پترو ماشین کو

هم چشمی جدی بین غول دنیای فناوری یعنی مایکروسافت و استارتاپ کند افزاری اسلک نشان دهنده ی دهه ای است که سرویس های نرم افزاری شرکتی، محبوبیت فوقانی پیدا کرده اند. CNBC در جدیدترین گزارش خویشتن مطالبه می کند که مایکروسافت تیمز نسبت به اسلک تفوق دارد. گزارش مذکور، تعداد کاربران و کاربرد از درخت سرو های تو مستخدم را درون فصل چهارم سال جاری میلادی بررسی کرده است. گزارش متاخر با یک نظرسنجی از میان فعالان گوناگون دنیای فناوری ادا شد. ۵۸ درصد از شریک شدن کننده ها اخبار کردند که در همکاری خویشتن از تیمز استفاده می کنند، درحالیکه تنها ۳۰ درصد، اسلک را به عنوان افزار وابستگی داخل مستخدم نام گرفتار بودند.

انبازی کننده ها داخل نظرسنجی CNBC از میان اعضای گروهی موسوم به Technology Executive Council در این رسانه برگزینی شدند. گروه مذکور، شامل افرادی می شود که در موقعیت های معاونت مبصر فناوری در شرکت های ارشد و همچنین موسسه های دولتی و غیرانتفاعی فعال هستند.مقاله های مرتبط:اسلک: مایکروسافت تیمز خیر تنها محصولات، بلکه تبلیغات ما را نیز کپی می کندچرا مایکروسافت می تواند اسلک را به زیر بکشد؟

مدیرعامل اسلک، استوارت باترفیلد ابتدای ماه جاری میلادی ادعا کرد که بسیاری از کاربران اسلک، از نرم افزارهای آفیس ۳۶۵ استفاده می کنند، ولی ابزار آن ها برای ارتباط درون سازمانی، هنوز اسلک است. او در مصاحبه ی خود گفته بود که تعداد کاربران مجهز به آفیس ۳۶۵ در اسلک اوج گزارش می شود. درواقع آن کاربران با حیات داشتن گزینه ای مشابه داخل باندل ۳۶۵ یعنی تیمز، باز هم اسلک را تقدم می دهند.

مایکروسافت کمی پس از مصاحبه ی مدیرعامل اسلک، آمار شایان توجهی از تعداد کاربران سرویس خود منتشر کرد. آن ها توقع می کنند که تیمز ماهانه ۲۰ میلیون کاربر کوشا دارد. مایکروسافت ابتدایی بار پس از IPO اسلک، اقدام به انتشار آمار درخت سرو تیمز کرد. پس ازآن اسلک در ماه اکتبر، وقوف از آمار ۱۲ میلیونی کاربران فعال ماهانه داد.

جرد اسپاتارو، معاون مبصر سازمانی مایکروسافت در آفیس ۳۶۵ در بیانیه ای به CNBC گفته حیات که از حق انتخاب کاربران خوشحال است و گزینش تیمز را مایه ی خرسند بیان کرده بود. او باور دارد کاربران بوسیله این خیال تیمز را گزینش می کنند که قابلیت های بیشتر را در یک اپلیکیشن واحد ارائه می کند.



اسلک در گزارش مالی ماه دسامبر تقاضا کرد که تعداد مشتریان پولی با درآمد سالانه بیش از یک میلیون دلار، بخاطر اولیه وهله به عدد ۵۰ فصیح است که نسبت بوسیله آمار ۳۰ سال گذشته، پیشرفت برازنده توجهی محسوب می شود. باترفیلد در گزارش سابق الذکر گفته بود که حداقل ۷۰ درصد از مشتریان از آفیس ۳۶۵ استفاده می کنند. تا تاریخ ۳۱ اکتبر سال جاری، ۲۶ هزار همدستی از خدمات هر دو سرو استفاده می کنند.  تعداد مشتریان پولی اسلک نیز با رشد ۳۰ درصدی نسبت بوسیله سال گذشته به ۱۰۵ هزار شریک رسید. اسلک باتوجه به همین آمارها، پیش بینی مالی خویشتن را برای سال آینده اضافه داد، اما بوسیله هرحال بها سهام آن ها پس از اعلام گزارش درآمد، کاهش یافت.مدیران اسلک می گویند آمارهای مایکروسافت تیمز گمراه کننده است

برخی از تحلیل گرانبها راسته اعتقاد دارند قرار داشتن تیمز در باندل یواش افزاری آفیس ۳۶۵ کمک شایانی به افزایش تعداد کاربران سرو می درنگ. درواقع از نظر آن ها احتمالا مایکروسافت تا اینکه کاربران ۳۶۵ که از تیمز مصرف نمی کنند را حزن جزو کاربران فعال حساب می کند. ردموندی ها به این ادعا تاثیر نشان دادند. آن ها می گویند نصب بودن تیمز و اجرای آن تو بارگذاری ویندوز، به عنوان آمار کاربر کوشا ماهانه محاسبه نمی شود.

باترفیلد می گوید مایکروسافت در میدان سرویس های ارتباطی در سازمان، عمدا یک ضلالت را در آمارها خلق کردن کرده است. به علاوه از نظر او تعداد اضافی از کاربران تیمز نیز به الزام از درخت سرو تجاری اسکایپ (Skype for Business) به تیمز نقل مکان کرده اند؛ سرویسی که طبق اطلاع دادن ردموندی ها درون سال ۲۰۲۱ بازنشسته می شود.

برایان الیوت، دستیار ارشد و مدیر کچل پلتفرم در اسلک در مصاحبه ای با CNBC پیرامون آمار کاربران فعال سرویس ها گفت:بهتر است فراموش نکنیم که همه ی آمارهای کاربران فعال ماهانه به صورت طبق محاسبه نمی شوند. اعداد منتشرشده از نظرسنجی برازنده پیش دماغ حیات. درواقع ما خواهش داریم که اعداد باز غم افزودن پیدا کنند. درواقع تیمز و اسلک، ابزارهای متفاونی هستند که بخاطر مقاصد متفاوت استفاده می شوند. دراین میان اهمیتی هم ندارد که مایکروسافت چه مقدار بخاطر خلق کردن تیرگی تو میدان مجاهدت کند.



فدایی انتزاع گران عقیده دارند مایکروسافت از موفقیت های اسلک عاطفه بی تابی می کند. از نظر آن ها اسلک داخل شرکت های فناوری و راه اندازی هایی که عظمت بیشتری بوسیله فناوری می دهند، محبوبیت بیشتری دارد که بخاطر ردموندی ها خطرناک است. غول یواش افزاری اکنون کاهش تعداد کاربران اوتلوک را مشاهده می نرم که یکی از سرو های بنیادی بخاطر کسب وکارش محسوب می شود. به هرحال شاید مشق بیش از اندازه روی آمارهای تیمز نیز به اندیشه همین عاطفه کار بزرگ باشد.

سهام داران اسلک نگران هستند که تیمز بوسیله محصولی کافی و کم ارزش بخاطر کاربران تبدیل شود. به هرحال فدایی از تحلیل گران باور دارند که سرمایه گذاران نباید زیاد از کمیت نگران موفقیت تیمز باشند. بوسیله هرحال اسلک اندوه مانند دیگر استارتاپ هایی که اخیرا IPO شدند، مطالبه می کند که به زودی به سوددهی می رسد.

ارزش سهام اسلک از زمان نمایش ی عمومی با سقوط ۴۰ درصدی مواجه شد. درون جبهه ی مقابل، برخی رسانه ها ادعا می کنند که تیم بیع مایکروسافت همه ی سعی خود را به کار می گیرد تا کاربران جدیدی را به تیمز افزودن یواش و اربران جدید و باستانی مایکروسافت را نشانه رفته است.

پنج همکاری کننده از ۵۱ نفر مجهز در نظرسنجی CNBC ادعا کردند که مایکروسافت، باهم اتحاد کردن آن ها را را مجبور بوسیله توقف استفاده از اسلک کرده است. البته ۹۰ درصد از آن ها هیچگاه گونه فشاری را از سوی شریک شدن مذکور تقاضا نکردند. ازطرفی کارشناسان روابط عمومی اعتقاد دارند چنین رویکردی خلاف سیاست های کاری مایکروسافت خواهد بود. درنهایت، مدیرعامل اسلک عاری توجه به آمارهایی که منتشر می شود، تیمز را تهدیدی برای شرکتش نمی داند و داخل گفتگو های خود، روی همان استفاده متفاوت اسلک و تیمز، تمرکز می نرم.بیشتر بخوانید:مایکروسافت مروگر Edge مبتنی بر کرومیوم را از طریق Windows Update منتشر می کندتسلا و شریک های بزرگ فناوری به حمایت از فقره الزامی کودکان بازپرس شدندSwiftKey مایکروسافت بسیار از ۵۰۰ میلیون وعده گمارش شده استوبسایت جدید افزونه های مرورگر Edge مبتنی پیاده شدن کرومیوم با انواع افزونه ها به وضع افتادقابلیت برقراری تماس تلفنی به اپلیکیشن Your Phone ویندوز 10 افزایش شد
  • ۹۸/۰۹/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی