پترو ماشین کو

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر مریم حضرتی با تکذیب اخباری مبنی به خشکی امدن جذب پرستاران اتباع بیگانه داخل کشور گفت: اساسا این موضوع صحت ندارد و متاسفانه افرادی که خویشتن را به مشخص قراول پرستاری قلمداد می کنند با اهداف جلوه گر چنین اخباری را عنوان می کنند و بدتر از آن این است که برخی رسانه ها بدون اطلاع از صحت موضوع و پیگیری از مراجع رسمی، آن را منتشر می کنند.

 او افزود: به دسته های پرستاری و دلسوزان واقعی حرفه پرستاری اطمینان می دهم تا زمانی که نوکری گذار جامعه فهیم پرستاری هستم، اذن نخواهم عدل که افرادی منفعت طلب و سودجو از احساسات پاک پرستاران عزیز سوء استفاده کنند و با شایعه سازی، بهره برداری شخصی از آن کنند.

وی با توصیه بوسیله افراد به تقوا تو ایفا و گفتار گفت: خوشبختانه نهادهای نظارتی به خوبی به وظایف خویشتن ایفا می کنند و کارنامه فعالیت های افراد، همواره پدیدار بوده است و بدون شک با کسانی که بوسیله چنین رفتارهای غیر صنف ای و غیر اخلاقی دامن می زنند مطابق قانون برخورد خواهد شد و این افراد چیزی در عملکرد برای عرضه به جامعه پرستاری نداشته و ندارند.
  • ۹۸/۰۷/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی