پترو ماشین کو

وب سایت مشهور DxOMark نتایج بررسی و آزمایش جدیدترین گوشی هوشمند اپل را منتشر کرد. آیفون SE 2020 از بعضی پیش دراختیار کارشناسان این وب سایت قرار داشت و اکنون نتایج بررسی دوربین حقیقی و سلفی این گوشی اپل منتشر شده است. آیفون بخاطر ابدار اسباب دوربین آیفون SE 2020 از همان ترکیب آیفون XR کاربرد کرد. دوربین اصلی از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با دهانه ی دیافراگم f/1.8 بهره می برد که توان هایی همچون فوکوس خودکار با قابلیت امتیاز فاز، لرزشگیر اپتیکال و زوم دیجیتال حداکثر پنج برابری دارد. در استانداردهای کنونی دنیای گوشی هوشمند، سخت اسباب سابق الذکر کاملا عادی و میان رده محسوب می شود. کوپرتینویی ها برای دوربین سلفی هم از حسگر هفت مگاپیکسلی با دهانه ی دیافراگم f/2.2 کاربرد کرده اند که فوکوس ثابتی هم دارد.

آیفون SE 2020 در آزمایش های نوردهی و کنتراست، بازدهی مناسبی دارد. البته پیاده سازی سیستم خودکار HDR اپل در دوربین، از دلایل چونی بالای تصاویر در این گوشی محسوب می شود. گوشی جدید اپل در عکاسی از فضا های داخلی و خارجی عملکرد خوبی دارد و داخل ارائه نماهای تاریک و سایه ها نیز به نیکوکاری ایفا می یواش. کیفیت فام ها یکی از نقاط قوت اصلی آیفون SE متاخر محسوب می شود. این دوربین طیف رنگی مناسبی را به کاربر ارائه می درنگ و DxOMark عملکرد آن را تحسین می کند.

مقاله های مرتبط:مطالعه آیفون اس ای 2020 اپلاپلیکیشن Halide قابلیت پرتره آیفون 11 پرو را به آیفون SE 2020 می آورد

فوکوس خودکار درون دوربین پا بر جا آیفون SE 2020 کیفیت و عملکرد متجاوز عالی و سریعی دارد. در تصاویر با وضعیت نوری نه چندان مناسب بی قراری می استعداد صراحت تمثال مناسبی را گرفتن کرد. DxOMark نقاط ضعف حقیقی دوربین را در بافتن و نویز عکس ها می بیند. حسگر ۱۲ مگاپیکسلی که اپل درون گوشی متاخر خویشتن استفاده کرده است، امروز رقبای جدی و ابهت داخل بازار گوشی های هوشمند دارد که رزولوشن متجاوز بالاتری را عرضه می کنند. تا اینکه در دسته ی اقتصادی هم می نبوغ دوربین هایی با رزولوشن والاتر نمودار کرد. برخی از دوربین ها نیز از استعداد Pixel Binning برای کاهش نویز و بهبود عملکرد داخل نور پایین استفاده می کنند. درنهایت، در عکس هایی که با کنتراست اوج و داخل محیط های داخلی ثبت می شوند، نویز بیشتری دارند.

تصاویر پرتره ی دوربین اصلی و سلفی، کیفیت قابل قبولی دارند، اما ثبات در کیفیت آن ها دیده نمی شود. بوسیله علاوه، عکس برداری در نور پایین هم چونی مناسبی درون آیفون SE 2020 ندارد. اپل حتی قابلیت عام عکس برداری در شب را هم در این گوشی عرضه نمی کند. به هرحال با حیات تمام نقاط ضعف، امتیاز ۱۰۱ برای گوشی میان رده ی کوپرتینویی ها، آن چنان هم ردی نیست.بیشتر بخوانید:بهترین گوشی های 2020؛ از آیفون 12 تا گلکسی نوت 20چگونه از بتا iOS 14 به iOS 13.5.1 دانگرید کنیم؟شیائومی و هواوی در نسل بعدی گوشی های تاشدنی خویشتن از فناوری UTG استفاده می کنندوان پلاس نورد بوسیله دوربین سلفی دوگانه مجهز می شود؟مشخصات باطراوت افزاری شیائومی ردمی 9A مشهود شد
  • ۹۹/۰۴/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی