پترو ماشین کو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، تعمیرات رادیکال ۶ اب خزانه ترانزیت و لوازم هم زمان حال درون اذن حکم قرارگرفته که تاکنون عملیات تعمیرات ۲ خزانه بوسیله مساحت حدود ۲۰ هزار مترمربع با موفقیت انجام شد. مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگانمدت زمان اجرای این طرح را ۳۶ ماه اعلام و بیان کرد: در زمان اجرای طرح برای ۶۲ نفر بوسیله صورت مستقیم و ۲۱ نفر بوسیله رخ غیرمستقیم شغل خلق کردن شده است.

علیرضا محمدی جهاز ران گفت: با اتمام این طرح ۶۰ هزاره متر مربع از فضای انبارهای مسقف این باشگاه به صورت استاندارد و با تجلیل الزامات ایمنی، زیست محیطی و پدافندی، آماده سازی و وارد حرکت دورانی انبارش و مراقبت کالاهای اساسی و عملیات تهی سازی و بارگیری خواهد شد.  

وی یادآورشد: درون فرآیند اجرای طرح تعمیر انبارها بر شالوده الزامات و نگرش زیست محیطی، سقف های پشم  شیشه قدیمی جمع آوری و سقف های ساندویچ پنل جدید و استاندارد جایگزین آن می گردد. نیز بخاطر کاهش خرج های روشنایی با استفاده از نور گیرهای پلی کربنات، نورگیری طبیعی در انبارها نیز خلق کردن می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان مدرک بلاست و طعم جزیی آمیزی کل سازه موجود، تخریب بتن های آسیب دیده کف و اجرای بتن ضد سایش، مرمت سکوهای بارانداز و نصب ضربه گیرهای مسلح، تعمیرات اساسی ساختمان ها و دفاتر اداری انبارها و همچنین اجرای سیستم خاموش کردن حریق را از دیگر اقدام های ارتکاب شده داخل این طرح عنوان کرد.

محمدی کرجی ران یادآور شد: این طرح به سرود تدوین دستور کار های نظامند انگیزه انجام تعمیرات با هدف اضافه عمر طرز کار انبارها، گشایش شرایط نگهداری کالا و اضافه فضای بارگیری و انبارش کالاهای بنیادی و در راستای افزایش کیفیت، امنیت و حفاظت از فضا زیست صورت گرفته است.
  • ۹۹/۰۶/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی