستیار ارشد و مدیر کچل پلتفرم در اسلک در مصاحبه ای با CNBC پیرامون آمار کاربران فعال سرویس ها گفت:بهتر است فراموش نکنیم که همه ی آمارهای کاربران فعال ماهانه به صورت طبق محاسبه نمی شوند. اعداد منتشرشده از نظرسنجی برازنده پیش دماغ حیات. درواقع ما خواهش داریم که اعداد باز غم افزودن پیدا کنند. درواقع تیمز و اسلک، ابزارهای متفاونی هستند که بخاطر مقاصد متفاوت استفاده می شوند. دراین میان اهمیتی هم ندارد که مایکروسافت چه مقدار بخاطر خلق کردن تیرگی تو میدان مجاهدت کند.



فدایی انتزاع گران عقیده دارند مایکروسافت از موفقیت های اسلک عاطفه بی تابی می کند. از نظر آن ها اسلک داخل شرکت های فناوری و راه اندازی هایی که عظمت بیشتری بوسیله فناوری می دهند، محبوبیت بیشتری دارد که بخاطر ردموندی ها خطرناک است. غول یواش افزاری اکنون کاهش تعداد کاربران اوتلوک را مشاهده می نرم که یکی از سرو های بنیادی بخاطر کسب وکارش محسوب می شود. به هرحال شاید مشق بیش از اندازه روی آمارهای تیمز نیز به اندیشه همین عاطفه کار بزرگ باشد.

سهام داران اسلک نگران هستند که تیمز بوسیله محصولی کافی و کم ارزش بخاطر کاربران تبدیل شود. به هرحال فدایی از تحلیل گران باور دارند که سرمایه گذاران نباید زیاد از کمیت نگران موفقیت تیمز باشند. بوسیله هرحال اسلک اندوه مانند دیگر استارتاپ هایی که اخیرا IPO شدند، مطالبه می کند که به زودی به سوددهی می رسد.

ارزش سهام اسلک از زمان نمایش ی عمومی با سقوط ۴۰ درصدی مواجه شد. درون جبهه ی مقابل، برخی رسانه ها ادعا می کنند که تیم بیع مایکروسافت همه ی سعی خود را به کار می گیرد تا کاربران جدیدی را به تیمز افزودن یواش و اربران جدید و باستانی مایکروسافت را نشانه رفته است.

پنج همکاری کننده از ۵۱ نفر مجهز در نظرسنجی CNBC ادعا کردند که مایکروسافت، باهم اتحاد کردن آن ها را را مجبور بوسیله توقف استفاده از اسلک کرده است. البته ۹۰ درصد از آن ها هیچگاه گونه فشاری را از سوی شریک شدن مذکور تقاضا نکردند. ازطرفی کارشناسان روابط عمومی اعتقاد دارند چنین رویکردی خلاف سیاست های کاری مایکروسافت خواهد بود. درنهایت، مدیرعامل اسلک عاری توجه به آمارهایی که منتشر می شود، تیمز را تهدیدی برای شرکتش نمی داند و داخل گفتگو های خود، روی همان استفاده متفاوت اسلک و تیمز، تمرکز می نرم.بیشتر بخوانید:مایکروسافت مروگر Edge مبتنی بر کرومیوم را از طریق Windows Update منتشر می کندتسلا و شریک های بزرگ فناوری به حمایت از فقره الزامی کودکان بازپرس شدندSwiftKey مایکروسافت بسیار از ۵۰۰ میلیون وعده گمارش شده استوبسایت جدید افزونه های مرورگر Edge مبتنی پیاده شدن کرومیوم با انواع افزونه ها به وضع افتادقابلیت برقراری تماس تلفنی به اپلیکیشن Your Phone ویندوز 10 افزایش شد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، نسوان بی خانمان سرنوشت تقریبا مشابهی دارند. آنها خانه و زندگی ندارند، امر ندارند، شب ها جایی بخاطر ماندن و جماع کردن ندارند و گرسنه اند و گاهی حاضرند بخاطر دور ماندن از دست مرگ، تن به هر موثر بدهند.

رکنا در گزارشی ابتکاری درباره زنی تالیف است که اطراف بهشت زهرا عمر می یواش. زندگی که نه؛ زیست می نرم و بخاطر سیر کردن ناف خود دست بوسیله کارهایی می زند که شب ها کابوسش را می بیند. زنی به نام «ثریا». او می گوید از کودکی از قبر می ترسید اما دیگر همه جاهایی که تو برد و باران پناهگاه آنها هستند، تفاوتی با داخل خاک ندارند.

او می گوید: خیلی زرنگ باشیم، در گوشه و کنار پنهان می شویم و شب ها برای خواب به راهروهای کنار توالت ها کنف می بریم. کسی که فرز نیست، مجبور می شود از پول کارت متروی خودش کمتر کند و سوار مترو شود و به پارک های شهر امن ببرد. البته پارک برای عیال ها زنهار نیست. جای خواب؛ راهروی دستشویی

هوا سرد است و ساکنان اطراف ارم زهرا پناهی به سوا این منطقه ندارند. برخی از آنها در چادرهای مسافرتی سکونت دارند و برخی دیگر با یک زیرانداز دون آفتابگیرها یا همان آلاچیق های آهنی عمر می کنند.

اعتیاد و موادمخدر اینجا دست از ضابطه جوانان برنمی دارد و هستند جوانانی که در محوطه بیرونی نشئگی را تجربه می کنند. اکثرشان ساکنان اطراف فردوس زهرا هستند. بعضی از آنان ورشکسته های اقتصادی هستند که خانه و زندگی و دار و ندار خود را از دست داده اند و زمان حال کارشان به اینجا کشیده است.

ثریا اندوه در همین منطقه زندگی می نرم. او می گوید: اینجا خاتمه خط است. عاقبت دنیا که شنیدی، همین جاست.

او می گوید: از زمانی که فضا سرد می شود، به راهروهای کنار مستراح زنهار می بریم. بهینه مکان زیرپله است. تو زیرپله باد کمتر تو اندام مان می پیچد. بارش هم روی سرمان نمی ریزد. یک روز بامداد بیدار شدیم و دیدیم یک فرزند حدودا ۳۲ ساله از سرما خنک خورده است.

یکی دیگر از زنان می گوید: داخل حرم طعام می دهند و گرم است. اما اگر بخواهیم خبردار حرم بشویم، باید ساک هایمان را به امانتداری حرم مطهر بسپاریم. همه زندگی من داخل همین کوله است. امانتداری حرم بی قراری بیشتر از ۳ زمانه ابزار مان را نگه نمی دارد. وقتی خیلی سرد باشد و نتوانیم سرما را بردباری کنیم، ۳ ساعتی ادوات مان را می سپریم بوسیله امانتداری و می رویم داخل حرم تا کمی گرم بشویم. چنانچه بیشتر از ۳ شایسته کردن درون حرم بمانیم، با بدبختی می توانیم اسباب مان را پس بگیریم. وقتی می فهمند اینجا زندگی می کنیم، به ما کار نمی دهند

ثریا می گوید: چند دم پیش بعد از دو روز گرسنگی مجبور شدم تن بوسیله خواسته ۳ مرد بدهم. شده که دو روز چیزی نخورده باشی و خودت را با آب سیر کنی؟ هیچگاه لحظه فکر نمی کردم برای یک ساندویچ فلافل شب تاریک داخل خاک هیکل بوسیله خواسته مردها بدهم.

ثریا دنبال حکم است و تاکید می کند: اگر فقره ظرفشویی هم پیدا کنم، می روم اما مردم وقتی می فهمند ما اینجا زندگی می کنیم، به ما فقره نمی دهند. زنان و مردانی اینجا به سرانجام خط رسیده اند.

از او می پرسم چرا خود را به انباشتگی نسوان معرفی نمی کند؟ می گوید: همین یاری اجتماعی را می گویید؟ آنجا همیشه بسته است. سه سال پیش یک خانمی آمد اینجا گفت هیکل شورای روستا است. عطرش آدم را سرمست می کرد. با او حرف زدیم. اما چه اتفاقی افتاد؟ هیچگاه. ما هنوز اینجا هستیم و جزو آمار به حساب نمی آییم. مشکل از خود نسوان کارتن رویا است

در این میان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران در خصوص برهان زنهار بازی کردن زنان کارتن خواب بوسیله گورهای خالی بوسیله جای حضور در مددسراها به ایلنا گفت: ممکن است این افراد معتاد باشند و به برهان اینکه می خواهند مواد مصرف کنند، تمایلی به محضر داخل این مکان ها نداشته باشند.

ثریا شارقی در فایده به اشاعه معارفه جناب فداکار زنان کارتن خواب در بهشت زهرا و زندگی در گورهای خالی گفت: باید صحت و سقم این وقوف تجسس شود. اگر چنین موضوعی باشد، قطعا بخاطر ساماندهی این زنان اقدامات لازم ایفا خواهد شد.

او گفت: مکان هایی مانند ماشین سرا، مددسرا و گرمخانه بخاطر نگهداری از این نسوان ایجاد شده، ولی چندی از آنها به دلیل معتاد بودن، تمایلی بوسیله درگاه در این مکان ها ندارند.

مدیرکل امور بانوان و قوم استانداری تهران درون پاسخ به این سوال که آیا با توجه به حضرت حدود ۲ هزار زن کارتن خواب معتاد متجاهر، حجم کافی برای نگهداری این نسوان وجود دارد، اقرار کرد: اگر این زنان خودشان تمایل به حضور داخل خانه های امن را داشته باشند، حجم بخاطر نگهداری آنها وجود دارد.

شارقی گفت: چندی از این نسوان کارتن رویا افرادی هستند که معتاد نیستند، اما کارتن خوابند. این افراد چنانچه به ما مراجعه کنند، فضا برای محافظت آنها بود دارد. این زنان می توانند درون مددسراها که به رخ شبانه است جناب یابند و در این مددسراها می توانند غذای گرم دریافت کنند، ولی درون طول روز نمی توانند درون این مددسراها بمانند.

این مسئول ادامه داد: سامان سراها بی قراری مکان هایی هستند که بوسیله صورت شبانه بهره از این نسوان مراقبت می کنند. همانطور که گفتم عده ای از این نسوان خودشان تمایل به آستان در این جا ها ندارند، البته امکان پذیر است از این مکان ها نیز وقوف کافی نداشته باشند، ولی این امکانات برای این زنان پیش بینی شده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران تاکید کرد: باید یک فکر اساسی برای این افراد قیافه بگیرد. حرم امام خمینی که نمی تواند جایی بخاطر حضور این افراد باشد. باید یک اقدام عمده در این خصوص انجام شود. البته همانطور که گفتم، شاق از ملک خویشتن این افراد هم هست. چون تمایلی به درگاه در گرمخانه ها و ... ندارند.

شارقی گفت: چنانچه نیروی انتظامی با این افراد روبرو شود، آنها را به فرخوراک پزی تحویل می دهد. قطعا این موارد توسط نیروی انتظامی مشاهده نشده اند.
کرین ۹۹۰ (Kirin 990) جدیدترین تراش ی پرچم دار هواوی است که زمان زیادی از معرفی رسمی اش نمی گذرد؛ بااین حال شایعات درباره ی نسل بعدیتراشه های موبایلی خانواده ی کرین از همین زمان حال آغاز شده اند و رسانه های مختلف بوسیله آن ها می پردازند. بنابه ادعاهای افراد مطلع از جریان توسعه ی تراشه ی کرین ۱۰۲۰ با کدنام Baltimore، این تراشه ی جدید صبر است درون مقایسه با نسل فعلی، کرین ۹۹۰، گشایش زیاد وقار بوسیله خود ببیند. درواقع گفته شده است کرین ۱۰۲۰ ازلحاظ سرعت پردازشی خام، تقریبا ۵۰ درصد بهتر از کرین ۹۹۰ خواهد بود.

تراشه ی جدید کرین ۹۹۰ تو مقایسه با کرین ۹۸۰ بیشتر در مرزوبوم ی کاهش استعمال انرژی و البته سلاله پنجم شبکه های ارتباطی (5G) بهبود هایی بوسیله خود دیده است؛ البته تفاوت هایی حزن در بین ۹۹۰ و ۹۸۰ تو حوزه ی سرعت پردازشی دیده می شود. با این همگی طبق ادعاهای جدید، خراش ی کرین ۱۰۲۰ به لطف نصیب مندی از لیتوگرافی ۵ نانومتری و هسته های متاخر پیدایش آرم با شهرت Cortex-A78، در حوزه ی عملکرد پردازشی بهبودهای درخورتوجهی به خود خواهد دید و اقتدار بسیار زیادی خواهد داشت.



نکته ی جالب این است که کرین ۱۰۲۰ استراحت است عزب تراشه ی پرچم داری باشد که برای پردازش وظایف مختلف مستقیما سراغ هسته ی Cortex-A78 برود و از Cortex-A77 استفاده نکند. درون مقایسه ای نااستوار وارد می شویم کرین ۹۹۰ از Cortex-A76 بهره می گیرد و درمقابل، تراشه ی Dimensity 1000 مدیاتک همچون تراش ی موردانتظار اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام اعتماد بر هسته های جدید Cortex-A77 هستند. با درنظرگرفتن این توضیحات، شوق داریم گوشیمیت ۴۰ پرو (Huawei Mate 40 Pro) بوسیله قدرتمندترین و بهینه ترین جهیز-روی-چیپ ساخت هواوی مهیا شود و قدرت پردازشی چشمگیری داشته باشد.

تو حال حاضر، جزئیات بیشتری از خراش ی اتیه هواوی به تعهد پرداخت گذاشته نشده است. برازنده ذکر است هواوی معمولا سپتامبر هر سال میلادی (اوایل شهریور تا اوایل مهربانی) خراش ی جدید سری کرین را رونمایی می کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی پردازنده ی کرین ۱۰۲۰ هواوی چیست؟ بیشتر بخوانید:میدان جهانی گجت های پوشیدنی در خلع سوم ۲۰۱۹ رشد ۶۵ درصدی تجربه کردمادربرد جدید هواوی با پردازنده های مبتنی بر ARM در رایانه ها شخصی استفاده می شودچین سازمان های دولتی خود را از کاربرد از فناوری های آمریکایی منع کردهواوی سیستم عامل هارمونی را در محصولات بیشتری ارائه خواهد کردگوشی های 5G سهم ابتیاع ۵ درصدی بازار پرچم داران را ازآن خود کردند
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، بازی فینال رقابت های والیبال جام مجتمع های جهان ۲۰۱۹ برزیل، یکشنبه شب (۱۷ آذر) برگزار شد و در پایان تیم لوبه ایتالیاتوانست با برتری سه کنار یک مقابل تیم ساداکروزیرو برزیل، برای نخستین کود عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود درنگ.

غفور و یارانش در ست های اول، سوم و چهارم به نظام با نتایج ۲۵-۲۳، ۳۱-۲۹ و ۲۵-۲۱ میزبان خویشتن را شکست دادند و تنها در ست دوم با نتیجه ۱۹-۲۵ شکست خوردند.

بوسیله این تزیین امیر غفور، قفا خط زن تیم ملی والیبال ایران که با آویشن لوبه این قهرمانی را به دست آورد، اولین ایرانی است که مقام مطلع را درون هم چشمی های والیبال مجلس های گیتی کسب می کند.

لژیونر والیبال ایران بخاطر لحظات کوتاهی تو این بازدید دانا زمین شد و یک نمره را برای آویشن خود کسب کرد.

در دیدار رده بندی نیز تیم زنیتروسیهبا پیروزی سه پیاده شدن صفر برابر الریان قطر به علامت برنز رسید.
محتوای پا بر جا این یادداشت متعلق به سایت کجارو بوده و تو زومیت بازنشر شده است.

داخل مواقع بحرانی و تخلیه ی اضطراری هواپیما، برخی مسافران ابرام دارند بوسیله همراه چمدان هایی که با خود بوسیله داخل کابین برده اند، پیاده شوند. همین موضوع به دغدغه ی اصلی مهماندارانی تبدیل شده است که شهریه ی تخلیه ی هواپیما در سریع ترین زمان ممکن را پیاده شدن عهده دارند. راهنمای معامله بلیط هواپیمای کجاروبلیط چارتر چیست؟بلیط Open Jaw چیست؟چگونه بلیط جت را کنسل کنیم؟چگونه به راحتی بلیط جت تدارک کنیم؟چگونه بلیط جت ارزان بوسیله اروپا رزرو کنیم؟بهترین زمان بخاطر خرید بلیط مناسب هواپیما چه زمانی است؟

مدتی پیش، یک هواپیمای آئروفلوت درون روسیه مجبور بوسیله فرود اضطراری شد که پس از فرود آتش گرفت؛ ویدئوهای این تصادم در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می داد در چنین بحبوحه ای، فدایی مسافران ظاهراً از این لحظات حساس بخاطر حمل کیف ها و چمدان های خود از داخل جت به بیرون استفاده کرده بودند. مقابل گزارش های یک جایگاه رادیویی، تعدادی از مسافران بوسیله تامل حمل چمدان هایشان، مانع از خروج سریع سایر مسافران شده و به این ترتیب مسئله تخلیه را نرم کرده بودند.

آژانس خبری اینترفاکس گزارش کرد درحالی که عده ای از مسافران به سراغ چمدان های خویشتن رفته بودند، عده ای دیگر که قصد فرار داشتند، در مورد راهروی این هواپیمای روسی گیر افتادند. داخل این سانحه حداقل ۴۰ نفر جان خود را از دست دادند. سارا نلسون (Sara Nelson)، رئیس انجمن مهمانداران در هم گذاری ی کارگران آمریکا، می گوید:ما در حوادث اخیر، بارها و بارها شاهد این بوده ایم که مسافران در شرایط اضطراری به جای تخلیه ی سریع هواپیما، مجاهدت می کنند که چمدان های خود را از قفسه های بالاسری پایین بیاورند. این موضوع از طرف ستاد ملی ایمنی حمل ونقل ایالات متحده آمریکا و اداره ی فدرال هوانوردی، به عنوان خطر ایمنی تعیین شده است.



فرانک جکمن (Frank Jackman)، سخنگوی اساس ایمنی تصعید که یک سازمان غیرانتفاعی است و راهنمایی ها و منابع لازم را بخاطر صنعتی محموله ونقل هوایی و هوافضا مجهز می کند، می گوید:چمدان یا لذت دستی تان قطعاً مقدار مردن ندارد. علاوه بر این، شما نمی خواهید مسبب زخمی شدن یک مسافر دیگر شوید.

با اینکه هبوط جت بوسیله ندرت عارض می دهد، بسیاری از مسافران از تصعید می ترسند. بخشی از تشویش آن ها از آنجا نشئت می گیرد که تفکر می کنند در قیافه بروز مشکل نمی توانند هیچ کاری برای رهایی خویشتن ارتکاب دهند؛ اما این اعتقاد چندان هم درست نیست. مسافران چه قبل از سوارشدن به هواپیما و چه زمانی که روی صندلی خود در هواپیما نشسته اند، با عمل یک سری امور در شرایط اضطراری از عموم اینکه ظرف چمدان های دستی خویشتن درون داخل کابین را بزنند، می توانند شانس نجات خویشتن را افزایش دهند. در امتداد ی این مقاله از کجارو بوسیله برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

برای مشاهده فهرستی جامع از گوناگون بلیط جت به نشانه موردنظرتان از کجارو کمک بگیرید. ازطریق اتومبیل جستجوی پرواز کجارو، جستجوی آسان بلیط هواپیما به مقاصد داخلی و خارجی، مشاهده و مقایسه یکجای قیمت بلیط پروازهای سیستمی، چارتری و لمحه آخری به نشانه دلخواه و همچنین برگزینی مفت ترین گزینه فراهم شده است.پوشاندن لباس های کاربردی



طی سفر از پوشیدن شکل هایی با الیاف قابل اشتعال بسان نایلون و پلی استر اجتناب کنید. لباسی با آستین بلند و شلوار بلند بپوشید تا از پوست شما دربرابر آتش سوزی و انشقاق های احتمالی محافظت درنگ. سارا نلسون می گوید:ارسی بنددار بپوشید و از پوشاندن کفش های پاشنه دار بوسیله خصوص پاشنه بلند یا صندل لاانگشتی بپرهیزید. درواقع کفشی بپوشید که در پای شما لَق نزند. کفش تان را همچنین تو طول سیر تکاملی درنیاورید.

فرانک جکمن نیز اندرز می درنگ که مسافران باید کارت شناسایی خود را در یخه شان نگه دارند.تصعید مستقیم



عروج هوایی یکی از امان ترین روش های عروج به احصائیه می رود، هرچند پژوهشی از مشارکت بوئینگ در سال ۲۰۱۷ نشان داد که اکثر سوانح طی برخاستن خواه فرود آمدن هواپیماها پیوستگی می افتند؛ بنابراین هرچه تعداد تصعید مسافران کمتر باشد، پرواز و فرود کمتری را نیز تجربه خواهند کرد و بوسیله این نظم پرواز مستقیم می تواند بهینه گزینه باشد.برگزینی صندلی



براساس اعلام دایره ی هوانوردی فدرال آمریکا، هیچ چیزی بوسیله اسم بهترین صندلی در هواپیما بود ندارد؛ بااین حال بسیاری از مردم معتقدند که برگزینی بخش قفا جت و صندلی کنار راهرو هنگام خریدبلیط هواپیما، پناه ترین محل هواپیما به احصائیه می رود.

روزنامه ی تایمز تو سال ۲۰۱۵، تجزیه وتحلیلی روی اجل های شاگرد از سفرهای فلکی انجام داد و گرفتن که نرخ مرگ ومیر داخل صندلی های یک سوم انتهایی اتاقک هواپیما ۳۲ درصد است؛ درحالی که این موضوع برای یک ثالث جلویی و وسط کابین، به تزیین ۳۸ و ۳۹ درصد عنوان شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید درون صدمه ی هواپیمای روسی، مقدر شدن انتهایی هواپیما، بدترین نقطه بود؛ چراکه مردم تو همان جا گیر افتاده بودند.در های خروج



مسافران به محض اینکه سوار هواپیما می شوند، باید در های خروجی را پیدا کنند. درضمن به یاد داشته باشید که مقابل اعلام مهماندار و ویدئوها و دفترچه های ایمنی، نزدیک ترین وضع در رو شاید درست پشت قاعده شما باشد. سارا نلسون می گوید:به محل صندلی تان و آنچه در دوروبر تان قیافه می دهد، توجه کنید. ببینید که تو های خروج کجا صبر دارند و مهمانداران هواپیما که می توانند به کمک شما بشتابند، چه کسانی هستند.

علاوه به خشکی امدن این، باید تعداد ردیف های صندلی بین نگرش نشستن تان تا در خروج را بشمارید؛ چراکه اگر دودی کابین جت را فرا بگیرد، شما نمی توانید درون خروج را ببینید؛ اما با محاسبه ردیف ها می توانید خود را به آن برسانید.توجه بوسیله نکات امن



شنوایی کردن به نکات حمایت که مهماندار عنوان می کند، خسته کننده است، داخل عین حال می تواند جان شما را نجات دهد؛ چراکه چنانچه همگی ی نکاتی را که شنیده یا دیده اید نیز بوسیله خیال نسپرده باشید، در مواقع اضطراری بهتر می دانید که چه مفید باید عمل دهید. پس علاوه بر شنیدن نکات ایمنی، کارت های ایمنی را بررسی کنید. سارا نلسون دراین باره توضیح می دهد:مسافرانی که بوسیله نکات ایمنی ذکرشده توسط مهماندار یا ویدئو توجه می کنند، آگاهی بیشتری از محیط اطراف خود به دست می آورند.

فرانک جکمن نیز نصیحت می کند که مسافران بوسیله این نکات ایمنی ارائه شده دقت کنند. او در ادامه می گوید:حقیقتاً با همگی ی ادراک وحواسم بوسیله این نکات شنوایی نمی کنم؛ ولی ازآنجاکه حاوی یادآوری های مهمی هستند، ارزشش را دارد که برایش دم بگذارید.کمربند صندلی



کسانی که برای اولین بار بوسیله سفر هوایی می روند، شاید ندانند که کمربند زنهار صندلی خود را چطور باز کنند و تو صورت بروز سانحه، دستپاچه یا وحشت خورده می شوند؛ موضوعی که برای سایر مسافران دردسرساز است. به همین دلیل یادگرفتن کار با تسمه ایمنی می تواند درون شرایط اضطراری، خیلی مثمرثمر باشد. سارا نلسون می گوید:اطلاع از اینکه چطور از تسمه صندلی خود استفاده کنید، می تواند بر توانایی شما برای حی ماندن تأثیر بگذارد.مایه های الکترونیکی



در صورتی که از تلفن، لپ تاپ و سایر دستگاه های الکترونیکی در در هواپیما استفاده می کنید، سیم آن را از جلوی وضع بردارید. درضمن این وسایل را نزدیک بوسیله خودتان نگه دارید تا در مواقع بحرانی به این طرف و آن طرف متباعد نشوند. سارا نلسون می گوید:مسافران راحتی نیست که در طول پرواز، دستگاه های الکترونیکی خود را به صاعقه وصل کنند، چراکه این کار می تواند خطرناک باشد. درواقع در شرایط اضطراری، هر چیزی که تو در کابین هواپیما حرکت داشته باشد، می تواند به طور بالقوه به دیگران آسیب برساند.

 ارزان ترین بلیط هواپیما به مقصد اجنبی یا داخلی خود را درون کمترین زمان بوسیله کمک کجارو تدارک کنید. ما با همکاری آژانس های هواپیمایی این امکان را بخاطر شما مهیا کرده ایم تا با جستجوی ساده، بلیط هواپیما موردنظرتان را بوسیله سادگی خریداری کنید.بیشتر بخوانید:راز ملبس پرواز هواپیماها در ارتفاع بی شمار بالا چیست؟چگونه بهترین تجربه عروج به بالی را داشته باشیم؟کدام فرودگاه کمترین تاخیر تصعید داخل دنیا را دارد؟چگونه و از کجا بلیط مفت جت بخریم؟اهمیت برگ ماشینی در فرودگاه ها داخل چیست؟
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایلنا،  دستیار نخست مهتر جمهوری، تو تشریفات روز ملی صادرات که تو سالن اجلاس سران داخل حال برگزاری است، اسحاق جهانگیری دستیار اول رئیس جمهور با اشاره بوسیله رسالت و نقش صادرکنندگان در وضعیت فعلی صرفه جویی ناحیه گفت: هر کسی که امروز برای ملک صادرات انجام می دهد خوب تشخیص داده که احتیاج ناحیه کجا است و تو آن قسمت فعالیت می کند. ای کاش این مراسم داخل روز ملی که داخل تقویم درج شده برگزار می شد هرچند بنیادی تجلیل از این بزرگواران است.

وی دنباله عدل: نزدیک به دو سال است که از فشار جدید قضا و قدر آمریکا ثمر ملت ایران می گذرد. آمریکایی ها پس از اینکه برجام امضا شد و فضا برای توسعه و پیشرفت کشور فراهم گردید و تعاملات بین المللی درون شکل مطلوبی قرار گرفت، آنها به دستاویز تبدیل رئیس جمهور به برجام پشت پا زدند و با در رو از آن فشار یدکی را بوسیله مردم ایران متوجه کردند و بدون هیچگونه پرده پوشی اعلام کردند که می خواهیم بیشترین فشار را به نظام و ملت ایران باخبر کنیم.

جهانگیری گفت: اندیشه آنها این بود که با این فشارها، نظام به فروپاشی خواهد رسید و حتی جامع ارضی ایران از بین خواهد رفت. حتی آنها به مرحله ای رسیدند که بانک مرکزی را که قبلا تحت موضوع دیگری تحریم شده بود این بار بوسیله لقب تروریسم تحریم کردند.

معاون شروع رئیس جمهور با اشاره بوسیله گفتگو های مقامات آمریکا مبنی پهلو به صفر رساندن خرید نفت ایران گفت: آنها داخل این فرمان عقیم ماندند. با اینکه بوسیله کشورهای دوست فشار آوردند و کارگر کردند که جرأت معامله نفت از ما را نداشته باشند اما ما با مصرف از دیگر اسلوب ها به سودا نفت خود ادامه دادیم و امروز اعلام می کنم که آنها نتوانستند فروش نفت ما را به صفر برسانند.

وی امتداد داد: آمریکایی ها حتی پس از تحریم نفت برای آنکه فشار را بیشتر کنند، پتروشیمی و فلزات را همچنین بایکوت کردند اما با حیات تمام این مشکلات، ما امروز می توانیم توقع کنیم که اقتصاد ایران سرپا ایستاده است. آنها حتی سراغ جنگ روانی همچنین رفتند و شبکه های تلویزیونی را با پول سعودی ها و اماراتی ها تاسیس کردند ولی باز نتوانستند موثر از پیش ببرند. با وجود تحریم های بانکی و کشتیرانی بازهم رخت صادر کردند و ارز واردات ملک را تامین می کنند، باید مشت آنها را بوسید.

جهانگیری تصریح کرد: هر اتفاقی که امروز در منطقه رخ می دهد درون راستای ضربه زدن بوسیله ایران است. ما باید این را بپذیریم که وضعیت عمر قشر متوسط و فقیر در ابکی ترین دوران خویشتن پس از تنش استراحت گرفته است. ما دو گیاه اقتصادی درون سال ۹۱ و ۹۷ داشتیم. در سال ۹۱ به ما دستور خرید روزانه یک میلیون بشکه نفت را دادند اما داخل سال ۹۷ با وجود تحریم ها ما هنوز نفت خود را می فروشیم که مغز آن را اعلام نمی کنم تا فداکار خوشدل نشوند.

وی ادامه داد: مردم بیشترین فشارها را اکنون طاقت می کنند اما اقتصاد و شرایط عمومی ملک خیلی بهتر از آنی است که آمریکایی ها به ظهر آن بودند. ما درون بخش معیشت آدم باید کارهای جدی تازگی ادا دهیم. ما باید روال تکریم فرود بیاوریم؛ در مقابل ملت ایران که با تحمل محنت ها این روزها را ظهر قاعده گذاشته و حاضر نیست مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش یواش که نظم درون سربزرگی قرار گیرد. امروز مردم با چک صورت خویشتن را سرخ نگه داشته اند ولی بوسیله نظام و آرمان های آن وفادار هستند و سختی های بیش از این را همچنین تحمل خواهند کرد.

جهانگیری با اشاره بوسیله لزوم انسجام و اجتماع ملی گفت: ما بخاطر اینکه از این وضعیت سخت عبور کنیم، نیازمند انسجام و جامعه ملی هستیم. هیچ کس نباید بوسیله ظهر فرصت طلبی باشد و تامل نرم حالا فرصتی خلق شده تا شولش شمار سیاسی خود را انجام دهد. امروز ماهیت ایران تو مخاطره است. آمریکایی ها و سعودی ها ما را تهدید می کنند و تنها سیاق مقابله با آنها اجماع است. ما باید به تکثیر سرمایه مدنی قلمرو کمک کنیم. اعتماد، اشتیاق مردم و مشارکت آنها را که نماد آن همین انتخابات پیش رو است، باید بلندی ببریم. باید همه روند های قلمرو باید حفظ کردن کنند که تو بین کاندیداها نماینده دارند.

وی با اشاره بوسیله امنیت های دولت از صادرکنندگان گفت: مقرر شده که تسهیلات بانکی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان در جنین مطلع به واحدهایی تعلق بگیرند که صادرات محور هستند. درون بحث اگزیم بانک نیز مقرر شد کمیته ای طرح ادغام بانک ترقی صادرات و صندوق ضمانت صادرات را بررسی کنند و طرح نهایی را به بخت ارائه دهند.

کمک اول رئیس جمهور تو خاتمه با اشاره به اهمیت کشورهای همسایه گفت: ما باید تمرکز خویشتن را برروی صادرات به کشورهای همسایه قرار دهیم. فلسفه اصلی پیوستن ما به انجمن اوراسیا پیاده شدن همین اساس بود. صادرکنندگان ما باید از این فرصت استفاده کنند و نگذارند که میدان یکطرفه شود.
به دیدن می رسد سامسونگ بالآخره مظفر شده است اپل را به استفاده از پنل های OLED Y-OCTA در آیفون های سال آینده انگیزش یواش. سال گذشته شایعات از ظن استفاده از این پنل ها در آیفون های ۲۰۱۹ معارفه می دادند؛ با این حال درعمل، این طور اتفاقی قیافه نداد و اهالی کوپرتینو همچنان بوسیله کاربرد از پنل OLED سابق ادامه دادند. حالا برابر گزارش ETNews، سامسونگ توانسته قراردادی با اپل منعقد کند تا به عارض شخصی شهریه ی تأمین پنل های OLED موردنیاز درون گوشی های آیفون ۵/۴ و ۶/۷ اینچی را برعهده داشته باشد.

چنانچه درباره ی فناوری Y-OCTA اطلاعی ندارید، بهتر است بدانید به واسطه ی استفاده از پنل لمسی سلولی درون ورق نمایش، اضطرار به مصرف از لایه ی لمسی جداگانه در گوشی های هوشمند از بین می رود؛ از این رو، افزون براینکه بخش نمایشگر نازک تر می شود، بخشی از هزینه ی تولید برای تولیدکننده نیز کاهش صریح می یواش. توجه کنید کاهش لایه های نمایشگر علاوه بر ویژگی های مذکور، به کاهش بازتابش نورِ تابیده شده به صفحه نمایش نیز منجر می شود.

براساس گزارش ETNews، فعلا سامسونگ، تنها تولیدکننده ای است که می تواند پنل یادشده را به استاندارد موردنیاز اپل تولید یواش. درواقع، به نظر می رسد تردید اپل درباره ی ناتوانی سامسونگ تو تأمین پنل های مذکور باعث شده حیات تا ظرف استفاده از آن را در آیفون های سال گذشته بزند.



احتمال می رود کوپرتینویی ها در سال آینده، افزون بر آیفون های امسال، خاندان دوم آیفون SE را نیز با طراحی مشابه آیفون ۸ و صفحه نمایش LCD معرفی کردن کند. همچنین براسس شایعات، آیفون ۱۲ که نمایشگر ۶/۱ اینچی دارد، برخلاف نسل کنونی از پنل OLED بهره خواهد برد. با وجود این برخلاف مدل های پرو، اپل پنلِ OLED موردنیاز برای آیفون ۱۲ را مشترکا از سامسونگ و ال جی تأمین می کند. این بدین معنی است که از فناوری Y-OCTA درون این گوشی خبری نخواهد بود. 

ناگفته نماند سامسونگ از زمان گلکسی نوت ۷از پنل های Y-OCTA در گوشی های پرچم دار خود مصرف می یواش.بیشتر بخوانید:نسخه مقاوم اندروید 10 هم حالا برای سری گلکسی اس 10 درون دسترس استسامسونگ گلکسی اس 11 پلاس به سنسور فوکوس خودکار لیزری مهیا خواهد بودگلکسی اس 11 نسخه 5G در بنچمارک گیک بنچ دیده شدسامسونگ گلکسی نوت 10 لایت دارای قلم اس پن بلوتوثی خواهد بودسامسونگ احتمالا از حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در گوشی های آینده اش استفاده نمی کند
مقاله های مرتبط:هوش تقلبی اعوجاج تصاویر گرفته شده در زیر آب را حذف می کندمدل یادگیری ماشینی فیسبوک توانایی مشاوره داخل زمینه رایج و پوشش را دارد

سال ها است که درون ربط با تنهانبودن شکسپیر در نوشتن درام هایش صحبت می شود. به تازگی یک محقق از کشور چک بوسیله نام پتر پلچاچ با کمک ادراک مصنوعی توانست پرده از این تصادف بردارد و پاسخی به سؤال موردبحث دهد. جستجوگر چکی، پتر پلچاچ، سیستم تحصیل ماشینی را خلق کرده که بوسیله کمک آن می توان نمره داد کدام قسمت از جای پا «هنری هشتم» توسط شکسپیر تصنیف شده و کدام تقدیر ها توسط جان فلچر نوشته شده است. درواقع الگوریتم این هوش جعلی قادر است تا بنابر اصطلاح گزینی و ریتم نوشته، متن هر دو سخن سنج یعنی شکسپیر و فلچر را بشناسد و سبک نوشتاری آن ها را تشخیص دهد.

مطابق نظریه های پیشین، AI امروز تأیید کرد که فلچر درست نیمی از درام ی هنری هشتم را نوشته و این نتیجه ی وارسی کامل درام توسط فهمیدن جعلی بوده است. درواقع محقق چکی، پتر پلچاچ با ارائه ی متون فلچر و شکسپیر بوسیله این الگوریتم چیره شده تا سبک این دو نویسنده را بوسیله الگوریتم خود بشناساند و داخل نهایت نمایشنامه ی هنری هشتم را مطالعه کند.



طبق این بررسی ها، فلچر نه عزب داخل نگارش بخش های بدوی یک پرده ی جدید بلکه حتی در بخش های پایانی پرده های دیگر نیز دست داشته است. البته درون برخی صحنه ها همچنین نوشته هایی مرکب و ترکیبی از دو دبیر شناسایی شده که ظن داده شده، شکسپیر و فلچر شاید درون فداکار موارد از نزدیک با یکدیگر شریک داشته اند. از سوی دیگر این الگوریتم هوش مصنوعی شریک یک درام نویس دیگر بوسیله نام فیلیپ ماسینجر را با شکسپیر رد کرده است.

بوسیله طور کلی این قابلیت هوش جعلی خیر تنها اختلافات نویسندگان را تو آینده برطرف نمی یواش بلکه قطعا باعث ایجاد اختلافات بیشتری نیز خواهد شد. این فن شناسی هوش مصنوعی و یادگیری ماشینمی تواند کاربردی و مفید باشد، به سوالاتی از تاریخ پاسخ دهد و نیز با باز شناختن سبک ها، سرقت ادبی را معارفه کند؛ درنتیجه احتمالا درون آینده بسیار کاربردی خواهد بود.بیشتر بخوانید:بزرگترین تراشه دنیا، قلب تپنده ی سریع ترین رایانه ادراک مصنوعی دنیا می شودONNX مایکروسافت به بنیاد لینوکس می پیونددگوگل پروژه سرایت ۱۰۰ هزار تصویر اشعه ایکس را به خاطر مسائل حریم خصوصی راکد کردمدل تدریس ماشینی فیسبوک توانایی مشاوره در شالوده مد و پوشش را داردگوگل بوسیله جمع آوری اطلاعات مصونیت کاربران متهم شد
پیامک گردشگران سوئیسی به مرکز عملیات اضطراری یکی از کشورهای اروپایی، گزارش این سرگذشت به سازمان هواپیمایی کشور و در نهایت عملیات نفسگیر تیمی از امدادگران هلال احمر در جاده ای برفی دست به مشت هم داد تا گردشگران سوئیسی که در ارتفاعات زنجان و تو دمای چند درجه عرشه صفر درگیر شده بودند، از مرگ حتمی رهایی یابند.

به گزارش همشهری، حدود ساعت۱۸:۱۰ بیست وهفتم آبان ماه تماسی از لفظ دایره هواپیمایی کشوری با هلال احمر رخ گرفت که از گرفتارشدن زن و رجولیت سوئیسی در ارتفاعات برفی زنجان حکایت داشت. ظاهرا این زوجه و مرد که برای آفرود واقف جاده ای کوهستانی شده بودند، در مسیری که ارتفاع برف تو آن بوسیله یک متر می رسید دربند شده بودند و ریسک مرگ آنها را تهدید می کرد. آنها اما به سامانه هشداردهنده پیشرفته ای فراهم بودند که در مواقع مخاطره می توانستند از طریق آن پیامی بوسیله مراکز عملیات اضطراری درون چند قلمرو بفرستند و موضع ماهواره ای خود را به اطلاع آنها برسانند. یکی از این مراکز که پیام این ۲گردشگر را ستاندن کرده بود نیز تو ارتباط با سازمان هواپیمایی کشور، ماجرا را به مسئولان خبر داده و بخاطر نجات آنها التماس معاون کرده بود. بوسیله این زیبایی حیات که رخداد به هلال احمر گزارش شد و تیمی از امدادگران برای نجات گردشگران سوئیسی متوجه انجام شدند. خانواده نگران

بررسی های مقدماتی امدادگران نشان می داد که این که سوار بر یک خودروی لندکروز بوسیله استان زنجان رفته و تو منطقه ای که ارتفاع برف داخل آن بوسیله یک متر می رسید به دلیل خارج شدن خودرویشان از جاده، گیر افتاده اند. مهم ترین سرنخی که از مکان این که در دست بود، موقعیت جغرافیایی -کشش وعرض جغرافیایی منطقه- وجود. علاوه کنار این، سرنخ دیگری که داخل اختیار مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر بود، شماره تلفن ماهواره ای بود که تماس از ضابطه آن برقرار شده بود اما با حیات تلاش بسیار، امکان برقراری تماس با این شماره وجود نداشت.

تیم نجات بررسی محل دقیقی که این زوج درون آنجا گیر افتاده بودند را آغاز کردند و با وجود مشکلاتی که داخل جهیز اینترنتی کشور وجود داشت، با محاسبات نکته سنج توانستند مختصات دقیق محل گیرافتادن آنها را محسوس کنند؛ مکانی در ۲۸مایلی شمال مغرب زنجان، در مسیر جاده نوکیان به سمت ماسوله و در شمال خاوری روستای آندارق. از آنجا که قبل از مبدا عملیات در این مسیر ابکی و دشوار، باید صحت این گزارش تأیید می شد، با همکاری سازمان هواپیمایی کشور، با خانواده ای درون سوئیس رابطه گرفته شد و آنها تأیید کردند که عده تلفن بین المللی، متعلق به دختر آنهاست که همراه با نامزدش، سوار بر یک خودروی لندکروز برای گردش به ایران رفته اند ولی اندوه اکنون خبری از آنها ندارند و بوسیله شدت نگرانشان هستند. پس از تأیید این گزارش، ابتدا یک تیم پیشرو و پس از آن ۲تیم تخصصی کوهستان از مرکز استان زنجان، عازم منطقه شدند. عملیات در دمای زیر صفر 

همزمان با مقدمه عملیات، ۲تیم استقلال نیز از شهرستان فومن در استان گیلان درون ابهام و سرمای شب عازم منطقه شدند شاید بتوانند از خوش نویسی ماسوله بوسیله گردشگران برسند. اما از آنجا که بیش از یک متر برف منطقه را پوشانده بود، این تیم نتوانست به محل گردشگران سوئیسی دسترسی پیدا درنگ. روزگار ۱:۲۰بامداد حیات که تیم پیشرو بوسیله روستای جلال آباد در نزدیکی محل گرفتارشدن چوب بست سوئیسی رسید. با این حال مسیر مسدود بود و آنها غرض گرفتند تا رسیدن دومین گروه، با کمک اهالی روستا به تجسس راه های دسترسی به گردشگران بپردازند.

ساعت نزدیک به ۳بامداد بود که تیم دوم که از متخصصان صعود به کوهستان تشکیل شده بود به جلال آباد رسید. نجاتگران این وعده غرض گرفتند بوسیله بیرونی برف زده و با بازکردن مسیر خود را به زوج سوئیسی برسانند. در این شرایط عزب وسایلی که آنها برای بازکردن خوش نویسی در وارستگی داشتند چند بیل دستی بود. درحالی که دمای هوا بوسیله چند درجه تحت صفر رسا بود، نجاتگران همچنان سرگرم باز کردن مسیر بودند و بوسیله این ترتیب خودروی امدادی تا ۲کیلومتری محلی که گردشگران خارجی در آنجا بنده بودند پیش رفت. ولی ادامه مسیر غیرممکن بود و بوسیله همین دلیل آویشن نجات با پای پیاده بوسیله سمت خودروی لندکروز بوسیله طرز افتاد. هدف آنها این بود که اقدامات درمانی اولین را روی این زیتون انجام دهند و خوراکی و مواداولیه مورد احتیاج به آنها برسانند تا از ریسک مرگ نجات پیدا کنند. آنها با به خطر انداختن جانشان و پیمودن مسیری شاداب و نفسگیر سرانجام توانستند به زوج سوئیسی رسا و وضعیت را برای بیرون کشیدن آنها از آن موقعیت حاضر کنند.

ولی الله مرادخانی، سرتیم کوه درون این عملیات گفت: ما از بعدازظهر دوشنبه برای استخلاص این عیال و مرد، به طرز افتادیم و بعد از ساعت ها پیاده روی ساعت ۶صبح سه شنبه بوسیله خودروی آنها رسیدیم. خوشبختانه آنها در در ماشین مانده بودند و با وجود آنکه باک کرده بودند اما آسیب جدی ندیده بودند. با این حال به دلیل وجود ریسک در مسیر، مشتاق ماندیم و سرانجام صبح چهارشنبه با بازگشایی راه توانستیم خودروی آنها را که در گل ولای و برف حاشیه جاده انسداد بی ریا وجود بیرون بکشیم و آنها را بوسیله شهرستان زنجان نقل مکان کنیم. شهرام میرزایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز گفت: امدادگران زنجانی در این عملیات کار بسیار وقار ارتکاب دادند و بعد از ۲روز عملیات سخت و نفسگیر، چیره به ارجاع این چوب بست به شهرستان زنجان شدند و آنها را در یک مکان امن اسکان دادند.