پترو ماشین کو

همان طور که می دانید اپلیکیشن ها به سه لباس توسط ترقی دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با صیقل در پروگرام ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی بوسیله وجد بیایید و مشیت داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داشته ایم. در این مواقع معمولا یا قید استعمال از آن را می زنیم یا بوسیله پشت نسخه کرک شده آن می گردیم. البته نسخه بلدرچین شده بی قراری شعر های ویژه خودش را دارد و حتی می تواند آسیب موکد به گوشی شما ملتفت نرم.مقاله ی مرتبطرفع مشکل گوگل پلی تو ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای فردی

اما گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی مجانی می شوند و ما می توانیم با نصب آن ها و اضافه به فهرست اپ های خود، تو آینده حزن بوسیله آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان برای تکثیر تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را به رایگان عرضه می کنند؛ بنابراین، توصیه ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی مجانی شده را یک بار دانلود کنید تا بوسیله فهرست اپ های شما اضافه شوند. بعدا می توانید هر زمانی که تمایل داشتید، از آن ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی مجانی شده امروز را معرفی کنیم.

اپلیکیشن ProCam X - HD Camera Pro



اپلیکیشن دوربین حرفه ای که کامل امکانات دوربین را بخاطر ایجاد تغییرات به قیافه دستی دراختیار کاربر قرار می دهد. همان طورکه می دانید، دوربین گوشی های هوشمند فرایند ثبت سوژه را با توجه بوسیله پرورش ماشینی و با استعمال از هوش ساختگی ایفا می دهند. با معاون این اپلیکیشن کاربر می تواند نوردهی، فوکوس، بالانس سفید، ISO و حتی سرعت شاتر را بر ماخذ نیاز خود تغییر دهد. ازجمله سایر انفراد های این اپلیکیشن می توان بوسیله تشخیص چهره، ثبت چند شمایل با یک شات، ضبط ویدئوی 4K و بسیاری توان دیگر رمز کرد. 

بازی Magnet Balls Pro: Physics Puzzle



یک بازی روحی سرگرم کننده است که کاربر باید توسط توپی که دراختیار دارد، توپ های اندوه ته رنگ را شعار قرار دهد و آن ها را منفجر کند. قاعده ورزش این است که توپ شلیک شده باید با حداقل دو توپ اندوه فام خویشتن برخورد درنگ تا خرابکاری عارض بگیرد. برای کسب نمره بیشتر باید تقلا کنید با یک هدف، توپ های بیشتری را هدف فراغت دهید. از ویژگی های این ورزش می توان به دستمزد های روزانه، کاربرد از پیشدستی کردن دهنده، سه حالت ورزش مختلف، توپ های خاص با قابلیات های ویژه و... اشاره کرد. 

اپلیکیشن Decimal
  • ۹۹/۰۷/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی