پترو ماشین کو

ماسک های جراحی اغلب آبی رنگ و چین دار هستند. طراحی این ماسک ها اغلب برای جلوگیری از عبور قطرک های تنفسی و آب دهان خارج شده از دهان و بینی بی نظیر ماسک خورده و رسیدن آن بوسیله افراد دیگر است.

از طرف دیگر، ماسک های N95 درواقع ماسک های تنفسی هستند که کاملاً به صورت می چسبند و هم از فرد ماسک خورده و هم از افراد اطرافش حراست می کنند. شما حاجت به ماسک N95 ندارید، سوا اینکه به نعوظ مرتب در خلط افرادی باشید که دچار کووید-۱۹ هستند.

اگر کسی هستید که بوسیله اصطلاح درون خط بزرگوار در مدرسه، خواروبارفروشی، هواپیما را مکان های متشابه کار می کنید، بهتر است از این ماسک های یک بارمصرف استفاده کنید تا مصون بمانید.

فداکار از ماسک های N95 یا ماسک های یک بارمصرف دیگر دارای سوپاپ یا دریچه بازدمی هستند که تنفس را راحت می کنند. اما استفاده از این ماسک ها توصیه نمی شود، چراکه ذرات ریز ویروسی از محل این سوپاپ ها تو محیط پخش می شوند. در این رخ اگر شما دستخوش کووید-۱۹ باشید، خطر بیمار شدن اطرافیانتان بیشتر هم می شود.
  • ۹۹/۰۷/۲۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی