پترو ماشین کو

به گزارش همشهری آنلاین، اکران بن هور در نوامبر ۱۹۵۹ از نیویوک آغاز شد و به سرعت برق تمام آمریکا را در نوردید. سرعت فروش آن سپس از بر باد رفته (۱۹۳۹) بالاترین رتبه در کتاب سینما را دارد تا در نهایت رکورد خیره کننده ۹۰ میلیون دلار را ثبت یواش. ۶۰ سالگی بن-هور | گیشه را آتش زد، ۱۱ اسکار سرما و محو شد

۱۰۰ خیاط عزب برای درز گرفتن لباس بازیگران بوسیله خدمت پژمان شدند و بسیار از ۲۰۰ مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش ورزیده حکم پیدایش دکورها و ستون های غول آسا را انجام دادند.



۲۰۰ شتر، ۲۵۰۰ اسب و بیش از ده هزار سیاهی لشکر عزب کمی از تدارکات مجلل این فیلم بود. فیلمبرداری بنیاد هور متجاوز از ۸ ماه، کبد روز در هفته و بهره ۱۲ تا ۱۴ شایسته کردن بوسیله طول انجامید تا از این حجم راش حدود ۲۱۲ دقیقه فیلم اصلی حصول شود.



۹ دقیقه سکانس ارابه رانی بن هور یکی از نامی ترین سکانس های سینماست که درون ذهن بسیاری از مشتاقان این هنر مانده است یا موسیقی متن معروف آن که بیش از ۱۵ سال، طولانی ترین موسیقی کار شده بر روی یک فیلم سینمایی بود.

بن هور به مدت ۹ ماه در شهر رم فیلمبرداری شد.



سازندگان برای فیلمبرداری برخی سکانس های نامی کالسکه رانی، مجبور شدند به هر ارابه ۴ اسب ببندند تا بتوانند نماهای نزدیک بهتری بگیرند؛ درون صورتی که قانوناً می بایستی بوسیله هر ارابه ۴ اسب بسته می شد.

بخاطر مصنوع سفینه و صحنه کشتی داخل فیلم مدت زمان اضافی دم گذاشته شد.



یکی از دوربین های بسیار نایاب و گران قیمت ۶۵ میلی متری جهان، درون روانی فیلمبرداری سکانس ارابه رانی فیلم بن هور خراب شد.

برای ساخت این لوکیشن، ۴۰ هزار بدنه شن سفید از مکزیک به کشور ایتالیا وارد شد.
  • ۹۸/۰۸/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی