پترو ماشین کو

بوسیله گزارش ایسنا، سپهبد حسین رحیمی درون سنت افتتاحیه کارگاه هنری های آموزشی پلیس راهور که در سوهانک برگزار شد، بیان کرد: در روزهای پایانی سال گذشته، جلسه سازش و تعالی رفتار برای کارکنان و مدیرانمان برگزار کردیم اما امروز از لفظ رئیس پاسبان راهور تهران حوالی های پاسبان حرفه ای را برپا کرده ایم که مرام از آن این است بوسیله طور اختصاص توانمندی ها و احاطه های رؤسا و مدیران پاسبان هدایت و رانندگی تهران بزرگ را ارتقا دهیم.

وی با تاکید بر اینکه توقع و غبطه آدم از نماینده اضافه داشته است، گفت: اولین دلیل این تکثیر ادعا نماینده است. مأموران ما نشان داده اند که توانمندی بالایی دارند و می توانند حزن وظایف و مأموریت های خودشان و هم وظایف دیگر سازمان ها را انجام دهند. از طرف دیگر مردم دیگر مانند گذشته نیستند به طوری که اگر کمتر کاری و غفلتی از سوی پاسبان مشاهده کنند، آن را تقریر می کنند و با فضایی که خود ما ایجاد کرده ایم، مردم به راحتی از عملکرد پلیس انتقاد می کنند. کما اینکه سامانه ۱۹۷ را نیز با شعار شما پلیس ما باشید، سیاق اندازی کردیم تا انسان بدون واسطه انتقادات خود را از پلیس و مأموران منتقل کنند که این امر متجاوز در عملکرد نماینده تأثیرگذار بوده است.

رحیمی با مداومت پهلو اینکه نماینده در سال ۹۸ توانمندتر و صنف ای نمدار از سال های گذشته خواهد بود، اظهارکرد: باید روانی رو به رشد نماینده ادامه داشته باشد.

وی با اظهار اینکه نماینده با هدف «خدمت برای مردم» داخل حال فعالیت است، خاطرنشان کرد: همین موضوع نیز از عموم مواردی است که سبب اضافه انتظار آدم از پلیس شده است ولی حتماً باید روندی رو به رشد را درون وظایفی که در قبال مردم داریم، اتخاذ کنیم و دیگر نمی توانیم بوسیله شیوه و رفتارهای گذشته، عمل کنیم چرا که در جمهوری اسلامی ایران نیز به ما یاد داده اند که وظایفمان را با حداقل امکانات و نیکوترین نتیجه و نصیب وری انجام دهیم.

رئیس پلیس پایتخت داخل امتداد به وضعیت مناسبت ها و مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ پرداخت و گفت: از حدود ۳۰ هزار تماسی که با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ پایدار می شود، حدود ۶۰۰۰ تماس یعنی اندازه ۲۰ درصد مربوط به موضوعات و مسائل ترافیکی است که این حجم بالایی را به خود ویژه داده است.

وی اضافه کرد: روزانه حدود ۲۵۰۰ تصادفی جرحی و خسارتی در تهران صورت می دهد که مقدور است در بعضی از این تصادفات حاجت بوسیله کشیدن کروکی نباشد اما مأموران راهور حتماً باید در آن آستان داشته باشند. ضمن اینکه طبق آمارهای ما تصادفات خسارتی دارای کروکی یومیه ۳۰۰ کار و تصادفات جرحی دارای کروکی نیز حدود ۶۰ فقره است.

رحیمی با اشعار اینکه حدود ۲۰۰۰ مورد تماس گرفته شده با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ همچنین مربوط بوسیله شکایت های سد تنگه است، گفت: سد معبرها یکی از عوامل زیاد مؤثر داخل ترافیک تهران هستند که در سیلان آن افرادی تحت عنوان دستفروش خواه هر موضوع دیگر اقدام به بند معبر خواه اخلال تو ترافیک می کنند.

حاکم انتظامی تهران بزرگ به تعداد تقاطع های پایتخت نیز اشاره و اظهارکرد: بالغ کنار ۵۵۰۰ تقاطع دارای چراغ راهنمایی در تهران داریم. تقاطع هایی غصه هستند که فاقد چراغ هستند و در اکثر این تقاطع ها مأموران ما حضور دارند.

وی با بیان اینکه نماینده ایران جزو پیشرفته ترین پلیس ها در آسیا محسوب می شود، گفت: پاسبان با ۱۴۰۰ دوربین نظارتی سطح شهر را رصد  و با ۱۳۵۰ دوربین تخلفات رانندگی را کنترل می کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از طرح جدید پلیس بخاطر ترخیص خودروها و موتورسیکلت های توقیفی خبر داد و گفت: یومیه حدود ۱۲۰۰ نفر به ستادهای ترخیص پلیس مراجعه می کنند. ما مداومت کردیم که این افراد قبل از مرخص کردن ابزار نقلیه خود حتماً باید آموزش های لازم را ببینند و بدون دریافت این آموزش ها ترخیص دستگاه نقلیه شان امکان پذیر نیست البته آموزش بوسیله این افراد جزو وظایف پلیس محو ولی ما بوسیله این روانی نیز ورود کردیم چرا که معتقدیم آموزش سهم بسیاری دارد.

رحیمی با بیان اینکه حدود ۱۲۰۰ نفر در ستادهای ترخیص و حدود ۸۰۰ نفر در مناطق متنوع نماینده راهنمایی و رانندگی تهران آموزش می بینند، اظهارکرد: به طور میانگین روزی ۲۰۰۰ نفر از رانندگان متخلف در تهران دون آموزش صبر می گیرند و این فرمان اهمیت است چراکه اگر همین عدد را ضرب در روزهای سال و صدمه تو حدود ۳۰ تا ۴۰ دقیقه آموزش برای هر نفر کنید، دانا خواهید شد که چه عدد وقار به دست می آید.

وی با اشاره بوسیله برگزاری کارگاه ارشد پاسبان حرفه ای خاطرنشان کرد: پلیس تربیت و رانندگی تهران بزرگ کبیر پهلو ۲۰۰ نفر از افسران خود را تاکنون بوسیله عنوان مربی تربیت کرده است که این افراد آموزش های لازم را بوسیله رانندگان متخلف ارائه خواهند قسط.

رحیمی با تاکید به خشکی امدن اینکه مأموران نیز باید آموزش ببینند، اظهارکرد: اعمال روال رانندگان متخلف به هیچ نشانی نباید به روش ای باشد که در حق راننده اجحاف شود. این مسئله عبث الناس است و باید نسبت به آن مداقه کافی قیافه گیرد. به استراحت نباید برگه جریمه از روی ترانه و تصمیم خارج بیاید. حتی باید به راننده متخلف همچنین شرف گذاشت. افسرمان موظف است برای اعمال قانون و رصد مدارک از ماشین پیاده شود و راننده را نسبت بوسیله تخلفی که مرتکب شده، توجیه کند.

وی با اظهار اینکه رفتار پاسبان باعث کاهش تصادفات و ارتقای نزاکت ترافیک خواهد شد، گفت: درون همین راستا همچنین ما باید رفتارمان را ارتقا دهیم. رفتار حرفه ای یعنی درون چیز پهن وقوع بی قراری متخلف خبر و تیمار ترافیک مدیریت و رسا سازی شود تا مردم معطل نشوند. ما باید برای مناطقی که در ساعات پیک ترافیک دستخوش ترافیک شدید می شوند، برنامه ریزی کنیم و بدانیم که تا اینکه یک دقیقه نیز از نفس آدم نباید صرف کردن ترافیک قطعی شود. رفتار صنف ای یعنی افزایش رضایتمندی مردم از پلیس.

رحیمی تصریح کرد: با تمام توان از همکارانمان دفاع خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم که هیچ انفراد کوچک ترین تعرضی بوسیله هیچ یک از همکاران ما بکند و از سپاهی پلیس تا فرمانده نماینده بخاطر ما یکسان است و ما پای آبرویش ایستاده ایم. چنانچه تخلفی اندوه عارض گیرد، با آن تلاقی خواهیم کرد.

رئیس پاسبان پایتخت با اشعار اینکه مأموریت پلیس راهنمایی و رانندگی یکی از شیرهدار ترین ماموریت هاست، گفت: مأموران پلیس راهور ما باید بر اقدام بیش از ۴ میلیون خودرو و بیش از ۳ میلیون موتورسیکلت بازرسی کند که این مأموریتی سخت، طاقت فرسا و در عین حال بنیانی است.

رحیمی از افزودن مقیاس رضایت مردم از پاسبان راهور طی سال های اخیر خبر رحم و اظهارکرد: بیشترین تنش در این رده است ولی خرسند مردم درون سال های اخیر افزایش یافته است.

وی تو پایان ابرام کرد که پلیس باید خدمتکار مردم باشد و به دور از منت وظایف خویشتن را انجام دهد. ما با اعمال قانون بی مورد نباید خود را مدیون انسان کنیم بلکه باید کامل رفتارمان مبتنی بر قانون و تجلیل احترام به شهروندان باشد.
  • ۹۸/۰۳/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی