پترو ماشین کو

محتوای پا بر جا این یادداشت متعلق به سایت کجارو بوده و تو زومیت بازنشر شده است.

داخل مواقع بحرانی و تخلیه ی اضطراری هواپیما، برخی مسافران ابرام دارند بوسیله همراه چمدان هایی که با خود بوسیله داخل کابین برده اند، پیاده شوند. همین موضوع به دغدغه ی اصلی مهماندارانی تبدیل شده است که شهریه ی تخلیه ی هواپیما در سریع ترین زمان ممکن را پیاده شدن عهده دارند. راهنمای معامله بلیط هواپیمای کجاروبلیط چارتر چیست؟بلیط Open Jaw چیست؟چگونه بلیط جت را کنسل کنیم؟چگونه به راحتی بلیط جت تدارک کنیم؟چگونه بلیط جت ارزان بوسیله اروپا رزرو کنیم؟بهترین زمان بخاطر خرید بلیط مناسب هواپیما چه زمانی است؟

مدتی پیش، یک هواپیمای آئروفلوت درون روسیه مجبور بوسیله فرود اضطراری شد که پس از فرود آتش گرفت؛ ویدئوهای این تصادم در شبکه های اجتماعی منتشر شد که نشان می داد در چنین بحبوحه ای، فدایی مسافران ظاهراً از این لحظات حساس بخاطر حمل کیف ها و چمدان های خود از داخل جت به بیرون استفاده کرده بودند. مقابل گزارش های یک جایگاه رادیویی، تعدادی از مسافران بوسیله تامل حمل چمدان هایشان، مانع از خروج سریع سایر مسافران شده و به این ترتیب مسئله تخلیه را نرم کرده بودند.

آژانس خبری اینترفاکس گزارش کرد درحالی که عده ای از مسافران به سراغ چمدان های خویشتن رفته بودند، عده ای دیگر که قصد فرار داشتند، در مورد راهروی این هواپیمای روسی گیر افتادند. داخل این سانحه حداقل ۴۰ نفر جان خود را از دست دادند. سارا نلسون (Sara Nelson)، رئیس انجمن مهمانداران در هم گذاری ی کارگران آمریکا، می گوید:ما در حوادث اخیر، بارها و بارها شاهد این بوده ایم که مسافران در شرایط اضطراری به جای تخلیه ی سریع هواپیما، مجاهدت می کنند که چمدان های خود را از قفسه های بالاسری پایین بیاورند. این موضوع از طرف ستاد ملی ایمنی حمل ونقل ایالات متحده آمریکا و اداره ی فدرال هوانوردی، به عنوان خطر ایمنی تعیین شده است.



فرانک جکمن (Frank Jackman)، سخنگوی اساس ایمنی تصعید که یک سازمان غیرانتفاعی است و راهنمایی ها و منابع لازم را بخاطر صنعتی محموله ونقل هوایی و هوافضا مجهز می کند، می گوید:چمدان یا لذت دستی تان قطعاً مقدار مردن ندارد. علاوه بر این، شما نمی خواهید مسبب زخمی شدن یک مسافر دیگر شوید.

با اینکه هبوط جت بوسیله ندرت عارض می دهد، بسیاری از مسافران از تصعید می ترسند. بخشی از تشویش آن ها از آنجا نشئت می گیرد که تفکر می کنند در قیافه بروز مشکل نمی توانند هیچ کاری برای رهایی خویشتن ارتکاب دهند؛ اما این اعتقاد چندان هم درست نیست. مسافران چه قبل از سوارشدن به هواپیما و چه زمانی که روی صندلی خود در هواپیما نشسته اند، با عمل یک سری امور در شرایط اضطراری از عموم اینکه ظرف چمدان های دستی خویشتن درون داخل کابین را بزنند، می توانند شانس نجات خویشتن را افزایش دهند. در امتداد ی این مقاله از کجارو بوسیله برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

برای مشاهده فهرستی جامع از گوناگون بلیط جت به نشانه موردنظرتان از کجارو کمک بگیرید. ازطریق اتومبیل جستجوی پرواز کجارو، جستجوی آسان بلیط هواپیما به مقاصد داخلی و خارجی، مشاهده و مقایسه یکجای قیمت بلیط پروازهای سیستمی، چارتری و لمحه آخری به نشانه دلخواه و همچنین برگزینی مفت ترین گزینه فراهم شده است.پوشاندن لباس های کاربردی



طی سفر از پوشیدن شکل هایی با الیاف قابل اشتعال بسان نایلون و پلی استر اجتناب کنید. لباسی با آستین بلند و شلوار بلند بپوشید تا از پوست شما دربرابر آتش سوزی و انشقاق های احتمالی محافظت درنگ. سارا نلسون می گوید:ارسی بنددار بپوشید و از پوشاندن کفش های پاشنه دار بوسیله خصوص پاشنه بلند یا صندل لاانگشتی بپرهیزید. درواقع کفشی بپوشید که در پای شما لَق نزند. کفش تان را همچنین تو طول سیر تکاملی درنیاورید.

فرانک جکمن نیز اندرز می درنگ که مسافران باید کارت شناسایی خود را در یخه شان نگه دارند.تصعید مستقیم



عروج هوایی یکی از امان ترین روش های عروج به احصائیه می رود، هرچند پژوهشی از مشارکت بوئینگ در سال ۲۰۱۷ نشان داد که اکثر سوانح طی برخاستن خواه فرود آمدن هواپیماها پیوستگی می افتند؛ بنابراین هرچه تعداد تصعید مسافران کمتر باشد، پرواز و فرود کمتری را نیز تجربه خواهند کرد و بوسیله این نظم پرواز مستقیم می تواند بهینه گزینه باشد.برگزینی صندلی



براساس اعلام دایره ی هوانوردی فدرال آمریکا، هیچ چیزی بوسیله اسم بهترین صندلی در هواپیما بود ندارد؛ بااین حال بسیاری از مردم معتقدند که برگزینی بخش قفا جت و صندلی کنار راهرو هنگام خریدبلیط هواپیما، پناه ترین محل هواپیما به احصائیه می رود.

روزنامه ی تایمز تو سال ۲۰۱۵، تجزیه وتحلیلی روی اجل های شاگرد از سفرهای فلکی انجام داد و گرفتن که نرخ مرگ ومیر داخل صندلی های یک سوم انتهایی اتاقک هواپیما ۳۲ درصد است؛ درحالی که این موضوع برای یک ثالث جلویی و وسط کابین، به تزیین ۳۸ و ۳۹ درصد عنوان شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید درون صدمه ی هواپیمای روسی، مقدر شدن انتهایی هواپیما، بدترین نقطه بود؛ چراکه مردم تو همان جا گیر افتاده بودند.در های خروج



مسافران به محض اینکه سوار هواپیما می شوند، باید در های خروجی را پیدا کنند. درضمن به یاد داشته باشید که مقابل اعلام مهماندار و ویدئوها و دفترچه های ایمنی، نزدیک ترین وضع در رو شاید درست پشت قاعده شما باشد. سارا نلسون می گوید:به محل صندلی تان و آنچه در دوروبر تان قیافه می دهد، توجه کنید. ببینید که تو های خروج کجا صبر دارند و مهمانداران هواپیما که می توانند به کمک شما بشتابند، چه کسانی هستند.

علاوه به خشکی امدن این، باید تعداد ردیف های صندلی بین نگرش نشستن تان تا در خروج را بشمارید؛ چراکه اگر دودی کابین جت را فرا بگیرد، شما نمی توانید درون خروج را ببینید؛ اما با محاسبه ردیف ها می توانید خود را به آن برسانید.توجه بوسیله نکات امن



شنوایی کردن به نکات حمایت که مهماندار عنوان می کند، خسته کننده است، داخل عین حال می تواند جان شما را نجات دهد؛ چراکه چنانچه همگی ی نکاتی را که شنیده یا دیده اید نیز بوسیله خیال نسپرده باشید، در مواقع اضطراری بهتر می دانید که چه مفید باید عمل دهید. پس علاوه بر شنیدن نکات ایمنی، کارت های ایمنی را بررسی کنید. سارا نلسون دراین باره توضیح می دهد:مسافرانی که بوسیله نکات ایمنی ذکرشده توسط مهماندار یا ویدئو توجه می کنند، آگاهی بیشتری از محیط اطراف خود به دست می آورند.

فرانک جکمن نیز نصیحت می کند که مسافران بوسیله این نکات ایمنی ارائه شده دقت کنند. او در ادامه می گوید:حقیقتاً با همگی ی ادراک وحواسم بوسیله این نکات شنوایی نمی کنم؛ ولی ازآنجاکه حاوی یادآوری های مهمی هستند، ارزشش را دارد که برایش دم بگذارید.کمربند صندلی



کسانی که برای اولین بار بوسیله سفر هوایی می روند، شاید ندانند که کمربند زنهار صندلی خود را چطور باز کنند و تو صورت بروز سانحه، دستپاچه یا وحشت خورده می شوند؛ موضوعی که برای سایر مسافران دردسرساز است. به همین دلیل یادگرفتن کار با تسمه ایمنی می تواند درون شرایط اضطراری، خیلی مثمرثمر باشد. سارا نلسون می گوید:اطلاع از اینکه چطور از تسمه صندلی خود استفاده کنید، می تواند بر توانایی شما برای حی ماندن تأثیر بگذارد.مایه های الکترونیکی



در صورتی که از تلفن، لپ تاپ و سایر دستگاه های الکترونیکی در در هواپیما استفاده می کنید، سیم آن را از جلوی وضع بردارید. درضمن این وسایل را نزدیک بوسیله خودتان نگه دارید تا در مواقع بحرانی به این طرف و آن طرف متباعد نشوند. سارا نلسون می گوید:مسافران راحتی نیست که در طول پرواز، دستگاه های الکترونیکی خود را به صاعقه وصل کنند، چراکه این کار می تواند خطرناک باشد. درواقع در شرایط اضطراری، هر چیزی که تو در کابین هواپیما حرکت داشته باشد، می تواند به طور بالقوه به دیگران آسیب برساند.

 ارزان ترین بلیط هواپیما به مقصد اجنبی یا داخلی خود را درون کمترین زمان بوسیله کمک کجارو تدارک کنید. ما با همکاری آژانس های هواپیمایی این امکان را بخاطر شما مهیا کرده ایم تا با جستجوی ساده، بلیط هواپیما موردنظرتان را بوسیله سادگی خریداری کنید.بیشتر بخوانید:راز ملبس پرواز هواپیماها در ارتفاع بی شمار بالا چیست؟چگونه بهترین تجربه عروج به بالی را داشته باشیم؟کدام فرودگاه کمترین تاخیر تصعید داخل دنیا را دارد؟چگونه و از کجا بلیط مفت جت بخریم؟اهمیت برگ ماشینی در فرودگاه ها داخل چیست؟
  • ۹۸/۰۹/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی