پترو ماشین کو

همان نعوظ که می دانید اپلیکیشن ها بوسیله سه شکل توسط توسعه دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با صیقلی درون برنامه ای. حتما برایتان پیش آمده است که با رویت اپلیکیشنی به وجد بیایید و سرود داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما سرزده واقف پولی وجود داشتن آن شوید. همه ما این امتحان را داشته ایم. داخل این مواقع معمولا خواه قید کاربرد از آن را می زنیم یا بوسیله ظهر نسخه کرک شده آن می گردیم. البته نسخه کرک شده اندوه داستان های اختصاص خودش را دارد و حتی می تواند آسیب شدید بوسیله گوشی شما وارد درنگ.مقاله های مرتبطرفع مشکل گوگل پلی داخل ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت

اما گاهی همین اپلیکیشن های پولی بخاطر مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با انتصاب آن ها و افزودن بوسیله فهرست اپ های خود، تو آینده هم بوسیله آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، ترقی دهندگان برای افزودن تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را به مجانی نمایش می کنند؛ بنابراین، موعظه ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی مجانی شده را یک وهله دانلود کنید تا بوسیله فهرست اپ های شما افزودن شوند. بعدا می توانید هر زمانی که تمایل داشتید، از آن ها استعمال کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی رایگان شده امروز را معرفی کردن کنیم.

بازی Best Qoutes Guessing Game PRO



اپلیکیشن Best Quotes Guessing Game PRO نوعی ورزش آموزشی و معمایی است که اخیرا به رایگان دردسترس کاربران قرار گرفته است. در این بازی، کاربر باید جای تهی حروف را به وضع ای تکمیل بطی ء تا درنهایت به نقل شرط بی مانند نامی مدنظر برسد. بخاطر مثال، نقل قولی از مادر ترزا به عرضه درمی آید که حروف ندارد و باتوجه به تعداد حروف، کاربر باید اصطلاح های درست را تو جای خود تایپ یواش. یکی از نکات عمده این بازی، نبود نقل تعهد های عاری ارجاع است و غالب نقل تعهد ها جملات معروفی هستند که بارها شنیده شده اند.

ناگفته نماند این بازی به خاص بخاطر افرادی می تواند کاری باشد که در حال آموزش زبان انگلیسی هستند؛ البته وعظ ی ما این است زمانی سمت این بازی بیایید که ساختار زبانی تقریبا منسجمی لباس اندوهناک است تا از سختیِ این بازی دل سرد نشوید. علاقه مندان می توانند داخل این اپلیکیشن فقط به بررسی ی نقل شرط های معروف بسنده کنند و جمله ها را بخوانند. همچنین، سایر کاربرانی که بیشتر عزم هم چشمی دارند، می توانند با دیگر کاربران از نقاط مختلف دنیا داخل چالش بازی حدسی قرار بگیرند و نمره ی خویشتن را درون سطح جهانی مقایسه کنند. 

اپلیکیشن Fraction Calculator Fractal MK-12P



این اپلیکیشن، ماشین شمار محاسبه ی اعداد کسری است. اعداد کسری درهرحالتی که باشند با کمک این پروگرام به فراغت شمارش خواهند شد و کاربر می تواند انواع و اقسام عملیات ریاضی را روی آن ها اجرا دهد. در این ماشین شمار از جمع و تفریق گرفته تا خدشه و شاخه و توان، تبدیل عدد کسری به عدد صحیح و بالعکس و... فراهم شده است. 

اپلیکیشن Home Workout PRO: Full Body Workouts at Home



داخل سال جاری میلادی و آغاز همه گیری ویروس کووید ۱۹ تمام ابعاد زندگی افراد جامعه تحت الشعاع راحتی گرفته است و همچنان اثرات آن در کاهش فعالیت های فیزیکی افراد دیده می شود. یکی از مشکلات مبصر تو این بین، کاهش زمانه فعالیت باشگاه های ورزشی است. از این رو، انجام فعالیت ورزشی داخل خانه اهمیت بیشتری فاحش کرده است. اپلیکیشن پیش رو با آموزش تصویری انواع حرکات می تواند همراه انعام برای افرادی باشد که عزیمت دارند داخل محیط منزل و با امکانات کم ورزش کنند. داخل این برنامه، بیش از ۱۰۰ حرکت ورزشی بدون نیاز بوسیله تجهیزات آموزش داده می شود. برنامه ی چالشی ۳۰ روزه گرفتن نیز بخش دیگری از برنامه های خاص ورزشی موجود تو این اپلیکیشن است. 

بازی Puzzles for Children and Adults



اپلیکیشن Puzzles for Children and Adults یک بازی روحی و معمایی از خیساندن اوریگامی، رنگ آمیزی و پازل ها است که به نیکی می تواند نقش آموزشی را برای کودکان ایفا خواه بزرگسالان را سرگرم بطی ء. این ورزش ۱۰ دسته بندی مختلف دارد و در هر گروه بندی الگوهای متفاوت و به غصه ریخته ای قرار خمود اند. کاربر باید با تغییر زاویه ی نمایش الگوهای برش داده شده، تصاویر معنادار را کشف کند تا آن ها فوری تبدیل به نقاشی شوند. این بازی می تواند به کودکان کمک نرم قدرت تخیل و تصور خود را تقویت کنند؛ همچنین روی هوش و توانایی حرکتی آن ها همچنین تأثیر خواهد داشت. 

بازی EQQO



بازی ماجراجویانه و داستانی با گرافیک جذاب که می تواند ساعت ها کاربر را مبتلا بطی ء. ادبیات بازی درباره ی شخصیت Eqqo است. پسری نابینا که توقیف ادبیات افسانه ای می شود. با اینکه بینایی خود را ازدست داده است؛ اما گوش شنوایی برای شعر های اسطیری پیدا کرده است. ناگهان خبری می رسد که مردی تصمیم دارد بوسیله سرزمین Eqqo حمله یواش و شخصیت ورزش نیز از آن پس گم می شود. حال کاربر باید او را هدایت کند تا آن مرد را شکست داده و خود و سرزمین و مردمانش را نجات دهد.

بازی Age of Civilization Americans



بازی فکری و استراتژی که در آن باید ترفیع کنید و قدرت کسب کنید تا بر دنیا فرمانروایی کنید. در این بازی باید تمام دستورهای خود را قبل از هر مرحله ابلاغ کنید تا با شروع مرحله، دستورها ادا می شوند. درطول بازی، ابلاغ دستورهای جدید محدود است و نمی توان استراتژی را بوسیله طور طاسی تبدیل داد. این ورزش سناریوهای مختلفی ارائه می بطی ء که شامل دنیای مدرن، دنیای سال ۱۵۱۴ میلادی، وقایع ۱۷۰۰ میلادی خواه سال ۱۷۸۰ میلادی در آمریکا، هیاهو تویی آمریکا درون سال ۱۸۶۲ میلادی، اروپا و سایر سناریوهایی است که کاربر می سازد. 

اپلیکیشن Penguins 3D Pro Live Wallpaper



این اپلیکیشن درواقع یک تصویر پس زمینه ی زنده است که نمایی از شلوغی پنگوئن ها را به ارائه می گذارد. سفارش می کنیم حتما با انتصاب این برنامه تجربه ی جدیدی را برای خود ایجاد کنید. از ویژگی های این تصویر حی می استعداد بوسیله جزئیات دقیق آن رمز کرد که از روی اسکرین شات ها بوسیله چشم نمی آیند و توصیه می کنیم حتما از این تصویر پس ماخذ ی زنده استعمال کنید. به گفته ی ترقی دهنده ی این برنامه، نیکوترین سازی های نهایی روی آن اعمال شده است تا تو مصرف باتری نفع جویی شود و باعث مصرف بی رویه شارژ نشود.

آیکون The Azulox



یک مجموعه آیکون با نقشه کشی میسر و شیک و حالتی تاریک که روی بسیاری از لانچرها قابل اجرا است. در این کلکسیون آیکون به بیش از ۷٬۰۰۰ آیکون دسترسی خواهید داشت که بوسیله همراه حدود ۲۰۰ تصویر پس زمینه بخاطر شما گردآوری شده اند. علاوه براین، ۲۸ مدل ویجت مختلف ساعت نیز تو این کلکسیون قرار گرفته است تا بتوانید ازبین آن ها براساس سلیقه ی خود شایسته کردن موردنظر را انتخاب کنید. همچنین، داشبورد حرفه ای برای شخصی سازی آیکون ها و تم فراهم شده است تا تغییرات مدنظر خود را اعمال کنید و ازسویی دیگر، می توانید در عارض نیاز، آیکون های اختصاصی خویشتن را درخواست دهید تا در به روزرسانی بعدی قرار بگیرند. 

اپلیکیشن ورزش Zombie Age 3 Premium: Rules of Survival



اپلیکیشن Zombie Age 3 Premium که به تازگی در پلتفرم اندروید رایگان شده است یک ورزش با موضوعیت آخرالزمان و زامبی است. کاربر باید برای بقای خود و فرار از چنگ زامبی ها با دستیار سلاح هایی که دارد خود را خلاصی دهد. شما برای مبارزه با زامبی ها متجاوز از ۳۰ زنجیر متنوع دارید و می توانید با بیشتر از ۲۰ شخصیت به مبارزه با زامبی ها بپردازید. درطول بازی با ۱۰ مدل زامبی برخورد خواهید داشت که هرکدام ویژگی ها و نقاط شکست خود را دارند؛ همچنین شیوه ی بازی در ۱۰ حالت مختلف دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ناگفته نماند کیفیت گرافیک بازی به گفته ی توسعه دهنده HD است و از ورق نمایش تبلت نیز پشتیبانی می نرم. 

بازی Mystery Tiles



بازی روحی که در آن باید کاشی ها را برگردانید تا تمثال پنهان شده داخل ظهر آن ها را احتمال بزنید. درواقع، زمانی امتیاز ستاندن می کنید که تصویر را قائم حدس زده باشید؛ بنابراین هرچه کاشی هایی که برمیگردانید ناچیز زیرفون باشد، تعداد سکه ی بیشتری دریافت خواهید کرد. درنظر داشته باشید که تعداد حرکات میزان مشخصی دارد و باید در انتخاب کاشی ها دریافتن به نفقه دهید. همچنین، درصورت حدس نادرست، از سکه های شما کاسته می شود. 

مجموعه آیکون Argentina



کلکسیون آیکونی فوتبالی که براساس پرچم آرژانتین و بازیکنان فوتبال آویشن ملی این سرزمین نقشه کشی شده است. داخل این مجموعه آیکون بیش از ۴۰۰ آیکون وجود دارد که با وضوح ۲۵۶×۲۵۶ مدل سازی شدند و چونی علو العاده را تا اینکه در نمایشگرهای بزرگ ارائه می کنند. همچنین، دسترسی به تصاویر پس زمینه ی HD نیز ازطریق این مجموعه فراهم شده است. برای استعمال از این کلکسیون آیکون باید از لانچری مصرف کنید که امکان تعویض آیکون های جهیز عامل را داشته باشد؛ مثل Nova Launcher. 

اپلیکیشن Space Cityscape 3D LWP



این اپلیکیشن درواقع یک تمثال پس ماخذ ی زنده است که نمایی از یک قریه فضایی را بوسیله ارائه می گذارد. اندرز می کنیم حتما با نصب این دستور کار امتحان ی جدیدی را برای خود خلق کنید. از ویژگی های این شمایل زنده می توان به جزئیات باریک بین آن اشاره کرد که از روی اسکرین شات ها بوسیله چشم نمی آیند و موعظه می کنیم حتما از این تصویر پس زمینه ی زنده مصرف کنید تا محو دنیای علمی-تخیلی آن شوید. یکی از نقاط قوت ظرافت طراحی این اپلیکیشن، نوردهی غروب خورشید است که علاوه بر افزایش سندیت محیط فضایی، حس آشنایی همچنین خلق کردن می درنگ. بوسیله گفته ی توسعه دهنده ی این برنامه، بهینه سازی های بازپسین روی آن اعمال شده است تا در کاربرد باتری نفع جویی شود و باعث مصرف بی گونه شارژ نشود. ازسویی دیگر، توسعه دهنده یادآور شده است که داخل اجرای اولیه ی برنامه امکان پذیر است تا ۳۰ نفس زمان لازم باشد؛ بنابراین، بخاطر اجرای آن باتوجه بوسیله دستگاه اندروید میزبان، مدت زمان معقول را درنظر بگیرید. 

اپلیکیشن Personal Vault PRO



عاری شک امروزه همه ی افراد، احصائیه های کاربری مختلفی دارند که ممکن است درون بهترین و مصون ترین حالت برای هرکدام نام کاربری و اشاره عبور مجزا داشته باشند؛ بنابراین بوسیله پندار واگذار کردن این حجم از اطلاعات برای افراد بغرنج می شود و ممکن است نام کاربری و اشاره عبور مربوط به حساب ها با یکدیگر اشتباه محزون شوند. از این رو، اپلیکیشن های مدیریت اشاره گذر طراحی شدند تا افراد را تو حفظ و نگه داری از رمزهای عبور مدد کنند. اپلیکیشن Personal Vault PRO نیز از این دسته اپلیکیشن ها است. در این برنامه علاوه بر اطلاعات شمار های کاربری، ایمیل، رمز عبور وب سایت های متنوع و... می نبوغ اطلاعات بیمه، کارت های اعتباری، آدرس و... را نیز پس انداز کرد. از نظر حمایت این اپلیکیشن هیچگاه اطلاعاتی را از مایه خارج نمی کند و تمام آنچه در آن دانا می شود در خود دستگاه ذخیره می شود. این اپلیکیشن از نبوغ چندکاربره نیز نصیب می برد و اطلاعات را به قیافه مجزا می توان تو آن ذخیره کرد. 

اپلیکیشن English Tenses Big Table



اپلیکیشنی کاربردی بخاطر آموزش کلمه انگلیسی است که جدول های مختلفی از چگونگی به حکم بازی کردن انواع فعل ارائه می بطی ء. درواقع، این اپلیکیشن کم قیمت اشخاصی است که حداقل تا سطح زبانی متوسط پیشرفته اند و با کمک این پروگرام برای محکمی بیشتر و نرم کردن دستور اصطلاح انگلیسی اقدام کنند. 

دستور کار ی Meeting Notes Taker - Recorder, Memo and Minutes



اپلیکیشن مدیریت مجمع Meeting Notes Taker دیگر اپلیکیشنی است که بخاطر مدت محدودی از مقدار ۱/۹۹ دلار مجانی شده است. این دستور کار کاربردی همان طور که از اسمش مشخص است مفت برای همکاری داخل جلسه های کار کننده است. استفاده از این برنامه بخاطر انواع تصرف وکارها اندرز می شود. با کمک این برنامه می توانید تو نشست های بنیادی صداها را ضبط کنید، یادداشت برداری کنید. همچنین این اپ قادر است در آخر جلسه، یک صورت مجمع ی طولانی دراختیار شما بگذارد. علاوه براین، دانشجویان همچنین می توانند ازطریق این اپلیکیشن، نکات رادیکال آموزشی در کلاس یادگیری را ذخیره کنند. 

بازی Sudoku Premium Pro



بازی فکری سودوکو که حقیقت ای ژاپنی دارد، اکنون درون بکلی جهان تبدیل به یکی از ورزش های سرگرم کننده شده است و مسابقات سطح بالایی برای این بازی برگزار می شود. این ورزش متشکل از یک نهر ۹×۹ است که تو بیرونی آن جو های ۳×۳ قرار پژمان اند. برای حل پازل باید در هرسطر و ستون به وضع ای اعداد را قرار دهید که اعداد ۱ تا ۹ اعاده نشوند. علاوه براین، در جو های کوچک ۳×۳ همچنین باید اعداد به نحو ای استراحت داده شوند تا اعداد ۱ تا ۹ تکراری نباشند. تو این اپلیکیشن برای اضافه چالش، مدت زمان همچنین اثرگذار است و هرچه درون زمان کوتاه تری پازل حرفی را حل کنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. همچنین، این اپلیکیشن امکان تفویض ازبین درجات ماندگی متفاوت از آسان تا سخت را حاضر کرده است تا افراد مبتدی و حرفه ای بتوانند از این بازی استعمال کنند. 

اپلیکیشن Simpan - Note Various Needs



اپلیکیشنی برای ذخیره و طبقه بندی انواع فایل و سند متنی است. این برنامه، طراحی ساده و مینیمالی دارد و امنیت فایل های ذخیره شده ی کاربر را ازطریق حسگر اثر انگشت و رمز عبور تأمین می کند؛ بنابراین نگران حمایت و مراقبت از اطلاعات خود نباشید. همچنین، درصورت احتیاج می استعداد فایل پشتیبان از اسناد تهیه کرد. ازطریق این اپلیکیشن می توان لینک، رویدادهای مهم به همراه تبلیغ یادآوری، یادداشت، کارهای روزمره و... را پس انداز کرد.

اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی Learn German with MosaLingua



اپلیکیشن Learn German with MosaLingua یکی از مجموعه اپلیکیشن های آموزش زبان است که با آموزش لغات و عبارت های کلیدی و صرف دستوری افعال داخل مدت زمان کوتاهی می تواند آشنایی بدوی با زبان را برای شما ایجاد بطی ء تا درصورت قرارگیری در موقعیت های ضروری بتوانید حاجت خود را برطرف کنید. برای مثال، اگر منظور عروج به کشوری با اصطلاح آلمانی را دارید می توانید پیش از سفر خود، برخی عبارت های کلیدی را ازطریق این پروگرام آموزش ببینید تا درحین سفر از آن ها نصیب مند شوید. بنابر گفته ی توسعه دهنده ی برنامه، این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است تا ۲۰ درصد از واژه های ضروری و عمده را که درون ۸۰ درصد مواقع راه گشا خواهند بود، آموزش دهد و آمادگی لازم را بخاطر افرادی که سفر تفریحی خواه تجاری دارند، ایجاد نرم.

اپلیکیشن Learn German with MosaLingua فقط به روزانه ۵ دقیقه زمان نیاز دارد تا قید دو ماه ۶۰۰ واژه و عبارت بنیادی را بوسیله کلمه آموز در حوزه های مختلف ازجمله: تفریحی، ورزشی، تجاری، فناوری و... آموزش دهد. یکی از استعداد های دیگر این برنامه، امکان افزودن فلش کارت است که به کاربر اجازه خواهد رحم چنانچه عبارت خاصی را بخاطر حفظ کردن مدنظر داشته باشد، کارتش را بسازد و آن را در برنامه ی آموزشی خود راحتی دهد.

اپلیکیشن Equalizer FX. Pro



این اپلیکیشن، وسایل لازم برای تقویت و ایجاد تغییرات در صدای خروجی گوشی را برای کاربر حاضر می کند. مهم ترین انفراد این اکولایزر، استقامت حجم صوت و بیس موسیقی است که درنهایت منجر به تکثیر چونی صدای خروجی خواهد شد. تغییرات در این پروگرام در دو حالت خودکار و دستی دراختیار کاربر فراغت می گیرند. داخل بخش خودکار، ۱۲ حالت از پیش انتظام شده صبر دارند تا کاربر از بین آن ها انتخاب نرم و درون حالت دستی نیز می توان کامل تنظیمات را تحول رحم. همچنین، با گمارش این پروگرام ویجت آن نیز دردسترس قرار می گیرد تا دسترسی کندرو به تنظیمات را برای کاربر مهیا کند.

ورزش Guess
  • ۹۹/۰۷/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی