پترو ماشین کو

آنر که از زیرمجموعه های هواوی محسوب می شود تو ۱۱ فروردین صبر است از سری متاخر آنر ۳۰ اس رونمایی کند. حال گزارش هایی در فضای رمزی منتشر شده است که مقابل آن ها، آنر 9A نیز در کنار گوشی آنر ۳۰ اس معرفی خواهد شد.مقاله های مرتبط:تجسس آنر 9X Pro

آنر ۳۰ اس اولین گوشی هوشمند هواوی است که همراه با تراشه کایرین ۸۲۰ 5G روانه میدان می شود. در حال حاضر، گوشی هوشمند میان رده با قابلیت پشتیبانی از ارتباطات 5G در بازار بسیار کم است و هواوی می خواهد با معرفی آنر ۳۰ اس، سهم قابل توجهی از بازار را به خود ویژه دهد.

مشارکت هواوی رسما اعلام کرد که در کنار سری جدید آنر ۳۰ اس شاهد رونمایی از آنر 9A خواهیم بود؛ محصولی مقرون به صرفه که همراه با باتری با ظرفیت بالا عرضه می شود. ظرفیت باتری آنر 9A هواوی به ۳،۹۰۰ میلی آمپرساعت می رسد و گویا با هر وعده شارژ بخاطر مدت قابل توجهی به شارژ مکرر احتیاج نخواهد داشت.

حدس خورده می شود که آنر 9A همان دستگاه مرموز ثبت شده تو سایت رگولاتوری چین با کد MOA-AL00/TL00 باشد. در این قیافه گواه محصولی هستیم که از ابعاد ۱۵۹/۰۷ تو ۷۴/۰۶ میلی متر به ضخامت ۹/۴ میلی متر بهره می برد و دارای نمایشگری ۶/۳ اینچی است.

نمایشگر آنر 9A از رزولوشن HD نصیب می برد. داخل پنل پشتی گواه دوربینی با ماژول دوگانه و فلش LED هستیم که طراحی مربعی لباس دارد. بخاطر تأمین کارمایه گوشی هوشمند متاخر آنر نیز باتری با حجم ۳،۹۰۰ میلی آمپرساعت درون نظر گرفته شده است و از شارژر ۱۰ واتی برای شارژ مجدد آن استفاده می شود.

انتظار می رود در آنر 9A از تراشه هلیو معلول ۳۵ مدیاتک و ۴ گیگابایت ذهن رم استفاده شود. ترکیب دوربین دوگانه نیز دربرگیرنده دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیتی نامشخص می شود. هفته گذشته تماشایی سرایت تصاویر رندرشده ای از آنر 9A بودیم که علیه جدید آنر را در رنگ بندی های مختلف به نمایش می گذاشت. هنوز ارج محصول جدید هواوی پدیدار نشده است. در برخی از گزارش ها به وجود مدل دیگری به صیت آنر پلی 9A رمز می شود که دارای باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی آمپرساعتی است.

قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای فروش ارزان و آگاهانه ی انواع گوشی هواوی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه ی مشخصات فنی گوناگون گوشی های هواوی و برند آنر داخل کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این مقدر شدن درون دسترس شما خواهد حیات.مشاهده لیست گوشی های هواویبیشتر بخوانید:تعداد وسیله های مهیا به رابط کاربری EMUI 10 هواوی از قرن میلیون فراتر رفتعملکرد بهتر کرین 820 5G از اسنپدراگون 855 داخل گیک بنچبررسی آنر 9X Proنرم افزار AppSearch هواوی امکان دانلود اپلیکیشن های محبوب را حاضر می کندرندرهای مطبوعاتی هواوی معلول 40 و جای پا 40 پرو مشهود شد
  • ۹۹/۰۱/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی