پترو ماشین کو

شرکت پرداخت الکترونیک ماشین قرض که به اختصار سِپ خوانده می شود، روز دوشنبه با برگزاری مراسمی که با حضور میلاد راقم پور، مدیرعامل تپ سی برگزار شد، از کتاب اقتصاد اشتراکی که بوسیله همت راه صیقلی بوسیله فارسی ترجمه شده، رونمایی کرد. موضوع کتاب اقتصاد عمومی به مدلی جدید از اقتصاد با عنوان Sharing Economy اطلاق می شود که رویکردی نوین را پدید آورده است. این مدل اقتصادی بیشتر به تأثیر و توفیق مدلی می پردازد که امروزه توسط بسیاری از کسب وکارهای نوپا یا بوسیله بیان بهتر استارتاپ ها تو پیش گرفته شده است.

حسین واعظ قمصری، مدیرعامل شرکت صیقلی الکترونیک سامان طریقت بوسیله عنوان دومین ستاره بزرگ مملکت ی پرداخت در سخنان خود اعلام کرد که این شرکت با وجود فعالیت در مملکت ی پرداخت، سرمایه گذاری در استارتاپ هایی را که درون حرکت دورانی ی پرداخت فعالیت می کنند، از سیاست های انبازی متبوعش خواند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط مدیران ماشین کیش، این شرکت علاوه بر تپ سی که تو آن سرمایه گذاری کرده، داخل بسیار از ۱۲ شرکت دیگر نیز سرمایه گذاری را بوسیله روش های متنوع داشته است. البته قمصری این تنخواه گذاری ها را نه از سنخ سرمایه گذاری بخاطر سودآوری بلکه با کمال مطلوب توسعه ی هرچه بیشتر و پیشبرد اهداف استراتژیک سپ عنوان کرد. در این بین تپ سی را می قابلیت شناخته شده ترین کسب وکاری خواند که سپ روی آن سرمایه گذاری کرده است. 

میلاد راقم پور، مدیرعامل تپ سی نیز طی سخنان خود از لزوم توجه به مدل قناعت جدید که توسط استارتاپ ها خلق شده و هر روز داخل حال رشد و توسعه است، سخن گفت. به اعتقاد راقم پور گشادگی اینترنت واقعی ترین عاملی بوده که باعث شده تا داخل اصل مدلی همچون اقتصاد اشتراکی شکل بگیرد. وی چنین مدلی از اقتصاد را که بیشتر کسب وکارهای نوپا براساس آن به فعالیت می پردازند، کم قیمت کشورهایی بسان ایران و هند خواند. مدیرعامل تپ سی برای اشاره بوسیله پتانسیل اقتصاد اشتراکی به فعالیت سرو Airbnb اشاره کرد که چیره شده در مدت کوتاه فعالیت خود قریب به ۵ میلیون اتاق بخاطر درخت سرو دهی به مشتریانش در اختیار بگیرد، حال آنکه گروه های ارشد هتلداری نظیر ماریوت تنها ۳/۹ میلیون حجره در اختیار دارند. 

وی در امتداد ی سخنان خود به تپ سی اشاره کرد که از ابتدای سال جاری تا امروز رشدی ۳/۵ برابری را از دیدن درآمدی امتحان کرده است. براساس معلومات نمایش شده توسط مدیران سپ، این همدستی در نظر دارد تا در آینده ای نزدیک کیف پولی را بخاطر انجام پرداخت های کرایه در تپ سی ارائه کند. شوق می رود با نمایش ی این کیف پول، میزان صیقل های الکترونیکی کرایه در تپ سی که هم اکنون ۲۵ تا ۳۰ درصد است، بوسیله اعداد بالاتری برسد. 

در مدخل دیگری از این رویداد، قمصری به نمایش ی آماری در خصوص عملکرد سپ و شرایط این شریک صیقل. قمصری با رمز بوسیله اینکه سپ در حال سپری کردن شانزدهمین سال فعالیت است اطلاع دادن کرد که این شرکت در سال ۲۰۱۷ شاهد بسیار از ۳/۹ میلیارد تراکنش بوده است. سپ اولین شرکتی است که تو سال ۱۳۸۳ و حتی پیش از تبیین قوانین رگولاتوری در این حوزه اقدام بوسیله ارائه ی خدمات بانکداری مبتنی به خشکی امدن اینترنت کرد.بیشتر بخوانید:تپ سی به مناسبت روز ورزش و تندرستی به رانندگانش خدمات می دهدتپ سی به سوالات داخل خصوص قرارداد با شهرداری پاسخ دادامکان التماس تپ سی به درخت سرو مسیریاب بلد اضافه شدبدون اینترنت تپسی بگیریدتپ سی سفیران علاقمند به درس را بورسیه می یواش
  • ۹۸/۰۸/۲۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی