پترو ماشین کو

به گزارش شان ساعت۲۴، «محسن خلیلی عراقی» در سال۱۳۳۲ به همراه پدرش محمود خلیلی شرکت صنعت بوتان را بخاطر تولید محصولات گازسوز خانگی تاسیس کرد. این کارخانه که داخل بافت شهری قرار گرفته بود، درون سال۱۳۸۰ به شهر صنعتی ساوه منتقل شد و تاکنون بوسیله فعالیت خود ادامه داده است.

فاتح حناچی در این دیدار، شخصیت هایی همچون خلیلی را به دلیل ایفای نقش مؤثر در حوزه کارآفرینی و خلق ثروت، از سرمایه های بی بدیل اجتماعی کشور معرفی کرد.

او با بیان اینکه تهران به داشتن چنین شهروندانی افتخار می کند، گفت: بی شک، مهراز خلیلی یکی از برجسته ترین اساتید علم مدیریت در ایران است. او با مدیریت خود نه عزب حجم لازم بخاطر ترقی صنعت را فراهم کرد، بلکه با خاطرخواهی و امید، سرمایه ارزنده ای را درون اختیار تبار های بالغ صبر داد.

درون ادامه این دیدار، بنیانگذار شریک شدن بوتان با آرزوی موفقیت بخاطر شهردار تهران گفت که بوسیله عنوان یک صنعتگر از مشکلات مالی و انفراد منابعی که مدیریت شهری با آن مشت و پنجه کند می کند، آگاه است. خلیلی تأکید کرد که مدیریت شهری می تواند بر ظرفیت های مرزوبوم صنعتی درون راستای ترقی دهات و خدمتگزاری به مردم اعتماد کند. محسن خلیلی عراقی در سال۱۳۲۸ مسبوق دانشگاه تهران شد و در رشته الکترومکانیک بوسیله تدریس صیقلی. او اکنون عضو اتاق بازرگانی تهران است.
  • ۹۸/۰۲/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی