پترو ماشین کو

اپل چند روز پیش با انتشار اطلاعیه ای اخبار کرد فرع مندان از این پس می توانند پایه ی مدلل و پایه ی چرخدار رایانه ی مک پرو جدید را جداگانه ازطریق امانت هایی خصوصی تهیه کنند. براساس آنچه خبردار شده ایم، دو ودیعه ی عرضه شده ی اپل همچون خود رایانه ی مک پرو ۲۰۱۹ (Apple Mac Pro 2019) به نوبه ی خود گرانبها مقدار هستند.

اهالی کوپرتینو به تازگی از سراب جدید گوشی های میان رده ی خود با نام آیفون SE دودمان دوم پرده برداری کرده اند. این گوشی هوشمند که بوسیله نشانی محصولی میان رده باطراوت افزاری قدرتمند دارد و از دوربین تکی باکیفیت بهره می گیرد، با قیمت پایه ی ۳۹۹ دردسترس قرار می گیرد. اطلاعات رسمی علامت می دهند پایه ی چرخدار مک پرو ۲۰۱۹ از گوشی آیفون SE 2020 نیز گران نمدار است.

براساس اطلاعیه ی رسمی اپل، پایه ی ثابت مک پرو جدید در قالب امانت ای خاص با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه می شود. اپل می گوید این پایه تن ای از جنس فولاد ضدزنگ دارد. مک پرو تو حالت پیش تصور با چهار پایه ی معمولی روانه ی میدان می شود. با این حال، اگر مک پرو جدید را با پایه ی چرخدار تمهید کرده باشید، می توانید با تهیه ی پایه های مدلل فولادی کار کننده کنید که رایانه به منت در جای خود بایستد.



پایه ی ثابت مک پرو ۲۰۱۹ اپل

برای انتصاب پایه ی ثابت تو مک پرو به آچار آلن یک چهارم اینچ تا چهار میلی متری حاجت دارید که در ودیعه گنجانده شده است. البته برای انتصاب پایه، به ابزار زیادی دیگری همچنین احتیاج نمودار خواهید کرد. جایگزینی پایه ی ثابت مک پرو با پایه ی چرخدار بلندی رایانه را تقریبا یک اینچ کاهش می دهد و آن را به زمین نزدیک نمدار می درنگ.

اپل همچنین سپرده ی دیگری دربرگیرنده محور ی چرخدار را با بها بیشتر می فروشد. این بسته که Mac Pro Wheels Kit نام دارد، با ارج ۷۰۰ دلار، یعنی تقریبا دوبرابر قیمت آیفون SE قبیله دوم، دردسترس قرار می گیرد. اپل می گوید این پایه ی چر دار بدنه ای از سنخ فولاد ضدزنگ و چرخ هایی لاستیکی دارد و به لطف آن خواهید توانست به راحتی رایانه ی مک پرو را تو جاهای متنوع جابه مکان کنید.



پایه ی چرخدار مک پرو ۲۰۱۹ اپل

برای نصب این محور ی چرخدار همچنین به آچار آلن یک چهارم اینچ تا چهار میلی متری احتیاج دارید که در بسته حیات دارد؛ اما گمارش کامل محور به ابزارهای بیشتری احتیاج دارد. استفاده از پایه ی چرخدار باعث می شود فراز رایانه از زمین تقریبا یک اینچ اضافه بی پرده کند. ناگفته نماند هنگام تدارک ی مک پرو، اپل تخفیفی ۳۰۰ دلاری بخاطر خرید پایه ی چرخدار در دیدن می گیرد و آن را با نرخ ۴۰۰ دلار بوسیله کاربر عرضه می کند.

این نخستین بار تراشیدن که اپل لوازم جانبی محصولاتش را با نفیس زیاد گرانبها ارائه می کند؛ زیرا چندی پیش همچنین اعلام کرده بود قصد دارد پایه ی نمایشگر پنج هزاردلاری Pro Display XDR را مجزا با قیمت نوظهور ۹۹۹ دلار دردسترس فراغت دهد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی ارج پایه ی ثابت و پایه ی چرخدار مک پرو ۲۰۱۹ چیست؟بیشتر بخوانید:اپل واچ 6 با استعداد تشخیص حمله پانیک به بازار نمایش می شوداپل ویدئو الهام مدخل «خلاقیت مسئله دارد» را به همراه منابع آموزشی به اشتراک گذاشتگلدمن ساکس: زمانش رسیده است سهام اپل خود را بفروشیداپل دانگرید به iOS 13.4 را غیرممکن کردطرح واره آیفون 12 پرو مکس طراحی این گوشی را پدیدار می یواش
  • ۹۹/۰۱/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی