پترو ماشین کو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نامه سازندگی‏، محسن آرمین اندام موسسه منحله مجاهدین انقلاب اسلامی و فعال سیاسی اصلاح طلب  گفت: بازسازی و تجدید دید درون سازماندهی و استراتژی و تاکتیک ها شرط پویندگی و تداوم هر جریان سیاسی است. 

وی افزود: به گمانم اصلاحات درون هر سه سطح احتیاج به تجدید دید دارد. به هر حال افتراق جبهه اصلاحات در جریان انتخابات اخیر مجلس علامت عدالت که اولاً شورای عالی دادرسی گذاری به عنوان مغز و باشگاه فرمانروایی روانی اصلاحات اقتدار لازم را برای ایجاد هماهنگی سازمانی و اداره حصه های مختلف این جریان ندارد.

وی همچنین گفت: اختلاف پاره های متنوع جریان اصلاحات تو قبال انتخابات صرفاً اختلاف تو قبال یک پدیده یا عارضه درون عرصه سیاسی نبود، بلکه ناشی از تفاوت در استراتژی و نیز تاکتیک بود. بنابراین فکر می کنم قضیه اصلاحات بخاطر تداوم و بقا به شدت نیاز بوسیله بازسازی در سه سطح سازماندهی، تحلیل راهبردی از وضعیت و تدوین تاکتیک های جدید متناسب با وضعیت روز دارد.

آرمین با حمایت از تصمیم اصلاح طلبان در کنف از فقیه گفت: پناه ارامش طلبان از آقای روحانیدر انتخابات اربابی جمهوری موضع گیری سیاسی خطایی نبود. آقای روحانی کاندیدای توافق طلبان نبود، اما تنها کاندیدای متفاوت تو میان کاندیداهایی بود که همه می توانستند در صورت پیروزی، جریان اقتدارگرا را نمایندگی کنند و مجری دیدگاه ها و محاکمه های اقتدارگرایان فرمانده باشند.

عضو شاخص موسسه مجاهدین انقلاب اسلامی در ادامه تقریر داشت: بوسیله گمان من دو خطر یا بهتر است بگویم دو انحراف همواره جستن اصلاحی را تهدید کرده است. خمیدگی ابتدا شعار خروج از حاکمیت و روی آوردن به فعالیت های مدنی و اجتماعی است که از همان حوالی قضا و قدر و مجلس اصلاحات مطرح می شد و دیگری حضرت به هر نفیس در غلبه است که بخش های محافظه فرمان اصلاحات امروز کنار آن ابرام دارند.

وی درباره نحوه جناب ارامش طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ نیز تاکید کرد: اصلاح طلبان پیش از هر چیز باید به بازسازی و تجدید نظر داخل سطح حقوق بگیر و راهبردها و تاکتیک ها بپردازند. آنان باید تکلیف خود را با دوگانه جناب درون قدرت یا فعالیت مدنی و حضور تو جامعه مدنی روبرو کنند و صریحاً بوسیله این پرسش پاسخ دهند که آیا خواستگار حضور بوسیله هر قیمت و تحت هر شرایط در نهادهای حاکمیت بسان مجلس و دولت هستند و یا این حضور را مشروط و مقید بوسیله امکان نقش آفرینی مؤثر می دانند.
  • ۹۹/۰۲/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی