پترو ماشین کو

فولکس واگن در حال جدیت بخاطر تبدیل کردن خودروی مفهومی ID.Buzz به مدل تولیدی است که در نمایشگاه خودرو دیترویت ۲۰۱۷ رونمایی شد. علاوه پهلو این، فولکس واگن مدل برقی ون ترنسپورتر (Transporter) را که به نعوظ مشترک با انبازی تیونینگ خودرو آلمانی ABT تولید شده است، برای رانندگانی که دلبستگی مند به رانندگی با خودروی الکتریکی هستند، ارائه می کند.

ون برقی جدید فولکس واگن که با نام eTransporter شناخته می شود، از بیرون مشابه مدلی دیزلی ون ترنسپورتر به نظر می رسد؛ البته اگر لوگوی کوچک ABT روی جلوپنجره را تو نظر نگیریم. فولکس واگن تصاویری از فضای تو کابین منتشر نکرده است، اما گفته می شود که از استعداد سنج (power meter) به نشانی جایگزین سرعت سنج در پنل دیجیتال داشبورد مصرف می کند.

مقاله های مرتبط:ون فولکس واگن ترنسپورتر با تیونینگ ABT معرفی شداپل و فولکس واگن در حال ساخت ون الکتریکی خودران

موتور الکتریکی ون، قدرت خویشتن را از پکیج باتری جمع وجور می گیرد تا ۱۱۰ اسب بخار قدرت را ازطریق جعبه کنگره خودکار دوکلاچه سازش شده به چرخ های جلو ارسال بطی ء. فولکس واگن تشریح داد که این باتری را تو مادون اندام جاسازی می کند تا از کاهش حجم حمل بار ون جلوگیری کند؛ حجم اتاقک هنوز ۶،۶۸۲ لیتر است، اما حجم یا وزن این خودروون هنوز مشخص ازاله. صرف دید از این موارد، نتیجه نهایی ون برقی دنج و بدون لرزشی است که به نگه داری بسیار بخشی احتیاج دارد، اما همچنان باید داخل هر ۱۳۰ کیلومتر یک وهله شارژ شود و ۱۷/۴ ثانیه طول می کشد تا بوسیله سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد. مهندسان فولکس واگن هنگامی که تصمیم گرفتند که تا ترنسپورتر را برقی کنند، بیشتر استفاده شهری از آن را در ذهن داشتند.

فناوری شارژ سریع، باتری را در مدت زمان ۴۵ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ می درنگ. از لفظ دیگر، کسانی که ون الکتریکی eTransporter را به شارژر دیواری وصل می کنند، بخاطر چسبیدگی به ۱۰۰ درصد شارژ باید ۵ زمانه و نیم صبر کنند.



مقدار ون برقی فولکس واگن ای ترنسپورتر از حدود ۵۱،۰۰۰ دلار نخست می شود. بخاطر مقایسه بد محو بدانید که نسخه ی دیزلی ون ترنسپورتر دارای قیمت پایه حدود ۳۳،۰۰۰ دلار است. اگرچه فروش این ون در ابتدا کمی باطراوت به نظر می رسد، باید بدانید که مدل الکتریکی این خودرو فولکس واگن ترنسپورتر در انگلستان از عوارض جاده ای (VED) معاف است و از دسترسی نامحدود به مناطق فوق العاده کمتر آلایندگی لندن و مناطق هوای پاک بهره مند می شود. فدایی کارشناسان پارسا هستند که این مزیت ها، بیشتر خریداران را برای نصیحت ون برقی ترنسپورتر ترغیب می بطی ء.نسخه تولیدی فولکس واگن ID.Buzz

فولکس واگن اراده دارد نسخه ی تولیدی خودروی مفهومی و برقی ID.Buzz (که هنوز نام گذاری نشده است) را در سال ۲۰۲۲ عرضه یواش. میزان های باری و مسافری این ون روی پلتفرم MEB هاچ بک ID.3 ساخته خواهد شد، بنابراین ون ID.Buzz بوسیله عنوان خودرویی با پایه ی برقی توسعه خواهد یافت و مشخصات آن بسیار چشمگیرتر از ون ای ترنسپورتر خواهد بود. جهیز محرکه الکتریکی این خودروی مفهومی ۳۶۹ اسب بخار قدرت تولید کرده و به لطف نصیب گیری از باتری لیتیوم یون ۱۱۱ کیلووات ساعتی، ظرفیت پیمایشی در حدود ۴۳۵ کیلومتر ارائه می بطی ء. البته این مقادیر ممکن است با نزدیک شدن به مراحل ساخت استاندارد تولیدی تغییر بطی ء و انواع ارزان رطوبت با حجم پیمایش پایین تر، غلبه کمتر خواه ترکیبی از این دو می توانند با گذشت زمان به مجموعه ی محصولات فولکس واگن بپیوندند. عرضه ی محصولات برقی، نمایشی از توانایی و فناوری فولکس واگن درون زمینه ی تولید خودروی الکتریکی عاری آلایندگی است. بیشتر بخوانید:فولکس واگن به دلیل نشر آگهی نژادپرستانه عذرخواهی کردمرسدس بنز روی توسعه سوخت مصنوعی تنخواه گذاری نمی کندمینی ون هیبریدی تویوتا سیه نا نمونه ۲۰۲۱ رونمایی شدموتور برقی Ampere؛ مخرب تو خودروهای الکتریکی ابداع خواهد کرداینورتر AC/DC چگونه باعث تحکیم خودروهای الکتریکی خواهد شد؟
  • ۹۹/۰۳/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی