پترو ماشین کو

براساس تخمین باهم اتحاد کردن نظارت کیفیت مقیاس ایران، همکاری مدیران خودرو داخل شقه ی دوم سال ۱۳۹۸ موفق شد داخل حوزه ی پاسخ گویی به شکایات مشتریان رتبه ی مقدم در میان سازندگان خودرو کسب بطی ء. این بخاطر پنجمین نیم سال متوالی است که مدیران خودرو موفق شده این عنوان را ازآنِ خود درنگ.

گزارش تخمین شرکت بازرسی کیفیت مقیاس ایران بوسیله صورت حوالی های ۶ ماهه تنظیم می شود که در ۶ ماهه ی دوم هرسال، بوسیله صورت تجمیعی و هفتگی اعلام می شود. نکته ی جالب درباره ی مشارکت مدیران خودرو این است که تاکنون هیچ یک از انبازی های خودروسازی برای ۵ دوره ی متواتر موفق نشده است این رتبه را کسب کند. این موضوع از توجه ویژه ی این همدستی به مذاکره مشتریان و رضایت آن ها حکایت می کند.

این تقویم تعداد شکایات واصله و معیار رضایتمندی مشتریان از فرایند رسیدگی بوسیله مشتریان و زمان رسیدگی به شکایات ارزیابی را شامل می شود که شرکت مدیران خودرو توانسته است اقدامات لازم را مطابق با عادت امان از مصرف کننده و معیارهای وضع شده تو آیین اجرایی سازمان بازرسی و استاندارد کشور انجام دهد و به قیافه متواتر برای چندین حوالی مقام برتر را ازآنِ خود کند.بیشتر بخوانید:تویوتا ونزا 2021 با کیت TRD معرفی شدشاسی بلندها بیش از دیگر انواع خودرو بخاطر عابران خطرناک هستندفورد جهیز نیم خودران خویشتن را درون موستانگ Mach-E فعال می کندقیمت نهایی تویوتا سوپرا ۲۰۲۱ جلوه گر شدتسلا و پاناسونیک قرارداد جدیدی برای تولید باتری های لیتیوم یونی منعقد کردند
  • ۹۹/۰۴/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی