پترو ماشین کو

ASASGمیزبانانAROOOONHAROOOON بازنده

در گروه E تیم ناپولی تو اتریش سه گانه بردو سالزبورگ را درخانه اش شکست داد تا با ۷ امتیاز به عنوان عزب تیم بدون شکست این گروه در صدر نهر قرار گیرد. دریس مرتنس تو دقایق ۱۷ و ۶۴ و لورنزو اینسینه در دقیقه ۷۳ بخاطر ناپولی و  ایرلینگ هالاند در دقایق ۴۰ و ۷۲ برای سالزبورگ گلزنی کردند.

لیورپول پیروز فصل پیش لیگ قهرمانان  در بلژیک چهار بریک از بند خنگ گذشت تا ظهر شیوه ناپولی همچنان امیدوار بوسیله صعود باشد. آلکس چمبرلین در دقایق ۲ و ۷۵،  سادیو مانه تو دقیقه ۷۷ و محمد صلاح در دقیقه ۸۷ بخاطر پلیس انگلیس و استفان اودی درون دقیقه ۸۸ بخاطر خنک گل زدند. گروه مرگ

تو دسته F تیم بارسلونا اگرچه به مشقت با نتیجه دو بریک  از سد اسلاویا پراگ  بخشیدن اما با ثبت دومین پیروزی اش درون دور رفت با ۷ نمره درون صدر جدول قرار گرفت .  لیونل مسی داخل سوم دقیقه بازی بارسا را پیش انداخت و یان بوریل درون دقیقه ۵۰ گل تساوی میزبان را بوسیله میوه رساند. در نهایت گل به خودی پیتراولیانکا درون دقیقه ۵۷، برتری بارسلونا را نما زد.نمایش ضعیف بارسا در این بازی انتقاد کارشناسان فوتبال دنیا را بهمراه داشت.

درون ایتالیا تیم اینترمیلان بعد از نمایش ۲ ورزش ناتوان که با یک باخت و مساوی مقابل بارسلونا و اسلاویا پراگ رقم خورده حیات در گام سومین طبق دورتموند قرار گرفت .تو این ملاقات اینتر برتری کاملی بربازی داشت و در هرنیمه یک تراب به ثمررساند تا شانس صعودداشته باشد. لائو تارومارتینس پس از اینکه در دقیقه ۲۳ اینتر را پیروز بوسیله رختکن فرستاد تو دقیقه ۸۱ یک پنالتی را از دست داد وآنتونیو کاندروا داخل دقیقه ۸۹ تراب دوم میزبان را به محصول رساند. مخمصه ترفیع

لایپزیش در دسته G G داخل حاشیه نویسی حمایت فراغت دارد و با پیروزی که طبق زنیت وجب آورد در صدر گروه راحتی. گرفت با پیروزی دوبریک بنفیکا موافق لیون نماینده پرتغال نیز مانند لیون و زنیت شانس صعود خود را همچنان زنده.

نگهداشت تو این ورزش رافا سیلوا در دقیقه ۴ و  پیزی در دقیقه ۸۶ برای بنفیکا گلزنی کردند و تنها گل لیون توسط ممفیس دپای در دقیقه ۷۰ به ثمر.

رسید تو H گروه H  والنسیا اسپانیا موافق ظلمانی فرانسه به تساوی یک بریک رسید تا با ۴ تشخیص همچنان بخت صعود به دور اینده.داشته باشد تو این گروه آزاکس و چلسی با ۶ امتیاز درون صدر مجرای لنف.

قرار دارند بازی های  دور برگشت از روز ۱۴ و ۱۵ آبان برگزار.
  • ۹۸/۰۸/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی