پترو ماشین کو

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، فرشاد احمدزاده هافبک سابق پرسپولیس دیشب  راهی هتلی شد که محل مذاکره مدیران رهایی با بازیکنان مد نظرشان است. ماجرایی که با گستردن عکس آن در فضای مجازی حواشی زیادی ابداع کرد.   هافبک سابق سرخ ها ملقب بوسیله «پسر برانکو» که نیم مفارقت لیگ قبل  به برهان نیمکت نشینی راهی فولاد شده حیات بعد از مذاکره با مدیران استقلال با نشر یک استوری در ورقه خود گپ از نترسیدن از تغیییر تو زندگی کرد و تمامی عکس های خویشتن با پیراهن پرسپولیس را پاک کرد تا یقین پیوستنش به استقلال توشه بگیرد.

با این همه امروز و سپس از عدم ارامش احمدزاده با خلاصی او در اقدامی عجیب مجدد تمامی عکس های خود با پیراهن سرخ را بوسیله صفحه اش بازگرداند.  کاش هافبک قبلی قزل ها بوسیله همان قطع که تو خصوص انتقالش به استخلاص نگاه منطقی و حرفه ای داشت، اندکی هم در خصوص تغییرات دم ای و رنگ مبادله کردنهای سود آمیز سخن می گفت. 



این احاله به هر صورت ادا نشد؛ اما نه هواداران رهایی کریخوانی منشوری «استاد دگرگونی»  را فراموش می کنند و نه پرسپولیسی ها اینچنین حراج هویت ورزشکار قبلی شان را.
  • ۹۹/۰۶/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی